סל הקניות של שחר 109

יגיע החורף? אנחנו מנסים לקדם אותו עם תה וחליטות, עוגות ועוגיות, יוגורט בטעמי חורף, דגני בוקר עם קינמון, וגם צ'יפס להכנה מהירה

יגיע החורף? אנחנו מנסים לקדם אותו עם תה וחליטות, עוגות ועוגיות, יוגורט בטעמי חורף, דגני בוקר עם קינמון, וגם צ'יפס להכנה מהירה.

חליטות תה חדשות של ויסוצקי
החברה משיקה שתי חליטות חדשות תחת סדרת הגן הקסום. מבין השתיים, חליטת הדובדבנים היתה המוצלחת יותר – התה שקיבלנו היה תה דובדבנים לכל דבר, מעודן ועם זאת עשיר בטעמם של הפירות המיוחדים. החליטה השניה היה מוצלחת פחות – הלימון אמנם הורגש, אך בשביל טעם הדבש נדרשנו להוסיף דבש של ממש לכוס.
בשורה התחתונה: חובבי הדובדבנים ייהנו מהחליטה החדשה.
17 ₪. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

עוגיות שוקולד צ'יפ של מילקה
מותג השוקולד הידוע מנסה להיכנס לתחום העוגיות, ומשיק את הגרסה שלו לעוגיות הפופולאריות. למרות שיש כאן שבבי שוקולד מילקה עם 45% קקאו, הכמות של השבבים אינה מהנדיבות. בנוסף, העוגיה עצמה היתה יבשה מדי לטעמנו וחסרה לחות, מה שהביא לתחושה כאילו מדובר בעוגיות ישנות.
האריזה של המוצר, הכוללת אפשרות לסגירה חוזרת, היא מהטובות שפגשנו.
בשורה התחתונה: יש עוגיות הרבה יותר טובות מאלו בקטגוריה.
13 ₪ ל-168 גרם. ניתן להשיג ברשתות השיווק וברשתות הפרטיות.

עוגות ועוגיות של Yellow fun to go
רשת חנויות הנוחות של פז משיקה סדרה של עוגות ועוגיות אישיות, כחלק ממותג הבית שלה. היצרנית היא קונדיטוריית מורנאס, וההבטחה היא לעוגיות על בסיס חמאה, ללא שומן טרנס או צבעי מאכל. הסדרה כוללת 2 עוגיות ו-2 עוגות בשלב ראשון.
העוגיות הן אלפחורס או גרנולה, הארוזות כל אחת בנפרד. העוגיות אמנם גדולות אך לא מהמוצלחות – האלפחורס משלבת הרבה בצק עם מעט מדי ריבת חלב וקוקוס. גם הגרנולה אכזבה – למרות קיומם של אגוזים ושיבולת שועל, היו חסרים לנו עוד רכיבים בשביל שהעוגיה תהיה מלהיבה.
העוגות האישיות הן עוגת גזר, עם טעם מעודן של גזר ומעט צימוקים, ועוגת בננה תמר שמשלבת באופן מעודן את שני הרכיבים. שתי העוגות היו טובות יותר מהעוגיות, רכות, לא מתוקות מדי וטעימות, אם כי עדיין מדובר בטעם מעט תעשייתי ולא מה שתצפו למצוא בקונדיטוריה.
בשורה התחתונה: יש מה לשפר.
7 ₪. להשיג בסניפי Yello.

דנונה טעמי חורף של שטראוס
מותג היוגורט השיק שני טעמים חדשים בהשראת עונת החורף.אמנם יש מי חושב כי יוגורט הוא מאכל של קיץ, אך החורף החם שלנו הופך לרקע אידיאלי עבור מאכלים קרים.
מה בתפריט? דנונה סיידר תפוחים עם 3% שומן, שהיה בעיקר דנונה תפוחים, ולא ברור מה הקשר לסיידר; ודנונה קרמל אגוזים עם 4% שומן, שנהנה כמובן ממרקם קרמי יותר וטעם מוצלח של קרמל ואגוזים.
בשורה התחתונה: הכיוון טוב, רק הסיידר מפריע לנו ליהנות עד הסוף.
4.25 ₪ ל-150 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

חליטות ליפטון של יוניליוור
מותג התה הבינלאומי השיק 10 חליטות חדשות בסדרת הפירמידות. כיאה לתחום הפרימיום של עולם התה, גם בליפטון מציעים שקיקי פירמידות עם שילובים של צמחים, עלים וחתיכות פרי. מבין הטעמים השונים ניסינו את חליטת הקמומיל, ורד הבר וההיביסקוס, וחליטת הלואיזה. שלוש החליטות החדשות התחבבו עלינו מאוד – שילוב טוב של רכיבים שסיפק תה עשיר בטעם וריח, כל אחד לפי העדפותיו.
בשורה התחתונה: השקה מוצלחת בתחום שרק הולך ומתפתח.
13 ₪ ל-20 שקיות. להשיג בנקודות המכירה.

קינמונים של תלמה
החברה, השייכת כיום לקבוצת יוניליוור, שדרגה את אחד מדגני הבוקר המצליחים ביותר שלה. השדרוג מתבטא בשני אופנים. ראשית, האריזה גדלה ל-680 גרם. שנית, המרקם הפך לקראנצ'י יותר וטעם הקינמון בו הודגש. אנו לא מכירים באופן מספיק אינטימי את המוצר בגרסה הקודמת, אך אפשר בהחלט להעיד כי טעם הקינמון במוצר הנוכחי אכן בולט, והמרקם קראנצ'י במיוחד.
בשורה התחתונה: בלי קשר לעבר, מדובר במוצר מוצלח – בכל הקשור למרקם ולטעם. לגבי הערכים התזונתיים, כאן לא תמצאו את הישועה.
25 ₪ ל-680 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

צ'יפס אקספרס של תפוגן
החברה השיקה מוצר חדש המיועד למי שרוצה להכין לעצמו מנה מהירה של צ'יפס. המוצר כולל למעשה שתי שקיות, כל אחת ארוזה בנפרד ומכילה 125 גרם של צ'יפס. אחרי הפתיחה הקלה, כל שצריך לעשות הוא לפזר את הצ'יפס על מגש או צלחת, ולהעביר חימום מהיר של 2-3 דקות במיקרוגל או בתנור. התוצאה תהיה צ'יפס טעים אם תחממו אותו בתנור, וסביר מינוס את המיקרוגל ישמש לחימומו.
בשורה התחתונה: לחובבי צ'יפס עסוקים מדי.
10 ₪ ל-250 גרם. כשרות בד"צ העדה החרדית. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר