סל הקניות של שחר 164

בסל הקניות החורפי שלנו יש השבוע משקאות חורף – יש דבר כזה, פיצוחים בטעם מנטה – לא רק לט"ו בשבט, תה ירוק ותותי גוג'י – מומלץ, חליטות – לחובבי תה טבעי, בטטה כחטיף? לא ממש, מוצרי אגוזים – לא בשורה

בסל הקניות החורפי שלנו יש השבוע משקאות חורף – יש דבר כזה, פיצוחים בטעם מנטה – לא רק לט"ו בשבט, תה ירוק ותותי גוג'י – מומלץ, חליטות – לחובבי תה טבעי, בטטה כחטיף? לא ממש, מוצרי אגוזים – לא בשורה

משקאות חורף מסדרת נביעות+ של נביעות
החברה משווקת מזה זמן מה מים בטעמים, קטגוריה חדשה יחסית בארץ אך מצליחה מאוד. כעת מנסה נביעות להכניס משהו חדש להרגלים שלנו: מים בטעמים המיועדים לחימום.
מדובר בהשקת חורף, כמובן, הכוללת שני משקאות: תפוז-נענע ודובדבן-שקד. המשקאות מגיעים בבקבוקים המוכרים, וההנחייה היא לחמם את המשקה במיקרוגל לאחר המזיגה לכוס.
ניסינו את זה בטעם תפוז-נענע ואהבנו את התוצאה: החימום משחרר את הטעמים ומספק משקה טוב. כאשר הוא קר, החוויה הרבה פחות מוצלחת.
עם זאת, יש לנו שתי הסתייגויות. האחת, עצם הצורך להשתמש במיקרוגל, מכשיר פולט קרינה שאם לא חייבים, עדיף להמנע מהשימוש בו. השנייה, שהעובדה כי מדובר במשקאות המיועדים לחימום אינה מודגשת דיה על האריזה.
בשורה התחתונה: אם המיקרוגל לא מרתיע אתכם, הרי לכם משקה עם חוויה חדשה.
6 ₪ ל-1.5 ליטר, 7 ₪ ל-500 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה.

סדרת פיצוחים של מנטה
רשת חנויות הנוחות של חברת דלק ישראל נכנסה לקראת ט"ו בשבט לתחום הפיצוחים. לא שאלו לא נמכרו בה עד היום, אך כעת תמצאו על המדפים של הרשת פיצוחים תחת המותג הפרטי, כלומר מנטה.
הסדרה כוללת גרעיני חמניה (200 גרם), גרעיני דלעת (150 גרם), גרעיני אבטיח (180 גרם), מנאצ'יס תערובת פיקנטית (150 גרם), בוטן אמריקאי (180 גרם), בוטן קלוי (180 גרם), קבוקים (180 גרם), שקד קלוי (100 גרם), פיסטוק חלבי (100 גרם) וקשיו קלוי (100 גרם).
המוצרים מציגים רמה דומה לאלו של הפיצוחים הקיימים בשוק, הן מבחינת המרקם והן מבחינת הטעם. חלק מהמוצרים מכילים גלוטן, דוגמת הקבוקים והבוטן האמריקאי.
בשורה התחתונה: אופציה ראויה לחובבי הפיצוחים, לקראת ט"ו בשבט ובכלל.
9-18 ₪. להשיג בסניפי הרשת.

תה ירוק ותותי גוג'י של ויסוצקי
החברה הידועה מרחיבה את סדרת הפרימיום שלה, The LEAVES COLLECTION, עם תה חדש. בהתאם לטרנדים האחרונים בתחום התה, המוצר החדש מתבסס על שני רכיבים: תה ירוק ותותי גוג'י – יחד עם רכיבים נוספים, דוגמת פרחי רימונים ואסאי. השילוב של התה המריר קמעה עם התותים בעלי המתיקות העדינה יוצר שילוב מצוין, והוא לטעמנו התה הירוק הטוב ביותר שתמצאו בקרב החברות – וגם אחד היקרים, יש להודות.
בשורה התחתונה: מומלץ, חרף המחיר הגבוה.
24.9 ₪ ל-16 תיונים. להשיג ברשתות השיווק.

מארז פינוקי בטטה של חוות תקוע
לקראת ט"ו בשבט השיקה החברה מארז מיוחד, הכולל חתיכות בטטה מיובשות ומומתקות. המארז כולל שתי שקיות, האחת עם בטטה סגולה והשנייה עם בטטה כתומה.
המארז מגיע עם הנחה משמעותית במחיר, כמובן, אבל אנחנו כאן כדי להתייחס קודם כל למוצר. לא הכרנו אותו לפני כן, וקשה לומר שהתלהבנו ממנו לאחר הטעימה. שני המוצרים מגיעים עם תוספת סוכר, אך אין מדובר במוצר מתוק, בדומה לפירות יבשים אחרים. יש לו מרקם צמיגי שלעתים קשה לאכילה; והטעם מזכיר בטטה רק בזו הסגולה, וגם אז בצורה שלא כולם ידעו לזהות.
בשורה התחתונה: לא אהבנו.
15 ₪ ל-660 גרם במקום 24 ₪. כשרות רבנות גוש עציון. להשיג בשופרסל שלי, יינות ביתן, חצי חינם וטיב טעם.
www.tekoafarms.co.il

סדרת מוצרי אגוזים של maimon's
השקה נוספת שהתרחשה לקראת ט"ו בשבט, והפעם של מותג מוצרי האפייה. שוב מדובר במוצר עזר לאופים, אלא שהפעם הוא יכול לשמש למאכלים רבים, כולל פסטות, סלטים, מוזלי וקינוחים שונים. השקה זו כוללת 6 מוצרים מ-3 סוגי אגוזים: מלך, פקאן ולוז. מדובר באגוז לוז מקולף, אגוז מלך מקולף, אגוז מלך טחון, אגוז לוז מסוכר, פקאן מקולף ופקאן מסוכר.
למעט אגוז הלוז המסוכר, חמשת המוצרים האחרונים נפוצים בשוק. בכל מקרה, אלו של המותג מציגים איכות טובה הדומה למקובל בקטגוריה.
בשורה התחתונה: אין כאן בשורה, אלא אופציה טובה נוספת.
8-10 ₪ ל-100 גרם. כשר בד"צ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק. www.maimons.co.il

חליטות של חוות דרך התבלינים
החווה, הממוקמת בבית לחם הגלילית, השיקה לאחרונה חליטות חדשות לחובבי התה. לטובת השומרים על הבריאות מציעים כאן חליטה לחיזוק מערכת החיסון, הכוללת ג'ינסינג סיבירי, אסטרגולוס, ויטניה משכרת, אכינצאה, פקעות ורדים ותה ירוק.
אנחנו התמקדנו באלו שמטרתן לספק משקה חם וטעים. חליטת קוקוס קרמל כוללת קוביות קוקוס, אננס מיובש, קוביות בננה וקרמל; ואילו חליטת רימונים כוללת רימונים, אננס, היביסקוס מסוכר והיביסקוס יבש. שילובים מוצלחים, המספקים תה טבעי יחסית ועשיר בטעם.
בשורה התחתונה: לחובבי תה טבעי ושילובים ייחודיים.
12 ₪ ל-100 גרם, 35 ש"ח ל-100 גרם של תה לחיזוק המערכת. להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית.
www.derech-hatavlinim.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר