סל הקניות של שחר 142

לסל שלנו הכנסנו בזהירות קפה מוכן לשתייה – לא לאוהבי קפה באמת, תפוצ'יפס אייל שני – זה לא זה, חטיפי צ'יפס אחרים – תחרות של ממש, 3 פיצות משפחתיות – רמה לא אחידה, המבורגר משודרג של בורגראנץ' – עדיין לא תחרות להמבורגריות פרמיום, סירופ ממותק שקוף – מהנה

לסל שלנו הכנסנו בזהירות קפה מוכן לשתייה – לא לאוהבי קפה באמת, תפוצ'יפס אייל שני – זה לא זה, חטיפי צ'יפס אחרים – תחרות של ממש, 3 פיצות משפחתיות – רמה לא אחידה, המבורגר משודרג של בורגראנץ' – עדיין לא תחרות להמבורגריות פרמיום, סירופ ממותק שקוף – מהנה.

קפה מוכן לשתייה של מחלבת יטבתה
החברה נכנסת לראשונה לתחום משקאות הקפה המוכנים מראש, תוך שהיא מכוונת למבוגרים בכלל ולאוהבי הקפה בפרט. הכניסה לתחום מתרחשת עם השקת שלושה משקאות בסגנונות שונים, האמורים להתחבב על מגוון רחב של צרכנים.
המשקאות הם מקיאטו (חזק), לאטה (מעודן) וקפוצ'ינו (בתוספת קקאו). שלושתם מגיעים בבקבוק נוח לאחיזה, ומספקים חוויה דומה.
מצד אחד יש הבדלים – המקיאטו אכן מרוכז יותר מהלאטה, ובקפוצ'ינו יש כאמור קקאו. אבל שלושתם בינוניים בטעם – לא מלהיבים בזכות איכות גבוהה ולא מאכזבים בגלל איכות נמוכה.
בשורה התחתונה: מי שאוהב קפה באמת, לא יסתפק במשקאות אלו.
6 ₪ ל-250 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה.

תפוצ'יפס סדרת השף אייל שני של שטראוס פריטו ליי
טרנד שיתוף הפעולה בין שפים ידועים לחברות מסחריות עולה מדרגה, עם שיתוף הפעולה של שטראוס עם אייל שני. שני מוצרים חדשים מסמלים את שיתוף הפעולה השנוי במחלוקת, שניהם מבוססים על התפוצ'יפס הידוע. ההבדלים בין המוצרים החדשים למוצר הוותיק טמון בתוספות – שמנת חמוצה ופטריות יער, או בלסמי וריבת בצל.
שניהם פריכים – אם כי מעט יותר קשים מהתפוצ'יפס הרגיל, וזה דווקא לטובה. בכל הקשור לטעמים, לא זיהינו שמנת חמוצה, בלסמי וריבת בצל. חד-חך אחד הצליח להבחין בטעם של פטריות, השאר לא הסכימו על כך. אמנם מדובר בטעמים שונים מהמקובל – וגם מעניינים בפה – אבל קשה להגיד שהעתקת טעם המוצרים/מאכלים המקוריים הצליח.
בשורה התחתונה: אין לנו בעיה עם חברה מסחרית שמשלמת כסף לשף ידוע כדי להיעזר בו למכור יותר מוצרים, אם אנו מקבלים תמורה הולמת. זה לא המקרה.
5 ₪ ל-60 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

חטיפי צ'יפס CHIO של Intersnack
מותג חטיפי צ'יפס חדש מנסה לתפוס את תשומת הלב שלנו, והוא מגיע היישר מאירופה. במסגרת העלייה לארץ הקודש תמצאו על המדפים כמה טעמים, בהם צ'יפס בטעם חריף, צ'יפס בטעם קלאסי, וצ'יפס בתוספת פפריקה.
מתוך המבחר ניסינו את הטעם הרגיל, שהיה עדין יחסית למה שאנו מכירים כאן בארץ. מי שרגיל לטעמים חזקים עלול להתאכזב, השאר ייהנו ממנו מאוד, גם בזכות המרקם הפריך והנעים לאכילה.
בשורה התחתונה: בכל הקשור לאיכות המוצר, זו תחרות של ממש.
3.5-13.7 ₪ ל-27-175 גרם. כשרות משולש K ובאישור הרבנות הראשית. להשיג בנקודות המכירה.

DOMINO'S TRIPLE של דומינו'ס פיצה
רשת הפיצריות משיקה חידוש נוסף לטובת הלקוחות, והפעם מדובר בהשקה משולשת. כלומר, שלוש פיצות משפחתיות חדשות, כל אחת שונה מהאחרת בזכות התוספות, המגיעות גם הן בשלישיות.
יש Triple Mushroom המורכבת מפטריות פורטבלו, פטריות יער ופטריות שמפניון; Triple Pepperoni עם פפרוני, ניו יורק HOT פסטרמי וקבנוס; ו- Triple Cheese, עליה תמצאו מוצרלה פרובלון, בולגרית ופרמז'ן.
הרעיון מוצלח והביצוע טוב בסך הכול. מבין השלוש אהבנו במיוחד את זו עם הפטריות, ששילבה כמות יפה של שלושת הסוגים, פיצה שחובבי הפטריות יאהבו מאוד. זו עם הנקניקים הייתה טובה גם כן, ורק זו עם הגבינות הייתה לא יותר מ'בסדר'. למרות ששמות הגבינות מבטיחים חוויה של ממש, הטעם היה בעיקר טעם של גבינה, לא יותר.
בשורה התחתונה: אם כבר, לכו על הפטריות או הבשר.
49.9 ₪ בהזמנת פיצה משפחתית רגילה. להשיג בסניפי הרשת, 1-700-7-7-70

ויטמינצ'יק שקוף של אסם
באיחור קל של יישום הטרנד, משיקה חברת המזון הגדולה סדרה של סירופים שקופים. לא תמצאו כאן צבעי מאכל או חומרים משמרים, אלא סירופ צלול, "צבע" המשדר בריאות, גם אם זו לא בהכרח המציאות. המוצר נמכר כעת בשני טעמים – ענבים או אפרסק. שני המוצרים, אם שמים מהם כמות נכונה, מספקים מתיקות מעודנת וטעם בולט של הפרי המובטח.
בשורה התחתונה: מי שמעדיף סירופ צלול יותר, ייהנה מהשניים החדשים.
14-16 ₪ ל-750 מ"ל. כשרות בהשגחת הרבנות עפולה.

ראנץ' סטייק אנטריקוט בג'בטה של בורגראנץ'
רשתות ההמבורגר המהיר מנסות להתחרות ברשתות האיכותיות, ומשיקות מוצרים איכותיים יותר. זה נעשה בעיקר בעזרת חלקים אחרים של הפרה – אנטריקוט במקרה של רשת זו. כאן לקחו את הנתח הפופולארי, פרסו אותו לפרוסות דקות ומילאו בעזרתו ג'בטה (240 או 360 גרם). עם ירקות ורוטב צ'ימי'צורי, זו מנה לכל דבר.
הצעד עצמו מבורך, אך כמו במקרה של המתחרה האמריקאית הידועה, גם כאן יש מה לשפר. בעוד שבכל המבורגריה המכבדת את עצמה ניתן לבחור את מידת העשייה, כאן הבשר מגיע וול דאן, מה שמוריד מהעסיסיות שלו, ומספק לו מרקם מעט קשה. בנוסף, הלחמנייה עצמה סופגת אל תוכה הרבה רוטב ומיצים, עד שהיא הופכת לרכה ולחה מדי.
בשורה התחתונה: למי שרגיל להמבורגרים הוותיקים של הרשת, זהו בהחלט חידוש. אבל זה לא יביא לרשת את מי שהתרגל לאכול המבורגר איכותי במקומות אחרים.
34.9-44.9 ₪ ל-240-360 גרם. להשיג בסניפי הרשת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר