סל הקניות של שחר 13

שלל מוצרים חדשים עלו על המדפים, מרוטב קארי של אסם ויופלה פיתויים, דרך נקניקיות תירס וארוחות לזניה וקנלוני, וכלה בתה סרמוני, שמני זית של ארץ הגשור, ונענע ואורגנו של דורות. יש לנו מה להגיד על כל אחד מהם

נקניקיות תירס של טבעול
שנתיים, כך אומרים בטבעול, ארך הפיתוח של המוצר החדש, שמטרתו לשלב בין שתי אהבותיהם של הילדים – נקניקיות ותירס. אך התוצאה הסופית רחוקה מלהשביע רצון. הרעיון עצמו אמנם נחמד, אך הביצוע סינטטי מדי. הפה לא מתרגל לקיום התירס בתוך הנקניקייה, גם בגלל המרקם המוזר וגם בגלל הטעם. נקניקיות התירס, שהן בכלל מיני נקניקיות, מגיעות הן בטעם רגיל והן בטעם ביסלי גריל. הטעם השני אמנם מוצלח יותר, אך גם זה לא ממש יצר התלהבות בפה.
בשורה התחתונה, עדיף לדבוק בשניצל תירס של טבעול. 
31.90 ₪. כשרות בד"צ מחזיקי הדת. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

רוטב קארי של אסם
שילוב של חלב קוקוס עם קארי הוא חלק מרכזי ברוטב החדש, שהוציאה לשוק חברת אסם. זו הגרסה של אסם לרוטב הפופולרי שכבר זכה לכמה גרסאות תעשייתיות יותר ופחות בשוק הישראלי. הרוטב, שמתאים במיוחד להכנת עוף בתנור ולהקפצת עוף במחבת, יהיה בשוק כשלושה חודשים בלבד. במבחן הטעימה הוא התגלה כטעים והשתלב מצוין עם עוף. אלא שהטעם של המוצר תעשייתי למדי, בדומה לרטבים מהמזרח הרחוק הנמצאים בשימוש במסעדות ישראליות ממוצעות.
בשורה התחתונה, אם אתם לא אניני טעם, הרוטב הזה בשבילכם.
10.85 ₪ ל-280 מ"ל. כשר בהשגחת הרב חרל"פ והרבנות שדרות. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

יופלה פיתויים של תנובה
החידוש של יופלה לתקופה החורף מגיע בדמות סדרת מעדנים, שנארזו בצורה שונה לחלוטין ומשווקים תחת הכותרת הנ"ל. הסדרה כוללת שלושה טעמים – פאי תפוחים, פרפה תות וקרם ונילה צרפתי – כאשר כל טעם נמכר במאגדת של שני גביעים. המרקם עשיר יותר מזה של היופלה הרגיל רק במעט, בין השאר הודות ל- 5% השומן שיש בו. בכל הקשור לטעם, הפרפה תות היה דומה עד מאוד לכל יוגורט תות אחר, וגם קרם הונילה לא היה שונה מאוד ממוצרים מקבילים. לעומתם, פאי התפוחים, ששילב צימוקים וקינמון, היה טעים מאוד עם עושר של חתיכות פרי.
בשורה התחתונה, מירב החידוש הוא באריזה ופחות במוצר. ובכל זאת, כדאי לקנות.
8.90 ₪ לשני גביעים, 125 גרם בגביע. בהשגחת הרבנות הראשית לישראל – רב תנובה, הרב ויטמן. להשיג בנקודות המכירה.

תה Cérémonie
אחרי 4 שנים בהן נמצאים שקיקי התה המיוחדים של סרמוני במסעדות, בתי הקפה והמעדניות השונות, עושה התה את דרכו לראשונה לרשתות השיווק, למכולות, לחנויות הנוחות ושאר נקודות המכירה הקמעונאיות. הוא מגיע קרוב הביתה במארזים של 18 שקיקים, הנמצאים בתפזורת בתוך מיכל סגור היטב. זאת בשונה מהאריזה המוכרת שלו מהמסעדות, שם כל שקיק מגיע בקופסת קרטון קטנה. זה לא משנה את איכות התה שנותר טעים כשהיה, עם שורה של טעמים מוצלחים באריזות משי מרהיבות.
בשורה התחתונה, המוצר שומר על רמת מחיר גבוהה, שתואמת את האיכות כמו גם את המותג. אם יש לכם את המעות, שווה.
23.90 ₪ ל-18 שקיקים.

שמני זית של שמן ארץ גשור
בשבועות האחרונים הגיעו לנקודות המכירה שמני הזית החדשים של בית הבד ארץ גשור. השמנים החדשים מבוססים על זנים שבבית בד זה מעולם לא ייצרו ממנו שמן זית, והם הקורנייקי העשבוני, הפישולין החריף והפירותי, והקורטינה. אחרי טעימה ושימוש בקרונייקי, זן שמקורו ביוון, מתברר שארץ גשור ממשיכים לשמור על האיכות הגבוהה של שמן הזית שלהם, שעושה אותו אידיאלי לתיבול.
בשורה התחתונה, מדובר בשמן זית איכותי שנותן תמורה גבוהה לסכום הלא נמוך שבו הוא נמכר.
מ-45 ₪ ל-750 מ"ל, מ-90 ₪ ל-2 ליטר. להשיג בעדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, אניס ובחנויות טבע ומעדניות מובחרות.

נענע ואורגנו קצוצים של דורות
על פניו, התרחבותה של סדרת עשבי התיבול של חברת דורות היא דבר מבורך. נענע ואורגנו הם עשבי תיבול דומיננטיים יחסית במטבח הישראלי, והפתרון של דורות – מגשיות ובהן עשבי תיבול קצוצים המוכנים לשימוש ונמצאים במקפיא – הוא פתרון אידיאלי לעידן המודרני. גם השימוש בשני המוצרים חיזק את ההנחה, שכן הם הוסיפו טעם וארומה למאכלים אליהם הם נכנסו. אלא מה? רשימת הרכיבים מראה את קיומם של עמילן תירס וויטמין C בתוך שני המוצרים, ולי קשה להבין למה יש בהם צורך.
בשורה התחתונה, אם אתם מעדיפים אורגנו או נענע נקיים מתוספים, לכו על הטבעי, עם עדיפות ברורה לאורגני.
10 ₪. להשיג בנקודות המכירה.

ארוחות לזניה וקנלוני של פסטה נונה
אחרי ההצלחה של החברה עם ייצור פסטה טריה, הגיע זמן ההתרחבות. הכיוון ייחודי בשוק הישראלי – ייצור של מנות חלביות מוכנות למאכל. התוצאה הנמצאת כבר על המדפים היא סדרה הכוללת לזניה 4 גבינות, לזניה בטטה, לזניה חצילים ולזניה טונה וזיתים שחורים, וכן קנלוני פטריות כמהין, קנלוני גבינת עיזים וקנלוני תרד וריקוטה. כל מוצר מגיע במגשית העמידה בפני מיקרוגל כמו גם בפני תנור, שתי הדרכים להכנת המוצר. הבעיה היחידה הוא מכסה הפלסטיק אותו חייבים להוריד עם סכין, עובדה המפחיתה את נוחות השימוש. בכל הקשור לטעם, הקנלוני שטעמתי – פטריות כמהין ותרד וריקוטה – היו מצויינים, עשירים במילוי וברוטב גבינה עם טעם בולט של חומרי גלם איכותיים; הלזניות שנטעמו – טונה וזיתים שחורים וחצילים – היו עם מינון גבוה מדי של בצק בהשוואה למילוי, אך גם כאן שילוב הטעמים היה מוצלח.
בשורה התחתונה, מדובר ברעיון מצוין וביצוע ברמה גבוהה. עוד קצת מילוי ללזניה ושיפור פתיחת האריזה, והכל יהיה מושלם.
29.90-32 ₪. להשיג בכל רשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר