סל הקניות של שחר 121

בסל שלנו הפעם נקניקיות מחומרים טבעיים, יוגורט עם דבש, שקדי מרק בשלושה צבעים, בקבוקים חדשים למשקאות קיימים, גבינת קוטג' עם תוספות, ומוצרים לשדרוג הבישול

בסל שלנו הפעם נקניקיות מחומרים טבעיים, יוגורט עם דבש, שקדי מרק בשלושה צבעים, בקבוקים חדשים למשקאות קיימים, גבינת קוטג' עם תוספות, ומוצרים לשדרוג הבישול.


נקניקיות מחומרים טבעיים של יחיעם וזוגלובק
שתי החברות השיקו בסמוך זו לזו את אותו המוצר – נקניקיות עוף טבעיות, ללא חומרים משמרים, ללא גלוטן, ללא מונוסודיום גלוטומט, ללא תוספת פוספטים וללא שומן טרנס.
הראשונה ששלחה את מוצריה היא יחיעם, שמציעה את אותן נקניקיות העוף שלה, רק בגרסה הטבעית בלבד. אלו התגלו כנקניקיות טובות – המרקם נכון, הטעם התעשייתי מוכר (והאהוב על רבים), והעובדה כי יצאו ממנה חומרים לא רלבנטיים רק הוסיפה לה כמה נקודות זכות. הבדל בטעם לא הרגשנו.
בזוגלובק לקחו את ההשקה צעד אחד קדימה, והם מציעים שלושה מוצרים בגרסה הטבעית. זאת בנוסף לעובדה כי במוצרים אלו לא תמצאו גם ניטריט או צבעי מאכל מלאכותיים.
מה בסדרה? נקניקיות עוף, נקניקיות פרגית ונקניקיות פרגית פיקנטיות. יש להודות כי לא שמנו לב להבדל משמעותי בין העוף לפרגית – כולן היו טובות ובעלות טעם זהה, כאשר הפיקנטיות אכן היו פיקנטיות כמתבקש. גם המרקם מוצלח, והעדר החומרים המשמרים לא השפיעה משמעותית על הטעם.
בשורה התחתונה: נשאלת השאלה למה החומרים האלה היו עד היום במוצרים? האם היינו חייבים לאכול פוספטים, ניטריט, מונוסודיום וחומרי צבע מלאכותיים עד היום? בנוסף, אם אתם רוצים לבחור בנקניקיה המועדפת, לא תקבלו כאן עזרה. כולן היו טובות – כלומר, תעשייתיות כמובן אבל עם הטעם המוכר והפופולארי. בכל הקשור לערך התזונתי שלהן, עדיין עדיף לאכול בשר לא מעובד, אך מי שמכור לנקניקיות שלו מקבל כאן גרסה שפויה יותר.
15-17 ₪ ל-400 גרם של יחיעם, 15 ₪ ל-370-400 גרם של זוגלובק. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות השוק הפרטי.

יוגורט יווני עם דבש של דנונה
החברה השיקה מוצר חדש בסדרת היוגורטים החדשה, שקיבלה את השראתה מהיוגורט היווני הידוע. במציאות, יוגורט יווני אמיתי לא תמצאו כאן, אם כי המרקם המשופר של המוצר אכן מבדיל אותו מהיוגורטים המזרח תיכוניים שאנו רגילים אליהם. תוספת הדבש למוצר הזה נותנת לו טוויסט, ומי שאוהב דבש ויוגורט ביחד, ייהנה מהמוצר הזה מאוד.
בשורה התחתונה: גם אם מדובר ביווני-ישראלי, עדיין אהבנו את התוצאה. בייחוד עם תוספת הדבש.
14.8 ₪ ל-4 גביעים, 125 גרם כל אחד. להשיג בנקודות המכירה.

שקדי מרק בשלושה צבעים של אסם
אנו רגילים למצוא שלושה צבעים במוצר רק כאשר מדובר בפסטה. החידוש של אסם לפיכך היה מרענן – הם פשוט הלבישו את שלושת הצבעים על שקדי המרק הקלאסיים. תוך שימוש בתרד, פפריקה וכורכום, מתקבלים שקדי מרק בשלושה צבעים – ירוק, כתום וצהוב, בהתאמה. הם פריכים כמו שקדי המרק המוכרים, והשינוי בטעם עדין, ומשתלב טוב במרק.
בשורה התחתונה: בהתחלה זה אולי נראה כמו גימיק, אבל התוצאה מוצלחת ביותר.
11-13 ₪ ל-400 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

בקבוקי משקה חדשים של פריגת
אנו נוטים להתייחס במדור זה לאריזות חדשות רק אם אין לנו ברירה, או במידה ומדובר במשהו ראוי לציון. הבקבוקים החדשים של פריגת נופלים לקטגוריה השניה. אין טוב ממראה עיניים, לכן הסתכלו בתמונה ותבינו את השינוי. השימוש בבקבוקים אכן נוח מאוד, במידת מה יותר מהבקבוקים הרגילים. תוספת הסמיילי על האריזה ועל הפקק מוסיפה גם היא נקודות זכות. הבקבוקים, יש לציין, נכנסו לשימוש בכל הטעמים.
בשורה התחתונה: מדובר בשיפור ויזואלי ניכר המשפיע גם על חוויית השימוש. אהבנו.
7-30 ₪ ל-400 מ"ל ועד 2 ליטר. להשיג בנקודות המכירה.

נשנושי קוטג' עם תוספות של תנובה
ההשקה החדשה של תנובה אכן מהווה חידוש בתחום, ועל עובדה זו לבדה כבר ראויה לנקודת זכות ראשונה. מדובר באריזות קטנות יחסית של המוצר – 125 גרם כל אחת, עם תוספות בתחתית הגביע אותן מערבבים בתחילת האכילה. ההשקה הראשונית כוללת שלושה טעמים – טפנד זיתים, תות, דבש, וכמובן מוצר ללא כל תוספת כלל.
תוספת הזיתים היתה לטעמנו המוצלחת מכולן, ואחריה בתור מגיע התות, שהוסיף מתיקות ההופכת את המוצר לסוג של קינוח. שתי התוספות גם הגיעו בכמות מספקת עבור כל המוצר, כך שבכל ביס הרגשנו בהן. הקוטג' עם הדבש היה סתמי ולא מלהיב, למרות חיבתנו לדבש, והרגיל היה, ובכן, רגיל.
בשורה התחתונה: הכיוון טוב וכך גם רוב המוצרים. רק עשו משהו עם הדבש.
7 ₪ לזוג רגיל, 7.5 ₪ לזוג עם תוספות. כשרות ועדת מהדרין תנובה. להשיג בנקודות המכירה.


מוצרים לבישול של PRIMO
במקרה זה בחרנו להתמקד לא במוצר אחד, כי אם במקום עצמו. מדובר במעדנייה שנפתחה בשוק האיכרים בנמל תל אביב, השייכת ליבואנית המזון רסטרטו, המשווקת את מוצריה לרוב למסעדות. כך ניתן לקנות הביתה את המוצרים שאנו רגילים לקבל במנות שאנו מזמינים מהמלצר, כמו גם מוצרים נוספים המשווקים בלעדית במקום. כל המוצרים מיובאים מאיטליה וספרד, והתוויות מציגות מותגים דוגמת Del Cecco, Mutti, ו- Ponti האיטלקיות, Ortiz ו-Cuca הספרדיות. היצע המוצרים עשיר וכולל שימורי עגבניות, קמח איטלקי, אנשובי, טונה וסרדינים, שמני זית, חומצים, אנטיפסטי, תבלינים, פסטות איטלקיות יבשות. בנוסף לכל אלה אפשר לרכוש מוצרים במשקל, דוגמת ארטישוקים בגריל או עם תבלינים, סלק, שום חמוץ מתוק, שעועית מבושלת ועוד.
בשורה התחתונה: אם אתם אוהבים להשקיע בבישול ומחפשים חומרי גלם איכותיים במיוחד, זה מקום שכדאי לבקר בו.
Primo, שוק הנמל, האנגר 1, תל אביב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר