סל הקניות של שחר 120

אצלנו 120 זו רק ההתחלה. הפעם שמנו בסל עוגיות שוויצריות, תפוח עץ מוזיקלי, אגוזי חדש, מים מינרליים, יוגורט פירות אדומים, קמח תופח שוקולדי, וחטיף רב דגנים

אצלנו 120 זו רק ההתחלה. הפעם שמנו בסל עוגיות שוויצריות, תפוח עץ מוזיקלי, אגוזי חדש, מים מינרליים, יוגורט פירות אדומים, קמח תופח שוקולדי, וחטיף רב דגנים.

עוגיות שוויצריות של שופרסל
המותג הפרטי של הרשת מתרחב עם סדרה חדשה של עוגיות. החברה ממשיכה למנף את שוקולד המותג, המיוצר בשוויץ, ומשלבת אותו בעוגיות החדשות. אלו מגיעות ב- 5 טעמים: עוגיות עם שבבי שקדים ושוקולד חלב שוויצרי, עוגיות מרנג מצופות שוקולד מריר שוויצרי, עוגיות מרנג במילוי שוקולד מריר שוויצרי ואגוזי לוז, ופלים במילוי קרם אגוזי לוז בציפוי שוקולד חלב שוויצרי וגלילי וופל במילוי קרם אגוזי לוז בציפוי שוקולד מריר שוויצרי ופצפוצי אורז. מבין החמש ניסינו את אלו עם שבבי השקדים והשוקולד החלב, והן התגלו כעוגיות מוצלחות מאוד. מעט בצק פריך, הרבה שוקולד טעים ושבבי שקדים, המשתלבים יחד לעוגיות טעיות מאוד.
בשורה התחתונה: תוספת מוצלחת מאוד למדף העוגיות, במחיר נוח מאוד.
10 ש"ח ל-100 גרם. להשיג בשופרסל שלי ובשופרסל דיל.

תפוח עץ JAZZשל ENZA
זן חדש של תפוחים מגיע לישראל, פרי פיתוח של החברה מניו-זינלנד. הוא אינו גדל בארץ כי אם בארצות הברית ואירופה, והוא תפוח עץ טעים במיוחד. קשה, עסיסי, מתקתק מהממוצע ואדמדם, ללא כל תחושה של קמחיות המאפיינת תפוחים רבים אחרים. הוא גם מחזיק מעמד לאורך מספר רב של ימים בחורף הישראלי מחוץ למקרר.
בשורה התחתונה: גם אם מיובא, עדיין מדובר במעדן לחובבי התפוחים.
כ-15 ש"ח לק"ג. להשיג ברשתות השיווק ובמרכולים פרטיים.

אגוזי שוקולד מריר של שטראוס
חטיף השוקולד–אגוזים הידוע יוצא במהדורה חדשה, בה מחליף שוקולד מריר המכיל 60% מוצקי קקאו, את שוקולד החלב. עבור אוהבי שוקולד מריר זהו חידוש מרענן, ההופך את האגוזי להרבה יותר טעים. המרירות היחסית של השוקולד מספקת ניגוד למתיקות של החטיף, והופכת אותו למוצלח יותר מהמוצר הוותיק.
בשורה התחתונה: אהבנו מאוד.
4.5 ₪ ל-40 גרם. להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות.

מים מינרליים Perrier ו-Vittel של Nestle waters
חברת בנימינה ספיריטס החלה לשווק בארץ את שני מותגי המים המינרליים הידועים. מי שיודע להבחין בטעמים השונים של מים מינרליים, יודע כנראה להעריך את היכולת לרכוש את המים הללו גם כאן בישראל.
לקוחות פוטנציאליים אלו יוכלו לבחור בין Perrier – מים מוגזים רגילים; Eau de Perrier – מים מוגזים עדינים; ו-Vittel – מים מינרליים לא מוגזים. אחרים, כמונו, מעדיפים, אם בכלל, לשלם עבור מים מקומיים וזולים יותר.
בשורה התחתונה: למי שמוכן לשלם הרבה על מים.
6.5-15.5 ש"ח ל-330-1,000 מ"ל של Vittel, 8.5-13 ש"ח ל-200-750 מ"ל של Perrier, ו- 9-13.5 ש"ח ל-330-750 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה, בתי מלון, מסעדות ועוד.

אקטיביה פירות אדומים של דנונה של שטראוס
החברה משיקה סדרה חדשה של מעדנים, המכילים סוגים שונים של פירות אדומים, עם היוגורט של אקטיביה. על המדף יש אקטיבייה דובדבן, פירות יער ותות, וכולם משלבים מינון יפה של הפירות עם אותו יוגורט מוכר.
בחברה מדגישים את היכולת של צריכת מוצרים אלו לשיפור בעיות עיכול, ושמענו שיש כאלה שמוצרים אלו אכן עוזרים להם. לנו, נטולי בעיות עיכול, הם בעיקר היו טעימים.
בשורה התחתונה: שילוב מוצלח של רכיבים, ככל הנראה עם השפעה בריאותית חיובית.
19.20 ₪ ל-4 גביעים של 150 גרם כל אחד. להשיג בנקודות המכירה.


קמח תופח בטעם שוקולד של אסם
לאור הפופולאריות של עוגות השוקולד בישראל, החליטה החברה להשיק את המוצר החדש, האמור לחזק את טעם השוקולד בעוגות. ניסינו את הקמח, שהתנהג בדיוק כמו קמח תופח. מבלי להוסיף כל מרכיב שוקולדי אחר, גילינו כי הוא אכן מוסיף טעם שוקולדי לעוגה, בנוסף לצבע החום. כאשר מוסיפים שוקולד של ממש, אכן מקבלים עוגה שוקולדית מהרגיל.
בשורה התחתונה: קלאסי לאלו האוהבים לאפות עוגות שוקולד בבית.
4-5 ₪. כשרות בד"צ. להשיג בנקודות המכירה.

חטיף רב דגנים בטעם שמנת ובצל של mana
בואו נתחיל ביתרונות של המוצר: הוא פריך, טעמו מיוחד הודות לדגנים השונים שבו, והוא אכן מזכיר טעם של שמנת ובצל. יחסית למקובל בשוק, זהו מוצר טוב מהממוצע, עם רשימת רכיבים סבירה: קמח תירס, קמח חיטה מלאה, קמח שיבולת שועל מלאה וקמח אורז הם עיקר המוצר, עם שמן קנולה ועוד רכיבים תעשייתיים יותר.
אז מה החסרונות? הם כתובים באותיות גדולות על העטיפה: עשיר בסיבים תזונתיים, רק 1.9% שומן רווי, מכיל אומגה 3 ממקור צמחי, ורק 181 קלוריות לשקית. נכון, לא נשמע כמו חסרונות, עד שיורדים לפרטים הקטנים. למשל קיומו של מונוסודיום גלוטומט, או העובדה כי ב-100 גרם של המוצר יש 454 קלוריות, ובשקית של 40 גרם יש ה-181 המיוחלים. לא הרבה, אבל גם לא מעט בכלל.
גם אחוזי השומן הכוללים אינם נמוכים: בסה"כ 18 גרם ל-100 גרם. גם סיבים תזונתיים יש בסה"כ 4.8 גרם ל-100 גרם מוצר, ו-1.9 גרם לשקית. גם אומגה 3 יש במוצר 0.3 גרם לשקית, או 0.7 גרם ל-100 גרם מוצר.
בשורה תחתונה: מאמץ גדול מדי להדגיש תועלות לשומרי הבריאות, על גבול של מניפולציה שיווקית גרידא. עדיף להתרכז במה שהמוצר הזה באמת: טעים.
4.5 ₪ ל-40 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר