סל הקניות של שחר 112

הפעם ניסינו רטבים ותערובות תיבול, וגם שמני זית חדשים, לגמנו חלב עיזים, שדרגנו סלט ומאכלים אחרים, וקינחנו עם גלידות שוקולד וחטיף מתוק

הפעם ניסינו רטבים ותערובות תיבול, וגם שמני זית חדשים, לגמנו חלב עיזים, שדרגנו סלט ומאכלים אחרים, וקינחנו עם גלידות שוקולד וחטיף מתוק.

תערובות ורטבי תיבול של נפטון מוצרי מזון
החברה השיקה סדרה חדשה של מוצרים בתחום בו היא מתמחה – תערובות תיבול ורטבים. בין המוצרים תמצאו רוטב צ'אטני מישמש, רוטב צ'אטני שזיף, תערובת קרי מדראס, לימון כבוש, וגולת הכותרת: תערובת פלפל לימון לדגים ובשר.
התערובת הזו היא סיפור הצלחה, שילוב מצוין של שני רכיבים בסיסיים בבישול, ההופכים יחד לתערובת שהצטרפה בהצלחה לדגים שהכנו.
בשורה התחתונה: למרות שלרוב אנו מעדיפים לערבב בעצמנו, התערובת המוכנה הזו קנתה את קיבתנו.
18 ₪. כשר בהשגחת העדה החרדית, בד"צ בית יוסף , מהדרין, OU ורבנות באר שבע. להשיג בלגעת באוכל ובחנויות אוכל. Neptunefoods.co.il


חלב עיזים של מחלבת יעקבס
המחלבה הידועה צירפה חלב עיזים לליין המוצרים שהיא משווקת. החלב מגיע עם 3% שומן, וכמו כל חלב עיזים, הוא מתקבל טוב יותר במערכת העיכול. אך בשונה מאחרים הנמכרים על המדף, לזה יש טעם עדין יותר.
בשורה התחתונה: תוספת חשובה לחובבי מוצרי העיזים.
15 ₪ ל-1 ליטר. להשיג בחנות המחלבה שבמושב כפר הרא"ה, במעדניות וברשתות שיווק מובחרות.

תערובת עוף עסיסי עגבניות פיקנטי של אסם
החברה הרחיבה לאחרונה את מגוון הטעמים בסדרת תערובות התיבול המוכנות שלה, המיועדות להכנה של עוף בתנור. כמו כל המוצרים, גם כאן מדובר בערכה הכוללת כמות יפה של תערובת עם שקית צלייה. התערובת במקרה זה משלבת עגבניות עם תיבול מעט פיקנטי, שנותנים תוספת מעניינת לעוף.
בשורה התחתונה: לא חשבנו מעולם להוסיף עגבניות לצליית העוף, אבל גם לא התאכזבנו.
5.5-7.5 ₪ ל-75 גרם. כשרות חתם סופר בני ברק. להשיג בנקודות המכירה.

הסדרה הזנית של סבא חביב
לקראת עונת המסיק החל המותג לשווק ארבעה שמני זית חדשים, כולם מאופיינים בזניות שלהם. כלומר, כל שמן עשוי מזן אחד בלבד, ולא מבלנד. בכך מצטרף בית הבד לתופעה במסגרתה תמצאו על המדפים יותר ויותר שמני זית זניים, המאפשרים להכיר את המאפיינים השונים של הזנים, כמו גם את ההשפעות של אזורי הגידול.
הסדרה כוללת שמנים מזית סורי, זית ברנע, זית פיקואל וזית קורנייקי. ארבעתם עשויים בכבישה קרה ברמת כתית מעולה, ושונים מאוד זה מזה. בעוד שהסורי מריר כיאה לסורי איכותי, הפיקואל עדין יחסית, ואילו הקרונייקי אכן עשבוני כפי שניתן לצפות.
בשורה התחתונה: אופציה ראויה למי שמחפש שמנים ייחודיים.
35 ₪ ל-500 מ"ל. בהשגחת הרב אלמשעלי יוסף, רב המועצה האזורית מרום הגליל ובהשגחת הבד"ץ חוג חתם סופר, בני ברק. להשיג בחנות המפעל בקיבוץ פרוד, עדן טבע מרקט, דרך היין, לגעת באוכל, טיב טעם, אניס. WWW.SABAHABIB.CO.IL

מוצרים חדשים בסדרת 10 דקות של סוגת
חיטת כוסמין איטלקית וחיטת קמוט מהוות את הבסיס לשני המוצרים החדשים שהשיקה החברה. הסדרה כוללת מספר מוצרים המיועדים להכנה תוך 10 דקות בלבד, ועד כה אפשר היה לרכוש תערובות של קטניות, אורז ודגנים.
שני המוצרים החדשים מכילים כל אחד סוג אחר של חיטה, והם מיועדים לשילוב בסלט, בתבשילים או לאכילה "נקי".
שני המוצרים נעשים כמובטח תוך 10 דקות, לכל אחד טעם ייחודי הנובע מסוג החיטה.
בשורה התחתונה: תוספת מוצלחת לארוחה.
11 ₪. הכשר הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק.

גלידות שוקולד של אייסברג
12 טעמי גלידות חדשים, קינוחי שוקולד ומשקאות שוקולד חמים, הם מה שתמצאו בסניפי גלידריות אייסברג, מעכשיו ועד ה-8 בינואר. מדובר בפסטיבל השוקולד השנתי של הרשת המציעה גלידות שמנת מהטובות ביותר שתמצאו בארץ, שכולל טעמים מיוחדים דוגמת שוקולד ערמונים ופסים מעודן, שוקולד שזיף מעושן בוויסקי עם טעם שזיף דומיננטי, שוקולד בננה מעולה, שוקולד זהב עם חתיכות בראוניז פריכות.
בשורה התחתונה, תענוג של ממש לחובבי גלידות ושוקולד.
14-24 ₪ למנות, 84 ש"ח ₪ ל-1 ק"ג. להשיג בסניפי הרשת.

פסק זמןGood 2 של עלית מקבוצת שטראוס
שתי יחידות של ופל מגולגל במילוי קרם אגוזים ובציפוי פצפוצי שוקולד, זה מה שמכיל חטיף השוקולד החדש של החברה. הוופל פריך, המילוי חביב, והשילוב של המרקמים הופכים כל ביס למיוחד.
רק דבר אחד לא ברור לנו – מה הקשר בין חטיף השוקולד החדש הזה, מוצלח ככל שיהיה, לבין פסק זמן?
בשורה התחתונה: טעים ותמוה באותה מידה.
5 ₪ ל-36 גרם. כשרות ועד הכשרות "אוקי" ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר