סל הקניות של שחר 161

את הסל החורפי שלנו מילאנו במשקאות חורף – לא נפלנו מהם, פריכיות – נהנינו, סלטים חדשים – יחי המלפפונים, מהאחרים לא התלהבנו, חטיף דגנים – טוב לקטנים ולגדולים, בייגלה שומשום – אהבנו

את הסל החורפי שלנו מילאנו במשקאות חורף – לא נפלנו מהם, פריכיות – נהנינו, סלטים חדשים – יחי המלפפונים, מהאחרים לא התלהבנו, חטיף דגנים – טוב לקטנים ולגדולים, בייגלה שומשום – אהבנו.

משקאות חורף של ד"ר לק
גלידות, כידוע, אינן מצרך מבוקש במיוחד בעונה זו של השנה. לפיכך, כל גלידריה המכבדת את עצמה מציעה ללקוחות אלטרנטיבות חמות יותר, כדי למשוך אותם אליה. כך עושה גם השנה רשת ד"ר לק, עם סדרה של משקאות חורף חמים. בתפריט, משקה וניל, סחלב, אפוגטו, צ'אי, קקאו וקפה איטלקי. מבין הסדרה ניסינו שניים – סחלב וקקאו. שניהם עשויים מאבקות, כמובן, ברגע הרכישה. למרות הטריות היחסית, התוצאה אינה מלהיבה – המשקאות תעשייתיים מדי בטעמם.
בשורה התחתונה: האיכות הגבוהה של הגלידות לא עוברת למשקאות.
12-14 ₪. להשיג בסניפי הרשת.

פריכיות קטנות של שופרסל
הרשת השיקה תחת המותג הפרטי שני מוצרים חדשים המבוססים על פריכיות. מדובר בגרסאות חדשות למוצרים ותיקים על המדף – פריכיות אורז מלא ופריכיות אורז מלא ודבש. המוצר מכיל פחות מ- 10 קלוריות ליחידה, עובדה חשובה למי ששומר על הגזרה. מעבר לכך, המוצרים טובים: מרקם פריך כמצופה ממוצר זה, וטעם סביר, ככל שפריכית יכולה להיות טעימה. המתוקה מבין השתיים כצפוי מוצלחת יותר הודות למתיקות שבה.
בשורה התחתונה: אלטרנטיבה טובה לצרכני המוצר.
5 ₪ ל-80 גרם. להשיג בסניפי הרשת.
צילום: דני לרנר

סלטים חדשים של יד המלך
יצרנית הסלטים המצוננים הרחיבה את ליין המוצרים שלה, עם שלושה סלטים חדשים – פטריות בתחמיץ, מלפפון טורקי וזיתים מרוקאים. סלט המלפפונים היה מעולה – אין לו טעם תעשייתי כלל. למלפפונים מרקם טוב כאילו נעשו עכשיו בבית, והטעמים עדינים מספיק בשביל להתחבב על צרכנים רבים. סלט הזיתי המרוקאי, לעומתו, היה בעייתי. מדובר בזיתים בסלט אריסה, שהתגלתה כיותר מדי דומיננטית. עובדה זו מאפשרת לרוב הצרכנים לאכול לא יותר מכפית או שתיים. את הפטריות לא ניסינו.
בשורה התחתונה: המלפפונים מנצח בפער ניכר.
13-18 ₪ ל-400 גרם. כשר בד"צ – בית יוסף ובד"צ חתם סופר. להשיג בחצי חינם, כמעט חינם, יינות ביתן, מחסני השוק, חביב, פוליצר, סופר דוש ובמעדניות ומיני-מרקטים פרטיים.

סלטים חדשים בסדרת סלטי השף של צבר
שיתוף הפעולה של החברה עם השף רפי כהן ממשיך, עם שני סלטים חדשים. האחד הוא חציל בלאדי במיונז, שהתגלה כסלט חביב, אך לא מיוחד או טוב יותר מהממוצע בשוק בשום דרך שהיא. השני הוא סלטה משוויה עם לימון כבוש, הכולל פלפלים אדומים, פלפלים צהובים, עגבניות וחצילים קלויים על האש. נשמע מפתה, אבל בסופו של דבר זהו סלט שרכיביו אינם ברורים דיים, ושילוב הטעמים אינו מלהיב כלל.
בשורה התחתונה: לא התלהבנו.
14-17 ₪ ל-400 גרם. חציל בלאדי במיונז בכשרות בד"צ אגודת ישראל, סלטה משוויה בכשרות רבנות קרית גת. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה מובילות.

הופלי של FREE
שיתוף פעולה בין עמותת קרן אהבה, ערוץ הופ!, בית איזי שפירא ו-FREE, הביא לעולם את המוצר הזה. מדובר בחטיף דגנים לילדים, המכיל אחוזי שומן ורמות סוכר נמוכות יחסית למקובל. החטיף מאופיין במרקם רך ונוח ללעיסה עבור ילדים, ומגיע בשני טעמים – שוקולד-נוגט ווניל-מרשמלו.
מבין השניים ניסינו את השוקולד, ששילב בהצלחה בין שני הטעמים והתגלה כחטיף שגם מבוגרים יאהבו. חשוב לציין כי חלק מהרווחים שיבואו מהמוצר יוקדשו לפעילות בית איזי שפירא, הפועל למען שיפור איכות חייהם של ילדים עם מוגבלויות.
בשורה התחתונה: טוב גם למבוגרים וגם לילדים.
17 ₪ ל-5 יחידות. כשרות בד"צ בית יוסף. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

ביגלה של מאיר בייגל
החברה השיקה מוצר חדש בתחום – הפעם בייגלה שומשום שמיניות ענק יחסית בגודלו. מדובר במוצר אפוי, ללא צבעי מאכל או חומר משמר, עם מרקם פריך וטעם מוצלח במיוחד. קשה לומר שהוא מהווה חידוש כלשהו בתחום – למעט אולי גודל היחידות – אך בהחלט מספק אלטרנטיבה מוצלחת.
בשורה התחתונה: אהבנו.
9 ₪ ל-300 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר