סל הקניות של שחר 140

השבוע יש בסל שלנו חומוס אותו כדאי לשפר, חטיפים תואמים – טעימים, חטיף עם קטשופ לילדים – טעים, משקאות קלים צלולים ומוצלחים, טעמי גלידה חדשים – אחד מוצלח שניים פחות, שוקולד ממכר, חטיפי אנרגיה אהובים

השבוע יש בסל שלנו חומוס אותו כדאי לשפר, חטיפים תואמים – טעימים, חטיף עם קטשופ לילדים – טעים, משקאות קלים צלולים ומוצלחים, טעמי גלידה חדשים – אחד מוצלח שניים פחות, שוקולד ממכר, חטיפי אנרגיה אהובים.

100% חומוס של יכין
תחת השם הפשוט הזה, מנסה החברה לשנות את הרגלי צריכת החומוס שלנו. במקום לרכוש חומוס מוכן מהסופרמרקט, או לחליפין להכין חומוס בבית, כולל בישול הגרגרים וטחינתם, מציעה החברה פתרון ביניים.
ההשקה הזו כוללת שלושה מוצרים, שכל אחד מהם כולל אך ורק חומוס, מבושל וטחון. ההבדל הוא ברמה הטחינה: דק, גס או מסבחה, כלומר עם חתיכות חומוס. למוצר צריך להוסיף לימון ותבלינים, ויש חומוס מוכן, כל אחד לפי טעמו.
הרעיון, הדומה לזה של הטחינה הגולמית, מצוין, אך הביצוע פחות. החומוס לפני התיבול היה תפל, כך שנדרשת כמות גדולה של תבלינים כדי להכינו בהשוואה להכנת חומוס ביתי לכל דבר. עם זאת, התוצאה טובה יותר מזה הנקנה מוכן, בין השאר הודות למרקם המדויק בכל אחד מהמוצרים.
בשורה התחתונה: כדאי לשפר את החומוס עצמו, ואנו נהיה ממש מרוצים.
12.9-14.9 ש"ח ל-420 גרם חומוס להכנת 1 ק"ג חומוס.

חטיפי קראנצ'וס של mana
כל תקופה קמה חברת מזון המנסה לייצר את המקבילה של החטיפים הפופולאריים של אסם, הלא הם הבמבה והביסלי. בכל פעם קשה להעדיף חיקויים אלה על פני המקור שלהם, חרף הפער החיובי המחיר. במקרה זה, המציאות שונה.
החברה השיקה ארבעה חטיפים בארבעה טעמים, שנראים בדיוק כמו גרסאות הביסלי השונות: גריל, ברביקיו, פלאפל ובצל. ההבדל, כאמור, הוא רק בשם המוצרים. חטיף הבצל היה מעט רך יותר במרקם מזה של אסם, אך זה לטובה. בכל הקשור לטעם, לא היה הבדל, כך שבאופן נדיר, הוא אפילו טוב יותר מהמקורי. טעמו של הגריל היה שנוי במחלוקת – היו שאהבו ולא ראו הבדל בינו לבין המקורי, היו שאהבו פחות. הפלאפל היה גם הוא בדיוק כמו המקורי, וגם הוא נעלם מהר מאוד מהשקית
בשורה התחתונה: למרות שאנו לא אוהבים חיקויים, את אלה אנו אוהבים מאוד.
12.5 ש"ח למאגדת של 6 יחידות, 35 גרם ליחידה. 3.5 A"ח ל-70 גרם, 8 ש"ח ל-200 גרם. כשרות בד"ץ העדה החרדית. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק וחנויות מובחרות.

דובונים בטעם קטשופ של אסם
חטיף הילדים הידוע, העשוי תפוחי אדמה, קיבל אל תוכו את התוספת המתבקשת: קטשופ. אי אפשר להגיד שזה לא עובד: טעם הקטשופ משתלב ולא משתלט, והילדים שאוהבים תפוחי אדמה וקטשופ יאהבו גם את המוצר הזה, כמו גם המבוגרים המנשנשים סביבם.
בשורה התחתונה: טעים.
4.5 ₪ ל-40 גרם. כשרות מהדרין חרל"פ. להשיג בנקודות המכירה.

משקאות תפוזינה צלול חדשים של יפאורה
החברה השיקה לקראת הקיץ שני משקאות חדשים. שניהם צלולים, ללא חתיכות פרי, כל אחד עם טעם אחר: חליטת מרווה וטעמי הדרים וחליטת נענע ולימונים. למרות הרמז בשם, הטעם אינו דומה לטעם של תה קר, אבל התוצאה בהחלט מוצלחת. הטעמים ברורים וכל שילוב יוצר טעם ייחודי ומוצלח. הצלילות של המשקה מוסיפה לאטרקטיביות שלו.
בשורה התחתונה: מדובר בשני משקאות קיץ מוצלחים.
7 ש"ח ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק ונקודות מכירה.

טעמי גלידה חדשים של ד"ר לק
במסגרת פסטיבל ילדים שמקיימת הרשת במהלך הקיץ, היא משיקה מגוון רחב של טעמים, המשתנה מעת לעת. בימים אלה תמצאו עבור הילדים (והמבוגרים המלווים אותם) שלושה טעמים חדשים של גלידות שמנת.
גלידת שלגיה היא גלידת וניל שמבטיחה להיות מעודנת, כמו פעם, אך בפועל היא הייתה חזקה יותר מגלידת הווניל המודרנית. גלידת הנוטלה היתה זקוקה לתוספת של נוטלה כדי לקבל את הטעם האגוזי המדויק של ממרח השוקולד – כמות שהיא זו פשוט גלידת שוקולד. הקרמבו מצליח להיות גלידת קרמבו טובה מאוד – רכה יותר מאחרות, עם טעם נכון של הווניל וכמות יפה של חתיכות שוקולד ועוגיות.
בשורה התחתונה: גלידה קרמבו היא הצלחה, השתיים האחרות פחות.

כדור – 12 ₪, 1/2 ק"ג – 39 ₪.
צילום: חגית גורן

שוקולד באריזות אישיות של Cote Dor
מותג השוקולד הבלגי נמכר בשלושה טעמים: שוקולד חלב, שוקולד מריר ושוקולד חלב עם אגוזי מלך. השינוי שאירע לאחרונה הוא באריזות עצמן. בנוסף לטבלאות השוקולד המוכרות נמכר השוקולד מעתה גם באריזות אישיות, הכוללות 47 גרם. מלבד זאת, השוקולד לא השתנה: יש טובים ממנו בשוק, אך הוא במקום טוב באמצע.
בשורה התחתונה: אפשרות ממכרת נוספת לאוהבי המותג.
5.15 ₪ ל-45-7 גרם. להשיג ברשתות שיווק מובחרות.

חטיפי אנרג'י מריר חדשים של אנרג'י מקבוצת שטראוס
מותג חטיפי האנרגיה של החברה יצא שם שני טעמים חדשים בסדרת אנרג'י מריר. מוצרי הסדרה כולם משלבים שוקולד מריר עם 60% קקאו, והשונה הוא כאמור הטעמים.
החידוש הפעם: חטיף אחד המשלב בננה עם שאר הרכיבים, וחטיף שני משלב חמוציות. שניהם דומים: מרקם פריך שכייף לנגוס וללעוס, מינון נכון של הדגנים, השוקולד והפרי, כך שכולם מורגשים ומשתלבים זה עם זה.
בשורה התחתונה: אהבנו מאוד.
17.9 למאגדת של 6 יחידות. כשר בהשגחת הרבנות נצרת עלית. להשיג ברשתות השיווק, רשתות פרטיות, פארמים, קיוסקים, תחנות דלק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר