סל הקניות של שחר לראש השנה

ראש השנה בפתח, וסל הקניות השבועי שלנו מלא לעייפה במוצרים חדשים לחג. שתהיה שנה טובה

עוגת דבש של מזרין
כ-8 אפשרויות שונות תמצאו בסניפי רשת מזרין האיכותית, כולן מיועדות לארוחות החג הקרבות. בין טארט תפוחים בקרמל, עוגת דבש ותבלינים ומקרון עוגת דבש הגיעה לטעימה עוגת דבש. פשוטה כביכול אך לא כל כך.
זו אמנם עוגת פס קצרה יחסית אך היא כה כבדה עד שתספיק חצי פרוסה כדי למלא את המקום בצד הקפה או התה. בנוסף, יש בה מעט אגוזי מלך וכמובן טעם הדבש.
בשורה התחתונה: עוגה ראויה לחובבי מוצרי מזרין.
28 ₪. להשיג בסניפי הרשת.

קינוחי דבש של קיש & טארט
הקונדיטורית סיון גרון, העומדת מאחורי המותג החדש, משלבת את הדבש בקינוחים צרפתיים במקורם. מגוון העוגות והקינוחים כולל בין השאר פלאן שוקולד בלגי עם פקאן ודבש, בניחוח קינמון וללא קמח, שרלוט אגסים או אפרסקים ופטיסייר דבש וכן טארט תפוחים בדבש ווניל.
הפחזניות המעולות שהיא מייצרת מכילות קרם וניל עם דבש והן טעימות להפליא.
בשורה התחתונה: למחפשי קינוחים איכותיים במיוחד.
מ-140 ₪ לעוגה. להשיג ב- www.qnt.co.il, 03-9323319, 050-6698811.

עוגת מאפין דבש של שופרסל
העוגה הזו היא פרי שיתוף הפעולה של רשת גידרון עם רשת שופרסל. התוצאה היא עוגה מוכנה וארוזה, במרקם עדין יחסית וטעם בולט של דבש. זו, יש לציין, נמכרת בצד מאפינס וחלות שגידרון אופה במאפיות המיוחדות שבסניפי שופרסל.
בשורה התחתונה: עוגה בסיסית במחיר בסיסי. לא מומלצת למי שמחפש קינוח מרשים.
13 ₪. להשיג בשופרסל ביג.

עוגת דבש עם תפוחים של מעדניית משפחת ששון
העסק המשפחתי השוכן ברחובות מציע ללקוחות שלו מבחר של עוגות דבש. לטעימה הגיעה עוגת דבש עם תפוחים, עוגה נמוכה ומלבנית בצורתה, המכילה מעין ציפוי של תפוחים על חלקה העליון.
זו עוגה ביתית, קלילה אוורירית במידה מפתיעה, עם טעם ברור של דבש, וכמובן תפוח.
בשורה התחתונה: עוגה טובה לתושבי הרחובות והסביבה.
29.6 ₪. להשיג במעדניית משפחת ששון, רח' יעקב 5, רחובות
www.sasson-family.co.il.

בריוש תפוחים עם אגוזים וקרנץ' אגוזים ודבש של בונז'ור
שתי העוגות האמורות הן חלק מליין העוגות שהשיקה הרשת לקראת ראש השנה. כתמיד, העוגות של בונז'ור ממוקמות במקום טוב באמצע. הן לא יקרות מדי, ומאפשרות לרכוש עוגה במחיר טוב. עם זאת, הן טובות למדי, עם בצק טוב וטעמים שולטים, ומציעות תמורה טובה למחיר.
נכון, אין מדובר בעוגות גורמה, אך ביחס למחיר הן ראויות בהחלט.
בשורה התחתונה: למי שרוצה עוגה טובה במחיר טוב.
24.9 ₪ לבריוש, 21.9 ₪ לקראנץ'. כשרות רבנות קריית גת, כשרות חתם סופר. להשיג בנקודות המאפה ברשתות השיווק.

עוגות אישיות של מתוקה
בין עוגות דבש למיניהן, מציעה הרשת כמה אופציות ייחודיות בימים אלו. מדובר בליין של עוגות אישיות במבחר אפשרויות, כל אחת מהן שונה מרעותה וטעימה במיוחד. תוכלו לבחור בין טארטלטים עם קרם וניל ורימונים, בייבי סברינה עם קרם תפוחי עץ, ומיני פאי של תפוחים וקינמון.
בשורה התחתונה: גם טעים וגם ייחודי. מה עוד צריך?
8.5 ₪ לטארטלט או מיני פאי, 149 ₪ ל-18 יחידות של בייבי סברינה. להשיג בסניפי הרשת.

עוגת דבש של קונדיטוריית Piece of Cake
שלוש אפשרויות ראויות ומושקעות מציעה הקונדיטוריה המיוחדת, השוכנת ביפו. עוגת דבש עגולה עם חמוציות טריות, עוגת פירות העונה המגיעה עם שזיפים בתוכה, ועוגיות פלורנטין המכילות שוקולד בלגי ואגוזים מקורמלים, לטובת הרגישים לגלוטן.
עוגת הדבש שהגיעה הייתה עשירה בחמוציות ובדבש, מעט כבדה, אך בסך הכל מאוד טעימה.
בשורה התחתונה: למי שמחפש עוגה מסורתית בגרסה מודרנית.
להשיג ב- Piece of Cake, יהודה הימית 17 יפו, 03-6822163.

קאפקייקס דבש של חטאים מתוקים
העוגות האישיות הנפוצות כל כך בארה"ב עושות עלייה ארצה, והן מקבלות מקום של כבוד בליין המאפים שמשיקה הקונדיטוריה שבנווה צדק, תל אביב, לקראת החג. העוגות הקטנות מגיעות בטעמי דבש או תפוח בדבש, ומעוטרות בקרם חמאה בטעמים שונים, בהם דבש, תות, שוקולד וקרם דבש תפוז. הן עשירות בטעם, מעט כבדות, ומספקות מאוד.
בשורה התחתונה: זו דרך מצוינת להרגיש כמו יהודים אמריקאיים.
12 ₪ ליחידה. להשיג בחטאים מתוקים. www.2eat.co.il/Hataim.

עוגת דבש ואגוזים של שמו קונדיטוריה
נראה שרשת הקונדיטורית של מיקי שמו מציעה בימים אלה את המבחר הגדול ביותר של עוגות לחג. מספר אינסופי של עוגות בשלל צורות נמכרות בסניפים, מתוכן הגיעה לטעימה עוגה בחושה המשלבת דבש עם כמות יפה של אגוזים. העוגה אינה כבדה ואינה קלילה, כלומר במקום טוב באמצע, עם טעם בולט של דבש ואגוזים פריכים למדי.
בשורה התחתונה: עם המבחר הגדול בטוח תמצאו משהו שתשמחו להגיש בארוחה.
30-32 ₪ לעוגת פס בחושה. להשיג בסניפי הרשת. www.shemo.co.il

דובשניות אורגניות מקמח מלא של השדה
הקינוח היחיד השנה שיש לו גם ערך בריאותי כלשהו, מגיע מכיוונה של חברת השדה. מדובר בדובשניות – עוגיה ישראלית ידועה למדי; אלא שזו מבוססת על קמח מלא וכל רכיביה אורגניים.
יש פה כמובן סוכר ואי אלו קלוריות, אך גם לא מעט סיבים תזונתיים ואפס סיכוי לחומרים מזיקים. מה עוד שהמוצר טעים ולא מתוק מדי
בשורה התחתונה: למי שמקפיד על טעם ובריאות.
12.7 ₪ ל- 300 גרם, כעת במבצע של 10.9 ₪. כשרות הרב לנד"א. להשיג בבתי טבע, מגה, שופרסל וחצי חינם.

בונבוניירת לב של מרסי
המותג הוותיק הידוע בבונבוניירות שלו, השיק בונבוניירה חדשה לקראת ראש השנה. התרגיל של מהדורה מוגבלת חל גם על מוצר זה, המגיע בצורת לב ומכיל פרלינים עטופים, ב-8 טעמים טעימים, כולל קפה ושמנת, קרם שוקולד מריר, מרציפן, מוס שוקולד מריר וקרם פרלין.
בשורה התחתונה: אין הרבה קשר בין הטעמים לבין ראש השנה, אך מי אמר שחייב להיות קשר?
34.9 ₪ ל-250 גרם. כשר חלבית, בהשגחת רבנות ברלין גרמניה ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג בנקודות המכירה.

שוקולד ובונבוניירה לינדור של לינדט
השוקולד התעשייתי הטוב ביותר שאנו מכירים, יצא בימים אלה עם מוצרים חדשים. מצד אחד יש בונבוניירה לינדור עם 60% מוצקי קקאו, המכילה כדורי שוקולד טעימים במיוחד ומתוקים למדי. מצד שני יש טבלאות שוקולד לינדור, המכילות גם הן 60% מוצקי קקאו, ומגיעות בטעם חלב החביב או האגוזים הנימוח. בשורה התחתונה: ללא קשר למאכלים המסורתיים, אלו שוקולדים איכותיים. לכל השנה.
14 ₪ לטבלה, 26 ₪ לבונבוניירה. כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק השונות.

חלות דבש של Roy שוקולד
בין פרלינים בטעמים למוצרי שוקולד נוספים, מציעים בסניפי הרשת חלות דבש. אלו דומות מאוד במראן לחלות הדבש שבכוורת, אך במקרה זה הן עשויות שוקולד לבן, שוקולד חלב או שוקולד מריר 70%.
בכל חלה יש בנוסף לשוקולד גם דבש ושבבי שקדים מקורמלים, כך שהתוצאה גם מתוקה וגם קשורה לראש השנה.
בשורה התחתונה: לחובבי שוקולד ודבש גם יחד.
29 ₪. להשיג בסניפי הרשת. www.RoyChocolate.co.il.

פרלינים של מישי
הקונדיטור והשוקולטייר הוותיק, מכין בחנות הקטנה שלו בקרית טבעון פרלינים באיכות גבוהה במיוחד. בין הטעמים הקיימים תמצאו על מדפי החנות המעוצבת טעמים חדשים לחג, המשלבים פרלין חלב איכותי עם דבש. טעים, די מתוק, מצוין לשנה החדשה.
בשורה התחתונה: עם האריזות המיוחדות שיצאו לרגל החג, הפרלינים של מישי הם מתנה משמחת וטעימה במיוחד.
16 ₪ ל-4 פרלינים, 35 ₪ ל-9 פרלינים. להשיג אצל מישי, www.mishi.co.il.


חבילות שי של עלית מקבוצת שטראוס
הקבוצה מציעה כמדי חג שלל אריזות שי, רובן הגדול למבוגרים ומיעוטן לילדים. מארז הילדים מגיע בקופה חביבה עם ידית נשיאה. בתוכה ימצאו הילדים מיני פסק זמן, מיני כיף כף, מיני מקופלת, וופל אישי, מיני חטיף פרה עם עדשים, חטיף טוב טעם, בייטס 35 גר' ו-2 יחידות טופי.
בשורה התחתונה: מתנה לילדים חובבי ממתקים.
14.9 ₪. להשיג בכל רשתות השיווק.

מארז ממתקי הקסם של לני של כרמית
אפשרות נוספת למארז ממתקים לילדים מציעה חברת כרמית. המחיר נמוך יותר מזה של המתחרה הגדולה, אך גם איכות המוצרים נמוכה יותר, והעיצוב צעקני יותר.
 עם זאת, גם כאן יש מבחר גדול – מרשמלו ורוד לבן, עוגיות לני מצופות שוקולד, וופל אגוזים מצופה שוקולד, אצבעות עוגיות מצופות שוקולד חלב, סוכריות מרובעים בטעמים מפתיעים, וסוכריות על מקל.
בשורה התחתונה: זהו מארז חביב עם כשרות שתתאים לכולם.
10 ₪. כשר למהדרין בהשגחת בד"צ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

סוכריות בטעם תפוח ירוק של JellyBelly
ממתק נוסף שאפשר לקנות לילדים לימי החג, הן הסוכריות החדשות של המותג האמריקאי הוותיק. החידוש הוא טעם התפוח הירוק, כאשר כל שאר הסוכריה, כולל המרקם הגמיש והרך, נותר בדיוק כפי שהיה. בנוסף, אין בסוכריות ג'לטין, גלוטן או שומן.
בשורה התחתונה: אם כבר סוכריות ג'לי, שיהיו הסוכריות הללו.
6-15 ₪ ל-30-100 גרם ברשתות השיווק וחנויות הנוחות, 15-25 ₪ ל-100-200 גרם בחנות שבסינמה סיטי. כשר פרווה OU ובהשגחת הרבנות הראשית.

דבשוני אנרגיה טבעיים של משק לין
המוצר החדש של משק לין, הוא אחד החשובים ביותר שהושקו באחרונה בתחום הדבש. מדובר באריזות דבש אישיות, המכילות כל אחת כפית דבש. האריזה נוחה לפתיחה, כך שקל לקחת אותה איתנו לטיול או פיקניק, ולהמתיק איתה כוס משקה. בנוסף למעלה זו, המוצר מגיע בשלל טעמים בהתאם לזני הפרחים שונים מהם מופק הדבש, כולל זעתר, חמניות, הדרים ופרחי בר.
בשורה התחתונה: לא ברור איך המוצר לא הושק קודם לכן.
55 ₪ ל-24 יחידות. הכשר גבוה של בד"ץ רובין. להשיג בחנות המפעל של משק לין בכפר בילו, חנויות טבע ומעדניות, חנויות האופניים מצמן, ובבתי הקפה קפנטו.

דבש מפרחי בר באריזת לחיץ של מכוורת יד מרדכי
המכוורת הגדולה ביותר בישראל מציעה בקבוק גדול ונוח לשימוש של דבש פרחי בר. זהו המשך טבעי של הקטגוריה הצומת בתחום הדבש – בקבוקים לחיצים. הבקבוקים הופכים את השימוש בדבש לנוח במיוחד, ללא תחושת הדביקות המיותרת.
בשורה התחתונה: מהפכה חשובה בתחום הדבש, והמוצר החדש רק תורם לה.
41.5 ₪. להשיג ברשתות השיווק השונות, במכולות ובמינימרקטים
www.yad-mordehcai.co.il.

מעדן דבש של דודות
ההגדרה של המוצר החדש הינה נכונה, שכן אין מדובר כאן בדבש. תוך שיתוף פעולה עם מכוורת עמק חפר, ייצרה החברה מוצר המשלב דבש עם מזון מלכות ושלל סיבים תזונתיים.
התוצאה היא דבש המותר לשימוש על ידי האגודה הישראלית לסוכרת. זאת הודות לתכולה של 12.5% סוכרים ו-141 קלוריות ל-100 גרם, לעומת כ- 80% סוכרים ו-330 קלוריות ל-100 גרם של דבש טבעי. בטעימה המוצר התגלה כטעים, בעל מרקם חלק ומתיקות מספקת.
בשורה התחתונה: מוצר טוב לסוכרתיים ולשומרים על המשקל.
39.9 ₪ ל-350 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות הטבע ובחנויות המזון המובחרות ברחבי הארץ.

סדרת מוצרים חדשה של אוליה
החנות הראשונה בתל-אביב למוצרים המבוססים על עץ הזית יצאה לקראת החגים בסדרת מוצרים חדשה. בין שמני הזית, כולל בלנד חדש הנקרא בלנד המזרח התיכון, השיקה בעלת החנות מוצרים המשלבים בהצלחה שמן זית ותאנים. ויניגרט תאנים עם חומת בלסמי ותאנים שיתבל סלט בהצלחה רבה, קוויאר עגבניות עם ליים ותאנים יהווה רוטב מצוין לפסטה, כמו גם ממרח לכריך.
מרקחת התאנים היתה מצוינת עם עוף בתנור; ותערובת עשבי תיבול, קינמון ומלח ים תלווה מצוין את הבשר בארוחת החג.
בשורה התחתונה: האיכות של המוצרים החדשים ממשיכה לייצג בהצלחה את אוליה.
49 ₪ ל-250 מ"ל ויניגרט, 25.9 ₪ ל-160 גרם מרקחת, 33.9 ₪ ל-200 גרם קוויאר, 25.9 ₪ ל-100 גרם תבלין. להשיג באוליה, 1-700-500-904, www.olia.co.il.

לחמים של נגיעא
חנות הגורמה התל-אביבית אינה מייצרת בעצמה את מוצריה. במקום זאת היא אוספת בקפידה מוצרים ממיטב יצרני הבוטיק בארצנו. הלחמים שנמכרים בחנות לרגל החג הם של 'לחם קמה', והמוצלחים שביניהם הם לחם קמח מלא בדבש ונענע, ולחם אגוזים ותמרים בסילאן, המשלבים חיטה מלאה ושאר הרכיבים במינונים הנכונים.
בשורה התחתונה: מקום טוב לרכוש בו לחמים טובים לחג.
16-21 ₪ ללחם, להשיג בנגיעא, יהודה המכבי 37 תל-אביב.


ענבים רוזה של ג'אמפ
מותג המשקאות הקלים של טמפו יצא עם שלושה משקאות חדשים – תפוח, ענבים רוזה ורימון-תפוח. שלושת הטעמים הם כמובן מהדורה מוגבלת, שניים חדשים לגמרי, והם התפוח והענבים. טעמו של האחרון זהה כמעט לחלוטין למיץ ענבים רגיל. רק לרגעים ספורים אפשר להבחין בהבדל, אך כלל לא בטוח שהוא מצדיק את השם 'רוזה' המוטבע על התווית.
בשורה התחתונה: לפעמים ענבים הם רק ענבים.
5.5 ₪ ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

רכז רימונים של ARIFOGLU
אם אתם מתכוונים לבשל עם רימונים, אך מעדיפים לוותר על תהליך שליפת הגרעינים הטריים מהרימון, יש אלטרנטיבה. מדובר ברכז רימונים מרוכז במיוחד, שאפשר להשתמש בו לתבשילים שונים.
יש לו חיי מדף די ארוכים, בהשוואה לרימון טרי, אך בתמורה הוא מכיל מווסת חומציות וסירופ גלוקוזה, המופיע בראש רשימת הרכיבים, יש לציין, ראשון לרכז רימונים עצמו.
בשורה התחתונה: רק אם אתם לא חייבים טריות.
19 ₪ ל-345 גרם. להשיג ברשתות השיווק וחנויות מובחרות.


re:gurt רימון של re:bar
רשת משקאות הבריאות יצאה בשיתוף פעולה חדש עם מכוורות יד מרדכי, והשיקה מוצר חדש לקראת ראש השנה. מדובר בשילוב של היוגורט Bio דל השומן המוקצף של הרשת, ועליו גרעיני רימון ותפוח. כל זה מתובל עם קינמון ודבש של יד מרדכי מסדרת נגיעות מהטבע. אפשר לבחור בין 3 סוגי דבש, עם ג'ינג'ר, תפוז או לימונית.
המנה טעימה למדי אך כמות הדבש במנה קטנה, כך שנגיעת הטעם המבוקשת אינה מורגשת.
בשורה התחתונה: או שתבקשו אקסטרה דבש, או שתסתפקו בשאר הטעמים.
18/21 ₪. להשיג בסניפי הרשת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר