סל הקניות של שחר 159

בסל שלנו השבוע תמהיל של נשנושי גזר – לשומרי תזונה, חרדל דבש וליים – מומלץ, גלידות שוקולד – פסטיבל, במבה באריזת חיסכון – לא ביג דיל, חטיף חליפי – קשה לעבור, ממתקים בעבודת יד – עונג אמיתי

בסל שלנו השבוע תמהיל של נשנושי גזר – לשומרי תזונה, חרדל דבש וליים – מומלץ, גלידות שוקולד – פסטיבל, במבה באריזת חיסכון – לא ביג דיל, חטיף חליפי – קשה לעבור, ממתקים בעבודת יד – עונג אמיתי.

נשנושי גזר של שטראוס
החברה נכנסה לפרויקט חדש בשיתוף פעולה עם קיבוץ שלוחות. במסגרת הפרויקט הושקה סדרה של גזרים, הנמכרים ארוזים כשהם קלופים וחתוכים בצורות שונות – גזרים קטנים או אצבעות גזר. בחברה מבטיחים כי המוצר מגיע לחנות תוך מספר שעות מרגע בקטיף, חשוב לציין. המוצרים עצמם חביבים – הם אכן טריים, במצב טוב, וגודלם הופך אותם לנשנוש של ממש. מבחינה תזונתית עדיף אמנם לקלוף אותם ולחתוך אותם בבית, אבל בהשוואה לחטיפים המעובדים הסטנדרטיים, זהו שדרוג של ממש.
בשורה התחתונה: תוספת טובה לחייו של מי שרוצה לשמור על התזונה.
4.95-9.9 ₪ ל-150-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק, מכולות וחנויות נוחות.
צילום שלומי ארביב

חרדל דבש וליים של דרך היוצרים
החברה, המתמחה בשיווק מוצרי מזון של יצרנים קטנים ואיכותיים מכל רחבי הארץ, החלה בימים אלו לשווק מוצר זה. השילוב של החרדל עם הליים מספק חריפות מוגברת למוצר, בעוד שהדבש מאזן אותו מעט ומוסיף מידה של מתקתקות. יחד מתקבל חרדל מיוחד, והעובדה שמדובר בתוצרת הארץ רק נותנת לו נקודת זכות נוספת.
בשורה התחתונה: מומלץ לחובבי החרדל – ובכלל.
25 ש"ח. להשיג במעדניות מובחרות ובסניפים מרכזיים של עדן טבע מרקט.

פסטיבל שוקולד WOW של גלידות אייסברג
רשת הגלידריות הידועה מציעה ללקוחותיה עד 2 בינואר הקרוב, 12 גלידות שוקולד חדשות במגוון רחב של שילובי טעמים. גלידת שוקולד שחור עמוק הייתה טובה, אם כי עניין העומק לא ברור קולינרית; שוקולד תפוזים, שוקולד יהלומי פטל, שוקולד יהלומי מנטה ושוקולד חלבה וטחינה – משלבות טוב בין טעם השוקולד והתוספות. סורבה השוקולד מצוינת – מרקם רך, טעם עשיר של שוקולד, וכמעט ללא הבדל בינה לבין גלידת שמנת. גלידת השוקולד עם לימון ויוזו יפני, כמו גם זו עם קרמל מומלח עם פנינים, היו בין המיוחדות והמסקרנות ביותר.
האכזבה הייתה משוקולד לבן עם שקדים ופצפוצים, שלא הצליחה לשלב בין הרכיבים הנכונים שקצת הלכו לאיבוד. בגלידות שוקולד לבן ופרי התשוקה ושוקולד טרופי עם קוקוס – טעם השוקולד לא היה דומיננטי, ובאותה המידה זו יכלה להיות גלידת וניל עם הפירות השונים.
הכל, יש לציין, מגיע על בסיס גלידת השמנת האיכותית של הרשת.
בשורה התחתונה: למרות מעט האכזבות, מדובר בפסטיבל של ממש.
19-25 ₪ למנה, 82 ₪ לק"ג. להשיג בסניפי הרשת.

במבה באריזת חסכון של אסם
בשיתוף פעולה מפתיע השיקה החברה אריזה חדשה של הבמבה. על האריזה מופיע הלוגו של דן חסכן (בנק הפועלים), כמו גם טיפים לחסכון. בהתאם לקונספט, מדובר באריזה גדולה של 200 גרם (לעומת 80 גרם באריזה הרגילה), במחיר הנמוך בשליש לעומת האריזה הרגילה.
עידוד המודעות של הצעירים לחסכון כלכלי הוא מצוין; אך אם לא ילמדו אותם לחסוך קלורית ותזונתית, הם יוציאו הרבה מהחסכונות שלהם בבגרותם על דיאטות וטיפולים שונים.
בשורה התחתונה: לא התלהבנו. למרות שהבמבה טעימה כתמיד.
9-10 ₪ ל-200 גרם. כשרות: בד"ץ. להשיג ברשתות השיווק.

יאמי של Mana
החברה השיקה מתחרה לחטיף הידוע, והיא מתגאה בהליכי ייצור קפדניים. כלומר, ללא שימוש בשמנים ושמנים מתועשים, הפחתה של כמות המלח, ושימוש בבוטנים ותירס וללא תוספות כלשהן.
התוצאה אמורה לספק לילדים חטיף בריא יחסית, אם כי כדאי לזכור שעדיין מדובר בחטיף תעשייתי, ולא במגש פירות טריים, לדוגמא.
יש לו את אותו המרקם של החטיף הוותיק, אך הוא שונה ממנו בטעם.
בשורה התחתונה: מי שמכור לחטיף המוכר יתקשה לעבור לחדש.
3.9 ₪ ל-80 גרם. כשרות: בד"ץ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק.
צילום אפרת אשל

ממתקים בעבודת יד של ILZY
אלזי רפפורט עומדת מאחורי המותג, והיא השוקדת בקפדנות רבה על ייצור הממתקים השונים, כולם בעבודת יד. את המקצוע היא למדה בפריז, ומי שיטעם מהממתקים אכן ירגיש את עצמו במקום אחר. היא משתמשת לדבריה בחומרי גלם איכותיים וטבעיים – פירות, שקדים ואגוזים, דבש, פולי קקאו וקפה, חליטות צמחים, פרחים, ליקרים.
בין הממתקים שאהבנו במיוחד אפשר למנות את המרשמלו, המגיע בטעמים דוגמת קפה, קוקוס או וניל; מרמלדות pate de fruit; טופי קרמל; ורחת לוקום. מי שיטעם מאלו לא יוכל לאכול לאחר מכן את הגרסה הנפוצה והפחותה שלהם. יש גם דרז'ה שקדים, קליפות הדרים מסוכרות, סוכריות שונות, ואפילו קוקוס של פעם, שלטעמנו היה מעט קשה.
בשורה התחתונה: איכות ברמה גבוהה שתגרום לכם עונג אמיתי.
10-30 ₪ ל-100 גרם (חלק מהמארזים כוללים כמות פחותה ולכן המחיר נמוך יותר). www.ilzyrapaport.tumblr.com, 052-5799855
צילום וסטיילינג יולה זובריצקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר