סל הקניות של שחר לפסח

שחר העמיס בסל שלו לקראת החג חבילות שי, תערובת להכנת עוגות שוקולד, עוגות ועוגיות, קינוחים ומאפים, מצות מצופות בטעם שוקולד, מוצרי אפייה, חרוסת וחזרת, וקרוקנטים של אגוזים ושקדים – הכל כשר לפסח כמובן

שחר העמיס בסל שלו לקראת החג חבילות שי, תערובת להכנת עוגות שוקולד, עוגות ועוגיות, קינוחים ומאפים, מצות מצופות בטעם שוקולד, מוצרי אפייה, חרוסת וחזרת, וקרוקנטים של אגוזים ושקדים – הכל כשר לפסח כמובן.

חבילות שי של עלית מקבוצת שטראוס
כמדי חג מציעה החברה מגוון של אריזות שי מתוקות לטובת הילדים, שיכולות להוות בפסח מתנה ראויה בתמורה לאפיקומן, לפחות עבור הילדים הקטנים. בין המוצרים בולטת אריזת שי בצורת פירמידה, המאוירת בציורי ארבעת הבנים וכוללת בתוכה 2 מיני פסק זמן, 2 בזוקה, 2 מיני מקופלת, 3 סוכריות טופי ושקית צ'יטוס איקס עיגול קטנה.
בשורה התחתונה: אופציה חביבה להורים של חובבי הממתקים.
10 ₪. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

תערובת להכנת עוגת שוקולד של פילסברי
המותג יצר מהדורה כשרה לפסח של התערובת להכנת עוגת שוקולד. התערובת לא השתנתה מבחינת הרכיבים שיש להוסיף לה – כולל שמן וביצים – אך היא כאמור כשרה לפסח. במבחן התוצאה היא שמרה על אותו הטעם הידוע של המוצר הרגיל. כלומר, כדאי לשדרג את התערובת טרם ההכנה כדי לקבל עוגה עשירה וטעימה יותר.
בשורה התחתונה: צרכני התערובת ישמחו לאופציה הכשרה, אך בכל מקרה עדיף להשקיע קצת יותר כדי לקבל עוגה מוצלחת באמת.
13-15 ₪. להשיג בשופרסל, ריבוע כחול, קואופ י-ם, חצי חינם, רמי לוי, יינות ביתן ועוד..

עוגות ועוגיות של טאטי לחם
המאפייה השיקה גם השנה סדרה של עוגות ועוגיות כשרות לפסח, במטרה לספק את מי שרוצה לארח עם קינוחים מוקפדים וכשרים. הליין כולל מגוון רחב של מוצרים – 8 עוגיות, 3 מרציפנים, 9 עוגות ו-2 ממתקים. מביניהם ניסינו ואהבנו במיוחד את עוגת הקוקוס-פרג-שוקולד, שהייתה עשירה בשלושת הרכיבים, עם מרקם לא דחוס מדי ולא אוורירי מדי, בדיוק כמו שאנו אוהבים. המרשמלו שטאטי מייצרים הוא מעדן מתוק ונימוח, המגיע בטעמי תות, וניל, קפה ופיסטוק. גם המרציפנים – פיסטוק, שקדים ונוגט ואגוזי לוז – היו מצוינים.
בשורה התחתונה: גם אם אלו כשרים לפסח, קשה לשים לב להבדל. מומלץ מאוד.
29 ₪ למרשמלו, 21-23 ₪ ל-100 גרם מרציפן, 47 ש"ח לפס עוגה. להשיג בסניפי הרשת ובטל' 03-5392500.

קינוחים ומאפים של קונדיטוריית ביסקוטי
הקונדיטוריה השיקה מגוון רחב של עוגות, מאפים וקישים כשרים לפסח, חלקם ללא קמח בכלל ואחרים עם קמח מצה. עוגת שוקולד חמה עם ציפוי של גנאש שוקולד מריר הייתה עוגה עשירה בשוקולד, דחוסה במידה הנכונה אך רכה לאחר החימום שלה. קינוח מוצלח אחר ללא קמח בכלל הוא פסיפלורה שוקולד לבן, הכולל קרם פסיפלורה ומעליו גנאש שוקולד לבן ופסיפלורה טרייה, כל זה על מצע מרנג נוגט. מדויק וטעים במיוחד.
בשורה התחתונה: אם השניים שטעמנו מעידים על הכלל, כמו בטאטי, גם בביסקוטי קשה לזכור שמדובר בפסח.
18-138 ₪. להשיג בטל' 03-5704015/8. www.biscotti.co.il

מצות מצופות בטעם שוקולד של מצות אביב
אחרי כמה שנים של השקות רבות בתחום המצות, נדמה שהגל שכך, והיצרניות ממשיכות לשווק את אותם המוצרים כמדי שנה. לדוגמא, המצות המצופות הללו, שעל פניו מצופות בשוקולד אך בפועל מצופות בתערובת קקאו המספקת טעם של שוקולד. חביב, לא יותר.
בשורה התחתונה: אנחנו עדיין מחכים לציפוי אמיתי.
21 ₪ ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

מוצרים כשרים לפסח של maimon's
מותג מוצרי האפייה השיק מגוון רחב של מוצרים עם כשרות לפסח, חלקם חשובים עבור כל מי שמתכוון לאפות עוגות, פשטידות ושאר מאכלים לקראת החג. מבין 27 המוצרים הכשרים תמצאו סוגי אגוזים ושקדים, קוקוס, פודינג וניל, תמציות טעם וניל, שקדים ורום, אבקת סוכר, שומשום, אבקת אפייה, סוכר וניל ועוד.
בשורה התחתונה: השקה חשובה של מותג מוצלח.
מ-2.5 ₪. להשיג במגה בול, מגה בעיר, מגה, טיב טעם, יינות ביתן, רמי לוי שיווק השקמה, חביב, מחסני השוק, ויקטורי, מחסני להב, יוחננוף, כמעט חינם, שפע שוק, עוף והודו ברקת ועוד.

חרוסת וחזרת של יד המלך
החברה השיקה את שני הסלטים הפופולאריים בחג, כחלק מסדרת הסלטים הרחבה שלה. החזרת עשויה מסלק ושורש חזרת כתמיד, והיא ממוקמת במקום נכון באמצע בכל הקשור לרמת החריפות שלה. החרוסת עצמה מוצלחת במיוחד – שילוב של תמרים, אגוזים ויין. יהיו מי שיעדיפו חרוסת אחרת, מרכיבים אחרים ובמרקם אחר, אך זו יכולה לשמש תחליף לחרוסת ביתית בערב החג.
בשורה התחתונה: טוב שיש דברים שלא חייבים להכין לבד.
7.9-11 ₪ ל-200 גרם. כשר לפסח בהשגחת בד"צ בית יוסף. להשיג בחצי חינם, כמעט חינם, יינות ביתן, חביב, ויקטורי, פוליצר, ובמעדניות ומינימרקטים פרטיים.

קרוקנטים של סוגת
החברה השיקה סדרה של אגוזים ושקדים המיועדים לאפייה, לציפוי, לקישוט, להעשרת סלטים, כתוספת ליוגורט וגלידה ועוד. הסדרה כוללת שקד פרוס מולבן בקרמל, שברי פקאן סיני, קרוקנט שקדים, אגוזי קשיו קלויים גרוסים ומקלות שקדים קלויים. מבין החמישה ניסינו את הקרוקנט שקדים, שכלל תערובת קצוצה של שקדים בקרמל, שהצליח לשדרג את סלט הירקות שהכנו לארוחת הערב.
בשורה התחתונה: תוספת חביבה למי שמחפש דרך קלה לשדרג מאכלים.
7-10.5 ₪ ל-70 גרם. להשיג בכל רשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר