סל הקניות של שחר 150 – מתכוננים לראש השנה

לקראת ראש השנה: עוגות דבש – יש טובות יותר, עוגות חג – מתוקות וטובות, רטבים לעוף – עדיף להכין לבד, מלית תפוחי עץ – מוצלחת, שוקולד חלב אגוזים – סביר, בונבוניירת שוקולד מריר – מתנה יפה, דבש פרחי חורש – טוב, גלידות חג – מצוינות

לקראת ראש השנה הכנסנו לסל השבועי עוגות דבש – יש טובות יותר, עוגות חג – מתוקות וטובות, רטבים לעוף – עדיף להכין לבד, מלית תפוחי עץ – מוצלחת, שוקולד חלב אגוזים – סביר, בונבוניירת שוקולד מריר – מתנה יפה, דבש פרחי חורש – טוב, גלידות חג – מצוינות.

עוגות דבש של לה פרינה
עוגות הדבש של המותג נמכרות בארבע ורסיות שונות לקראת עונת החגים. מדובר בארבעה טעמים שונים – יערת דבש, פירות יער, צימוקים ושקדים – מהם ניסינו את יערת הדבש. יש לציין כי העוגה מכילה דבש, ולכן לא ברור מדוע היא נקראת עוגת יערת דבש. בכל אופן, מדובר בעוגה מתוקה עם טעם דבש בולט. המרקם שלה דחוס מאוד, מהסוג שדורש להשקיע מעט מאמץ בלעיסה.
בשורה התחתונה: הכוונות טובות אבל יש מוצלחות ממנה.
29.9 ₪. להשיג בטיב טעם.

עוגות חג של בונז'ור
המותג הידוע השיק לקראת החגים מגוון של מאפים ייעודיים לחג, ביניהם חידוש אחד: בריוש תפוחים ופרג. ההתבססות על הבצק הצרפתי הוכיחה את עצמה, והתוצאה היא עוגה רכה ואוורירית יחסית, גם אם אינה מזכירה את הבריוש במלואו. היא עתירת פרג ותפוחים כמובטח, וגם הרבה סוכר, דבר ההופך אותה למתוקה מאוד.
בשורה התחתונה: חרף המתיקות, אהבנו מאוד.
27 ₪. כשרות פרווה בהשגחת חו"ג חתם סופר בני ברק ורבנות מקומית קרית גת.להשיג בנקודות המאפה, ברשתות השיווק של הריבוע הכחול וברשתות הפרטיות.

עוגות דבש של עלית מקבוצת שטראוס
החברה משיקה גם היא כמדי שנה עוגות לחג, שלוש במספר. החידוש הוא עוגת בראוניז המכילה דבש של מכוורת יד מרדכי, המצטרפת לעוגת דבש בחושה ורולדת דבש עם קרם אגוזים. מבין השלוש ניסינו את הרולדה הוותיקה, שעדיין אינה מתאימה במיוחד לראש השנה. טעם הדבש כמעט ואינו מורגש, מאחר והאגוזים משתלטים על כל הטעם. עם זאת, מי שמחפש עוגה מוכנה בטעם אגוזים, ייהנה ממנה, שכן היא רכה במידה הנכונה וכמעט וללא טעם לוואי.
בשורה התחתונה: אם כבר עוגה לחג, אז כדאי לשנות את המתכון.
16.9-17.9 ₪. כשרות חלבית, רבנות נצרת עלית. להשיג בנקודות המכירה.

רטבי עוף בטעמים חדשים של אוליביה
החברה השיקה טעמים חדשים בסדרת הרטבים המוכנים שלה להכנת עוף. מדובר ברוטב לעוף פירות יבשים, רוטב לעוף ברביקיו סויה ודבש ורוטב גריל לעוף פיקנטי. שלושת הרטבים עושים את העבודה – הטעמים המובטחים ברורים והם סמיכים מספיק כדי לעטוף את העוף. הם כמובן מתוקים הודות לתוספת סוכר מיותרת.
בשורה התחתונה: רטבים בסיסיים שיכולים לקצר את העבודה, אבל אם אתם רוצים מאכל טעים באמת, עבדו עוד כמה דקות והכינו רוטב לבד.
11.9-13.90 ₪. להשיג ברשתות השיווק המובחרות וברשתות הפרטיות.

מלית תפוחי עץ של maimon's
מותג האפייה השיק לקראת החגים מלית חדשה, המתאימה לתקופה: מלית תפוחי עץ. זו מכילה 70% פרי, וכן גם רכיבים פחות ידידותיים כמו חומרי טעם וריח, מעכבי חמצון וחומר משמר. מי שעובדות אלו אינן מפריעות לו, ייהנה ממלית המשתלבת מצוין במאפים ועוגות מסוגים שונים.
בשורה התחתונה: מוצר תעשייתי אך מוצלח.
15 ₪ ל-400 גרם. כשר בהכשר בד"צ העדה חרדית. להשיג ברשתות השיווק. www.maimons.co.il

שוקולד חלב עם שקדים מקורמלים וקינמון של ורד הגליל
כמדי עונת חגים יוצא מותג השוקולד עם טבלת שוקולד חדשה. הפעם מדובר בשוקולד חלב בינוני באיכותו, המשלב בתוכו כמות יפה של שקדים מקורמלים עם נגיעה של קינמון. כמו כל הטבלאות הקודמות, גם זו כוללת ברכה עליה – "ברכות לחג מיוחד עם שוקולד מיוחד" – כך שהמוצר יכול בתנאים מסוימים מאוד, להוות מתנה קטנה לחג.
בשורה התחתונה: שוקולד סביר, לא יותר.
12-14 ₪ ל-300 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

מרסי שוקולד מריר של מרסי
מותג השוקולד, הידוע בבונבוניירות שלו, משיק גרסה חדשה למוצר הוותיק. במוצר זה השוקולד הבסיסי הוא שוקולד מריר, איכותי יחסית, והשילובים נותרו כשהיו: ממולא מרציפן, קפה ושמנת, ממולא מוס שוקולד מריר וממולא קרם שוקולד מריר.
בשורה התחתונה: מתנה יפה לחובבי שוקולד מריר בחג.
21 ₪ ל-250 גרם. להשיג ברשתות השיווק, המרכולים והחנויות הפרטיות.

דבש פרחי חורש של דבורת התבור
המכוורת השוכנת בסביבות הר התבור השיקה לקראת החגים דבש חדש. מדובר בדבש הנאסף על ידי הדבורים באופן טבעי מפרחי החורש שבאזור, וכך יש לו טעם פראי, עשיר, שאינו מזוהה עם פרח אחד, כמו במקרים של דבש זני. בנוסף, לדבש יש מרקם קלאסי חלק, והוא אינו מגיע מגובש.
בשורה התחתונה: דבש טוב שיספק צרכנים רבים.
25 ₪ ל-200 גרם. להשיג במרכז המבקרים של דבורת התבור.

גלידות חג של אייסברג
את גלידות השמנת של אייסברג אין צורך להציג – הן ידועות באיכויות שלהן, הנשמרות בפקידה גם בהשקה זו. מה שמשתנה אלו הם הטעמים, המותאמים לחג. גלידת צפיחית בדבש היא גלידת שמנת עם עוגת דבש וניחוח תפוח, שהתחבבה עלינו מאוד. גלידת מעמול תמרים היא גלידת שמנת עם מעמול תמרים מתובל בציפורן, הל, קינמון, מי ורדים ומי שושנים, שתתאים למי שאוהב את המאכל עצמו; גלידת תאנה סוף היא גלידת סוף עונת התאנים, עם ציפורן ופלפל אנגלי, שילוב מיוחד ומוצלח מאוד. האחרונה היא גלידת רימונים, טובה לא פחות.
בשורה התחתונה: גלידות מקוריות, מיוחדות וטעימות. אהבנו.
15-25 ₪. להשיג בסניפי הרשת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר