סל הקניות של שחר 130

סל הקניות שלנו לאחרי הפסח כולל שמן קצח אמריקני, פרליני שוקולד לבן שוויצריים, שוקולד שוויצרי אחר במילוי יוגורט תות, גבינות בסגנון איטלקי, גבינה כחולה צרפתית, ביסקוויט ישראלי ללא גלוטן, משקאות קלים כחול לבן משולבי פירות

סל הקניות שלנו לאחרי הפסח כולל שמן קצח אמריקני, פרליני שוקולד לבן שוויצריים, שוקולד שוויצרי אחר במילוי יוגורט תות, גבינות בסגנון איטלקי, גבינה כחולה צרפתית, ביסקוויט ישראלי ללא גלוטן, משקאות קלים כחול לבן משולבי פירות.


שמן קצח של פיור
מדף השמנים המיוחדים הולך ומתרחב, ועכשיו עם שמן קצח. היתרונות שלו אמורים להיות גבוהים – 57.8% חומצה לינואלית, הרבה אומגה 6 ו-9, ויטמינים ומינרלים שונים. השמן מיוצר בכבישה קרה – עד 40 מעלות, והוא מיועד לצריכה ישירה, כתוספת לסלט או למריחה. בסלט הוא השתלב מצוין, כשהוא מוסיף לירקות טעם עדין של קצח. על בליעה העדפנו לוותר, ובכל הקשור למריחה, ינסו זאת אלו האוהבים למרות שמן על לחם. המחיר שלו, בכל אופן, יקר במיוחד.
בשורה התחתונה: לבעלי יכולת בלבד.
129 ₪ ל-250 מ"ל. להשיג בבתי טבע מובחרים וב- www.pure.org.il

Lindor Stracciatella של Lindt
פרליני שוקולד חדשים השיקה החברה, והפעם כאלו המבוססים על שוקולד לבן. אלו נמכרים בבונבוניירה חביבה למראה, בצבעי תכלת ולבן, כאשר הפרלין עצמו מבוסס כאמור על שוקולד לבן עם שבבי קקאו במילוי קרם שוקולד. האיכות שומרת על אותה איכות טובה של שאר מוצרי החברה, עם קרם שוקולד רך במיוחד ונגיעת קקאו חביבה, שהשתלבו מצוין עם השוקולד הלבן.
בשורה התחתונה: מומלץ בחום לחובבי השוקולד הלבן.
28 ₪ ל-200 גרם. כשרות הרבנות הראשית. להשיג ברשתות שיווק פרטיות. www.sides.co.il

שוקולד מילקה יוגורט בטעם תות של מילקה
טבלת שוקולד חדשה הצטרפה למגוון הטבלאות של המותג, והפעם מדובר במילוי של יוגורט תות. יוגורט של ממש אין כאן, אך המרקם הרך יחסית ובעיקר הטעם אכן מזכירים את מוצר החלב הידוע. תוספת התות מוצלחת, והוא יחד עם שוקולד החלב מהווים את הטעם הדומיננטי במוצר.
בשורה התחתונה: שילוב טעמים מוצלח. אהבנו.
8.5 ₪ ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק וברשתות פרטיות.

סדרת גד פרסקה של מחלבות גד
המחלבה הידועה השיקה מוצרים חדשים תחת הליין האיטלקי, כולם עשויים חלב בקר. אלו כוללים ריקוטה פרסקה, שהיתה בעלת מרקם שמן למרות שיש לגבינה רק 9% שומן, עם המליחות המתאימה וטעם מוצלח. המוצרלה פרסקה היתה טובה, אם כי בעלת מרקם רך מדי לטעמנו. בנוסף לשניים אלו כוללת ההשקה גם גבינת פרמז'ן מגורדת.
בשורה התחתונה: הריקוטה היא המוצלחת מבין אלו שניסינו, ומומלצת במיוחד.
16.7 ₪ ל-300 גרם של ריקוטה, 12.1 ₪ ל-150 גרם מוצרלה, 11.1 ₪ ל-100 גרם פרמז'ן. להשיג בנקודות המכירה.

ביסקוויט ללא גלוטן של אסם
החברה הרחיבה באחרונה את ליין המוצרים שלה אשר אינם מכילים גלוטן שכללו עד עתה לחמית ובייגלה. הביסקוויט מבוסס על עמילן תירס במקום על קמח חיטה, והוא דומה באופן מפתיע לטובה למקור – עם אותו הטעם, מתיקות בינונית ומרקם פריך. רק אחרי הלעיסה נותרת בפה מעין שכבה קמחית שקצת מפריעה להנאה.
בשורה התחתונה: למרות החוויה של אחרי הלעיסה, מדובר בהשקה חשובה עבור מי שאינו רוצה או יכול לאכול גלוטן.
11-12 ש"ח ל-200 גרם. כשרות בד"צ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק.

משקאות חדשים בסדרת ספרינג של יפאורה
החברה השיקה באחרונה שני משקאות חדשים, כחלק מההשקה של החברה לעונת האביב. המשקאות מגיעים בשילוב ייחודיים של אננס-ליצ'י ואפרסק-שזיף, שהצליחו להפתיע לטובה. אמנם אפשר לדמיין את שני השילובים – מדובר בפירות הדומים במידת מה זה לזה – שני חמצמצים ושני מתוקים – אך הם מתגלים כטובים יותר משחשבנו כמיץ. שני המיצים דומים לקודמים בסדרה, עם מרקם מעט עשיר.
בשורה התחתונה: מדובר בשילובי פירות מוצלחים שהפכו למיצים טובים.
7 ₪ ל-1.5 ליטר. כשרות בד"ץ (רובין). להשיג בנקודות המכירה.

גבינת Bleu d'auvergne של קנטורל
חברת סיימן החלה לשווק בישראל את אחת הגבינות הכחולות המפורסמות ביותר בעולם. מדובר בגבינה העשויה חלב בקר, שמקורה במרכז צפרת. מדובר בגבינה עשירה בטעם, אך עם רמת חריפות ומליחות עדינה יותר, ומרקם רך בהשוואה לגבינות רוקפור.
בשורה התחתונה: חובבי הגבינות הכחולות יתענגו מכל ביס.
17.95 ₪ ל-125 גרם. להשיג במעדניות ובחנויות נבחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר