סל הקניות של שחר 162

השבוע הצטיידנו בגבינת ריקוטה – מומלצת ביותר, חטיף שוקולד – לא חובה, חטיפי טורטיה – אולי התירס, משקה שוקו – סמיך, שוקולד עם חמוציות – יקר אך שווה, פיסטוקים משודרגים – הרגילים עדיפים.


גבינות פרסקה חדשות של מחלבות גד
המחלבה יוצאת עם שתי גבינות חדשות, הממותגות תחת השם פרסקה – טרי באיטלקית. בהתאם, המחלבה מבטיחה כי הן יוצאות לשוק ביום שבו הן יוצרו, ובהעדר חומר משמר חיי המדף שלהן נעים בין 15 ל-21 יום.
הגבינות הן מוצרלה, שהתגלתה כטובה, אך לא טובה משמעותית מהטובות הקיימות בשוק. הריקוטה לעומתה מתעלה על מתחרותיה – מרקם קרמי עם עושר של טעם המאפיין גבינות שמנות יותר מזו, המכילה 9% שומן בלבד, עם מרקם המאפשר לבשל ולאפות איתה, כמו גם לאכול אותה כמות שהיא.
בשורה התחתונה: הריקוטה לא נותרה אצלנו במקרר יותר מיממה. מומלצת ביותר.
13.1-17.2 ₪ ל-150-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום: מורג ביטן

פסק זמן 2Good  לבן של עלית מקבוצת שטראוס
המותג הידוע יצא עם מוצר חדש. מדובר בשני חטיפי שוקולד לבן במילוי ופל מגולגל וקרם אגוזים, ובציפוי פצפוצי שוקולד לבן. תוספת הפצפוצים מספקת שינוי מבורך במרקם, שהופך את חווית האכילה למהנה יותר, הודות לפריכות הוופל ואווריריות הפצפוצים.
הטעם עצמו חביב, עם נוכחות ברורה של השוקולד הלבן ושל קרם האגוזים.
בשורה התחתונה: אפשר ליהנות ממנו, אבל לא חובה.
5.25 ₪ ל-36 גרם. ועד הכשרות אוקי ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
צילום: סטודיו שטראוס

חטיפי טורטיה של אסם
החברה הרחיבה את סדרת הפריכונים, עם שני מוצרים האמורים להזכיר את הטורטיה. מיותר לציין שהמוצר הוא לא יותר מזכרון מעורפל של המאכל הדרום אמריקאי, אם כי עדיין נהנינו מהמרקם הפריך והדקיקות. זו, אגב, מאפשרת לחברה למתג את המוצר כבעל 7 קלוריות ליחידה. רק נראה אתכם מסתפקים באחד.
בכל הקשור לטעמים, קבלו שניים: טורטיה תירס שהתחבב עלינו מיד, לעומת טורטיה אורז שום בצל, שלמרות כל תבליניו היה תפל למדי.
בשורה התחתונה: אם בכלל, לכו על התירס.
7.5-8.5 ₪ ל-60 גרם. כשרות בד"צ העדה החרדית.
צילום: סטודיו אסם

משקה שוקולטה של יטבתה
שוקולטה הוא משקה שוקו סמיך, הנעשה על בסיס שוקולד ולא אבקת קקאו. זה לא מה שמקבלים כששותים את המשקה החדש של יטבתה, שמכיל אבקת קקאו ולא שוקולד מומס. למרות הפער הגדול בין השם למציאות, המשקה עצמו מוצלח. כלומר, הוא סמיך יותר ממשקה השוקו הסטנדרטי, ויש לו טעם מוצלח, גם אם לא שונה מהותית משוקו יטבתה הקלאסי. כאשר מחממים אותו, התוצאה טובה יותר.
בשורה התחתונה: עדיף לקרוא לו "שוקו סמיך".
5.9 ₪ ל-250 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
צילום: שלומי ארביב


Excellence Cranberry Intense של לינדט
מותג השוקולד הידוע השיק טבלת שוקולד חדשה, כחלק מסדרת אקסלנס. הפעם מדובר בשילוב בין שבבי שקדים עדינים לבין חמוציות חמצמצות, יחד עם שוקולד מריר משובח.
השילוב של כל הרכיבים מספק חוויה מוצלחת – רכות הפרי עם נוקשות השקד, חמצמצות הפרי עם מתיקות השוקולד, הכל ביחד משתלב היטב.
בשורה התחתונה: מוצר יקר אבל שווה את התמורה.
15 ₪ ל- 100 גרם. כשרות: הרבנות הראשית. להשיג ברשתות השיווק, הרשתות הפרטיות ועוד.
צילום: לינדט

Wonderful Pistachios של Paramount Farms
המותג האמריקאי עושה עלייה לארץ עם ארבעת מוצרי פיסטוקים. בחברה מבטיחים כי הם נקלים בחום ולא בשמן, בשיטה סיבובית ייחודית, כך שהקלייה שווה מכל הצדדים. זו אמורה לספק "תחושת קריספיות מושלמת", אבל לא חווינו הבדל משמעותי בינם לבין פיסטוקים אחרים.
בכל הקשור לטעמים, תמצאו ארבעה סוגים: צ'ילי מתוק, פלפל ומלח, קלוי במלח, וללא מלח. מבין הארבעה, זה עם הפלפל השחור היווה הפתעה נעימה, והוא יתחבב על חובבי החריף. הצ'ילי המתוק לא השתלב לנו עם טעם הפיסטוק עצמו.
באופן כללי, רשימות הרכיבים כוללת קצת יותר מדי דברים שלא צריכים להיות במוצר פשוט שכזה, וגם האריזה המושקעת לא מחפה על כך.
בשורה התחתונה: אנחנו מעדיפים פיסטוקים מלוחים פשוטים.
17 ₪ ל-150 גרם. כשרות חתם סופר. להשיג ברשתות שיווק מובחרות.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה