סל הקניות של שחר 19: מיוחד ליום האהבה

את חג האהבה ולנטיינס דיי נציין ב- 14.2. זה הזמן להתכונן. כדי להקל עליכם דגמנו מעט מהמבחר, כולל שוקולדים חדשים, עוגות, לחמים וסוכריות, והכול ברוח רומנטית

לב ממתקים של גברת הממתקים
בין שלל הדוכנים המאכלסים את יריד האוכל של דיזנגוף סנטר, תל-אביב, פועל דוכן העונה לשם גברת הממתקים, אותו מפעילים הבעלים של החנות בלנד. בין הממתקים וסידורי הממתקים המעוצבים אפשר למצוא שם את לב הממתקים. המעצב הכישרוני (ואולי המעצבת?) לקחו שלל ממתקים – בעיקר מרשמלו וסוכריות גומי שונות – וסידרו אותם כך שהם יוצרים יחד זר ממתקים בצורת לב. הממתקים אינם מיוחדים אך העיצוב שובה לב ומקורי.
בשורה התחתונה: מצאנו את המתנה הקולינרית המקורית שלנו השנה.
55-85 ₪. להשיג ביריד האוכל בדיזנגוף סנטר, חמישי 12:00-20:00,
שישי 10:00-16:00, ובאתר www.blend-ed.com.

עוגת שוקולד ותותים של פנינית אופה אחרת
עוגה עשירה ומפנקת היא אפשרות חביבה במיוחד לחג האהבה. במיוחד אם כבר הגעתם לשלב שאפשר להשמין ביחד. לפנינית הכישרונית יש הצעה שקשה לעמוד בפניה.
מדובר בעוגה העשויה שתי שכבות טורט וביניהן קרם דיפלומט ותותים, וכל זה מכוסה בזיגוג שוקולד ועטוף ברינג שוקולד. התוצאה היא עוגה טעימה ואיכותית, ללא שמץ של תעשייתיות.
בשורה התחתונה: חובבי העוגות יבואו על סיפוקם. כדאי להזמין מראש.
120 ₪ לעוגה בקוטר 28 ס"מ, 70 ₪ לעוגה קטנה יותר. להשיג בטלפון 03-5470940 ובאתר www.pninit.co.il.

באגט זוגי של לחמים
הרעיון של המאפייה והקונדיטוריה לחמים הוא ללא ספק אחד המקוריים. באגט קשור אסוציאטיבית לפריז, אחת הערים הרומנטיות שיש למערב להציע; והרעיון ליצור משני באגטים לב רק מגביר את הרלבנטיות לחג זה.
הבאגט עצמו עשוי היטב – על בסיס שאור – ובקונדיטוריה מסבירים כי ניתן לייבש אותו ולהשתמש בו כקישוט. אני העדפתי לאכול אותו עם גבינה משובחת.
בשורה התחתונה: אם מתעלמים מההצעה העיצובית המוזרה, הרי לכם בסיס לארוחה רומנטית טעימה.
20 ₪. להשיג בלחמים, החשמונאים 99, תל-אביב.

לינדור לבבות של לינדט
לינדט הלכו עד הסוף עם המסורת – להביא בונבונרייה לחג האהבה. אם כבר מייבאים את החג מהנוצרים, למה לא לייבא גם את המתנות? המארז עצמו מגיע בצורת לב, כמובן, אדום, כמובן, ובו משובצות 8 אבני סברובסקי שרק מגבירות את החוויה הרומנטית. בפנים יש 17 יחידות של שוקולד טעים במיוחד, העטופות כל אחת בנייר צלופן אדום-לבן.
בשורה התחתונה: הרי לכם מתנה רומנטית למישהי שלא מפחדת מקלוריות.
77 ₪. כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל. להשיג בפרידלנד, רחוב אנציו סירני 19, כפר סבא; מגדנות גן העיר, אבן גבירול 71,
תל אביב.

סוכריית לב עם מסר אישי של הילולה
עוד ייבוא של מתנת וולנטיינס אפשר למצוא בהילולה. מדובר בסוכריית לב אדומה על מקל, ממנו יוצא פתק המיועד לכתיבת ברכה. כך משלבים שתי ציפורים במתנת חג אחת.
רק שתי הערות יש לי על המוצר. האחת, הסוכרייה הבסיסית מתוקה במיוחד, כמו כל הדומות לה בשוק; ושנית, הפתק מיועד לכתיבה באנגלית, אם לא מפריע לכם.
בשורה התחתונה: מדובר בתשורה חביבה למערכת יחסית בתחילת דרכה, או כשאינם בטוחים ברגשות שלכם ומחפשים מתנה רומנטית לא מחייבת.
5 ש"ח השיג בהילולה, רחוב הגנים 10, רמת השרון. www.hillula.co.il.

מיני קייק של Roy שוקולד
בין שלל המוצרים השוקולדיים ורומנטיים למראה של הרשת, מצאתי על המדפים מוצר חדש. המיני קייק היא למעשה עוגת שוקולד אישית בצורת לב, ממולאת בגנאש שוקולד עשיר במיוחד, ומצופה בשוקולד עם כיתוב רומנטי מעל. טעים, טעים, טעים, אין מה לומר; כנראה שגם משמין באותה מידה. מזל שאנחנו בסוג של חורף, ועדיין לא חייבים ללבוש קצר.
בשורה התחתונה: ליקקתי את האצבעות. מה עוד צריך?
29 ₪. להשיג בסניפי הרשת. www.roychocolate.co.il.

מוצרי שוקולד של נטע בשביל השוקולד
ולנטיינס המתקרב היה הזדמנות עבורי לטעום לראשונה את מוצרי השוקולד שמייצרת השוקולטיירית נטע סופר. גולת הכותרת הם הפרלינים המעולים שהיא מייצרת, המשלבים בין שוקולד איכותי למילויים מעודנים. לרגל החג אפשר לרכוש אותם בקופסת לב עשויה שוקולד – קצת פחות איכותי אבל עדיין טעים.
אפשר כמובן ליצור חבילת שי של כמה מוצרים – יש טבלאות שוקולד טעימות, לקקני שוקולד עם הקדשה אישית מעל, וכן ליקר שוקולד איכותי בכמה טעמים – אני ליקקתי את הכוס שאל תוכה נמזג ליקר מריר אספרסו.
בשורה התחתונה: מי שמחפש שוקולד איכותי מחוץ לגבולות רחוב אבן גבירול התל-אביבי, ימצא אותו גם ביהוד.
40 ש"ח ליקר, 15 ₪ לקקן, מ- 69 ₪ לקופסה+פרלינים, 18 ₪ לטבלה. להשיג בנטע בשביל השוקולד, העצמאות 40, יהוד, 03-5361977. www.chocolata.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר