סל הקניות של שחר 156

סל הקניות השבועי שלנו הצטייד בחזה עוף בעשבי תיבול – קל ונוח, תרסיסי שמן – טובים, תה ירוק – מוצלח, עוגיות גנאש – הנאה, סוכריות ללא סוכר וסוכריות גומי – מוצלחות

סל הקניות השבועי שלנו הצטייד בחזה עוף בעשבי תיבול – קל ונוח, תרסיסי שמן – טובים, תה ירוק – מוצלח, עוגיות גנאש – הנאה, סוכריות ללא סוכר וסוכריות גומי – מוצלחות.

חזה עוף בעשבי תיבול של מאמא עוף
החברה השיקה מוצר חדש בסדרת המוצרים הטריים. מדובר בחזה עוף שלם המתובל בעשבי תיבול. החבילה כוללת 4 יחידות של חזה עוף, המתובלות כל אחת במידה יפה של עשבי תיבול.
קשה לזהות באילו עשבי תיבול מדובר על פי הטעם, אך התוצאה הסופית היא ים תיכונית מובהקת. החברה מייעדת את המוצר לאכילה כמנה עיקרית, עם תוספות, עם סלט או בסנדוויץ', ונדמה שהוא יתאים לכל אחד מהשילובים.
בשורה התחתונה: פתרון קל ונוח למי שאינו רוצה לעמול במטבח.
26 ₪ ל-290 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

תרסיסי שמן של טעמים מבית ג.מ. טעם הארץ
החברה השיקה סדרה של תרסיסי שמן, המיוצרים לדבריה משמנים ישראליים בלבד, וללא כל תוספות שהן. הסדרה הכוללת 3 תרסיסים: שמן זית, שמן קנולה ושמן קנולה בטעם חמאה.
התרסיסים מתאימים לטיגון, בישול, אפייה ואפילו לתיבול, והם עושים את העובדה מבחינה זו היטב, כמו כל שמן רגיל. גם מיכל התרסיס נוח לשימוש. רק דבר אחד הפריע: טעם החמאה שאמור לספק אחד השמנים לא הורגש כלל.
בשורה התחתונה: אם אתם רוצים תרסיסי שמן, אלו טובים. אם אתם רוצים חמאה, עדיף להשתמש במעט ממנה.
19.9 ₪ ל-200 גרם, המספיקים לכ-600 התזות. כשרות בד"צ חתם סופר פתח תקווה ורבנות ראשית ראשל"צ. כשר לפסח לאוכלי קטניות. להשיג ביינות ביתן, מחסני כמעט חינם, יוחננוף, סופר דוש ועדן טבע מרקט.

תה ירוק של ליפטון מבית יוניליוור
מותג התה הבינלאומי נכנס באיחור מה לקטגוריית התה הירוק המתפתחת, ומשיק סדרת תה ירוק בשקיקי פירמידה ובארבעה טעמים. הסדרה החדשה כוללת תה ירוק לימון ומליסה, תה ירוק מנטה, תה ירוק מנדרינה ותפוז, ותה ירוק יסמין. בחברה מדגישים את השימוש בשקיקי פירמידה המספקים תה עשיר יותר הודות לתנועה של המים בין חלקיקי התערובת השונים.
כך או כך, התה שניסינו – עם מנטה, היה שילוב טוב של שני הרכיבים, אם כי התקשינו להבחין בהשפעה של השקיק המיוחד.
בשורה התחתונה: גם אם באיחור, מדובר בתוספת טובה לחובבי התה הירוק.
18 ₪ ל-20 שקיקים. כשרות בית דין לונדון. להשיג בנקודות המכירה.

עוגיות גנאש של MOOI
מותג העוגיות המצליח מתרחב עם סדרה חדשה של עוגיות, שהגנאש נתן לה את שמה. אין זה פלא: שלושת המוצרים שבסדרה כוללים ציפוי של גנאש שוקולד.
אמנם התקשינו להבחין בינו לבין ציפוי שוקולד רגיל, אך לא נתעכב על ההבחנה הסמנטית/קולינרית. הסיבה היא ששלושת המוצרים מוצלחים בדרכם: גנאש פרלין אגוזים – עוגיות במילוי קרם אגוזים, בציפוי גנאש שוקולד חלב ושבבי שקדים מסוכרים, שילוב מתוק שבכל ביס ממנו אפשר להרגיש את הסוכר; גנאש תפוז – עוגיות במילוי קרם בטעם תפוז, בציפוי גנאש שוקולד מריר ושבבי פולי קקאו, המשתלבים היטב ביחד; וגנאש קוקוס האהוב עלינו במיוחד – עוגיות במילוי קרם בטעם קוקוס, בציפוי גנאש שוקולד לבן ושבבי קוקוס.
בשורה התחתונה: נהנינו מכל ביס.
13 ₪ ל-140 גרם. כשר חלבי (אבקת חלב נוכרי) בהשגחת משולש K ובאישור הרה"ר. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

POWER KISS של מנטוס
החברה מרחיבה את מגוון המוצרים שלה, ונכנסת לראשונה לתחום הסוכריות הקשות. הכניסה לקטגוריה כוללת 3 מוצרים, שלושתם ללא סוכר, וכאמור במרקם קשה.
ההבדלים, כצפוי, הם בטעמים: מנטה, ספירמינט ותפוז-מנטה. מדובר בטעמים דומיננטיים העוזרים לחוויה של רענון הפה והנשימה; והעובדה שכל סוכריה מכילה פחות מחצי קלוריה, תשמח את השומרים על הגזרה. מלבד זאת, הסוכריות נמסות לאיטן בפה, כצפוי מסוכריות מסוג זה.
בשורה התחתונה: סוכריות מוצלחות לשוחרי הללא-סוכר.
5 ₪. להשיג ברשתות מובילות, במרכולים ובנקודות מכירה פרטיות.

גומיפלצת של עלית מקבוצת שטראוס
החברה חוזרת לקטגוריית סוכריות הגומי עם סדרה חדשה של סוכריות. לשבחה של החברה ייאמר כי היא מציעה ממתק סביר בכל הקשור לרכיביו, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, והכולל מחית פרי טבעית. זה אמנם לא הופך את המוצר לבעל ערך תזונתי, אבל הוא מזיק פחות.
הסדרה כוללת שלושה מוצרים: סוכריות גומי בצורת נחשים בטעמי פירות חמוצים ובטעמי פירות מתוקים; סוכריות גומי בצורת פרצופים בטעמי פירות חמוצים; וסוכריות גומי בצורת מפלצות במרקם מוקצף בטעמי פירות מתוקים. המרקם של כל הסוכריות נע בין רך לקשה, אך ברמה שיתאים לאכילתם של ילדים; הטעמים ברורים ושונים זה מזה; והסוכריות המוקצפות – כלומר אווריריות יותר – הן החידוש העיקרי.
בשורה התחתונה: גרסה מוצלחת של הממתק הידוע.
7 ₪ ל-100 גרם. בהשגחת הרבנות הראשית שדרות. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר