סל הקניות של שחר 22: מיוחד לפורים

פורים בפתח, והמדור מקדיש את עצמו השבוע לבחינת שלל אוזני המן. בסוף יש גם עוגה אחת. שיהיה חג שמח

אוזני המן מבצק שמרים של דודו אוטמזגין
אוזני המן של השף קונדיטור הן ללא ספק סיפור הצלחה. להבדיל מהמקובל, הן עשויות מבצק שמרים איכותי, רך ומענג, והמילויים השונים משתלבים איתו מצוין. יש פרג, כמובן, כמו גם גבינת ריקוטה וצימוקים, שוקולד בלגי, קרם פיסטוק ושזיפים מבושלים ביין אדום. טעים ומתאים, יש להודות, לכל ימות השנה.
בשורה התחתונה: אלה לא אוזני ההמן שציפינו להן, אבל נהנינו מהן.
120 ₪ לק"ג. להשיג בסניפי הרשת ובטלפונים 03-5292472, 04-8713917.

אוזני המן של רולדין
רשת רולדין מביאה חידושים לאוזני ההמן, והיא עושה זאת בהצלחה כשם שהיא מצליחה לחדש בתחום הסופגניות. הבצק איכותי למדי, פריך במידה הנכונה עם טעם מורגש של חמאה, ובמילוי פרג הן סיפור הצלחה. החידושים – וההצלחות – טמונים באוזני המן עשויים חיטה מלאה במילוי תמרים ותבלינים, כמו גם אוזני המן במילוי קרם סחלב. טעם המילויים ברור אך לא משתלט, ומשתלב מצוין עם טעם הבצק.
בשורה התחתונה: אוזני המן שעושות כבוד למילה חידוש.
מ- 65 שח לק"ג. להשיג בסניפי הרשת או באתר www.roladin.co.il.

אוזני המן של SHEMO
רשת הקונדיטוריות של הקונדיטור מיקי שמו ומשםחתו, מציעה את אוזני ההמן שלה במארזים של 300 גרם, ובשלל מילויים, דוגמת גבינת ריקוטה וצימוקים, אגוזים וטופי קרמל, רחת לוקום, חלבה ועוד. גם כאן תמצאו אוזני המן עשויות מבצק שמרים ובמילוי פרג או אגוזים.
האוזניים שהגיעו לטעימה היו טעימות – עשויות בצק חמאה מעודן, פריכות, עשירות במילוי ומספקות.
בשורה התחתונה: קצת נועז אבל טעים.
30-35 ₪ ל-300 גרם. כשר בהשגחת הרבנות חיפה. להשיג בסניפי הרשת ובאתר www.shemo.co.il.

אוזני המן של חטאים מתוקים
הקונדיטוריה הקטנה מנווה צדק ממשיכה ליצור חטאים קטנים, והפעם מדובר כמובן באוזני ההמן שלה. שוב, הרבה חמאה בבצק שעושה אותו טעים במיוחד; ואפייה כהלכתה שמביאה אותו למידת הפריכות הרצויה. יש הרבה מילוי ביחס לבצק, ואפשר לבחור בין נוגט, ריבת תות, שוקולד, ריבת חלב, חלבה, פרג ותמרים ואגוזים.
בשורה התחתונה: זה חטא לאכול אותן. חטא טעים.
29 ₪ ל- 300 גרם. כשר למהדרין. להשיג בסניפי AM:PM, טיב טעם, במעדניות מובחרות ובקונדיטוריה.

אוזני המן של לחמים
אני חובב מושבע של פרג, ואוזני ההמן במילוי פרג הטובים ביותר שטעמתי השנה שייכים ללחמים. הם מבטיחים כי המילוי הוא פרג תורכי משובח – והתוצאה מעידה כי יש אמת בפרסום, שכן טעם הפרג היה איכותי במיוחד. יש גם הרבה בתוך האוזניים, ויחד עם בצק טוב התוצאה היתה מענגת במיוחד. ואם אתם לא חובבי פרג, יש אוזני המן במילוי קרם וניל עם פצפוצי שוקולד, מרציפן (מומלץ), תפוחי עץ, תמרים ואגוזים וחלבה.
בשורה התחתונה: מצאתי את אוזני ההמן שלי לחג זה.
4.5 ₪ ליחידה, 98 ₪ לק"ג. להשיג בלחמים, www.lehamim.com.

אוזני המן של אידלסון 10
הקונדיטוריה התל-אביבית שכבר הפכה לרשת שכל סניפיה בעיר הגדולה, מציעה אוזני המן במילוי פרג, אגוזים וחלבה. המבחר מצומצם אך האיכות גבוהה – הן של הבצק והן של המילויים, והיחס ביניהם מספק, כלומר הרבה מילוי ופחות בצק.
בשורה התחתונה: מנה מספקת ויקרה לחובבי הרשת.
150 ₪ לק"ג. להשיג בסניפי הרשת.

אוזני המן של Roy שוקולד
השוקולטייה רואי גרשון החליט לשלב בין שוקולד לבין אוזני המן בחג הקרוב, כפי שעושים רבים מיצרני אוזני ההמן. אך מאחר וההתמחות שלו היא שוקולד, התוצאה מספקת יותר עבור מי שהשילוב הזה חביב עליו. אוזני ההמן הגדולות עשירות במילוי – שוקולד או פרג – ואם יש זיגוג של שוקולד מעל, השילוב מגיע לשיא.
בשורה התחתונה: מענה מספק למכורים לשוקולד. רק היזהרו על הגזרה.
12 ₪ ליחידה. להשיג בסניפי הרשת. www.roychocolate.co.il .

אוזני המן של קפנטו
את אוזני ההמן של רשת קפנטו אפשר לרכוש הביתה, ואפשר ליהנות מהן גם בישיבה בסניפי הרשת, בצד קפה חם או קפה קר. ברשת בחרו למלא את האוזן שלהם בשילוב של אספרסו, שוקולד נוגט ואגוזים. יש כמות סבירה של מילוי באוזני ההמן, והתוצאה טעימה – אם כי שלושת הטעמים מתערבבים זה בזה וקשה להבחין ביניהם.
בשורה התחתונה: טעים אך לא מזוהה.
21-26 ₪ עם קפה, 10 ₪ ליחידה. להשיג בסניפי הרשת.

אוזני המן של Bellina
מאפיית הבוטיק הממוקמת בפרויקט סי אנד סאן מעורר המחלוקת, מציעה אוזני המן מיוחדות, תחת הכותרת "פנטזיה". הבצק אמנם עדיין בצק חמאה, הצורה עדיין צורת אוזן המן, אך המילויים חורגים מהמקובל – שוקולד וסוכריות M&M's, חלווה ואגוזים מסוכרים, שוקולד וארל גריי, ריבת חלב ופקאן סיני, בזוקה ואוזני המן במילוי שוקולד מקופלת וליקר אמרטו.
התוצאה אינה אחידה – יש אוזני המן עם הרבה מילוי ויש עם מעט, אך שילוב הטעמים מפתיע, ואם רוכשים בתפזורת, הצורך לנחש מה הוא מה, מגביר את החוויה.
בשורה התחתונה: אידיאלי לילדים, ולילדים ברוחם ובטעמם.
89 ₪ לק"ג. להשיג ב- Bellina, טל. 03-6996088.

אוזני המן של פנינית אופה אחרת
החידוש העיקר באוזני ההמן של פנינית הוא דווקא בגרסה המלוחה שלהן. כן, בצד שלל האופציות המתוקות, חובבי המלוח ישמחו לדעת שיש להם את הגרסה שלהם. אוזני ההמן קטנות, הבצק פריך וניתן לבחור במילוי של בולגרית או פרמזן. למעט הצורה, אין ממש קשר בין התוצאה לאוזני ההמן הקלאסיות, אך הן כל כך טעימות שהיה קשה להפסיק.
בנוסף, יש כמובן מילויים מתוקים, דוגמת, פרג עם גרדת לימון, אגוזים דבש וקינמון, תמרים הל ואגוז מוסקט, ושוקולד עם גרדת מקל וניל.
בשורה התחתונה: פנינית אופה אחרת – ומצוין.
45-50 ₪ ל-400 גרם, לא כולל דמי משלוח. להשיג בהזמנה מראש
בטלפון 03-5470940 או באתר www.pninit.co.il.

אוזני המן של מתוקה
אוזני ההמן של מתוקה הן מהמוצלחות שהמדור ניסה השנה, ויש מי שאומר שהן הטובות ביותר. בצק איכותי ופריך, מידה מכובדת של מילוי, וכמובן הגיוון ההכרחי כמעט. יש הסדרה הקלאסית במילוי פרג בחלב, תמרים ואגוזי מלך, חלבה, שוקולד, ואגוזים קצוצים מתובלים בקינמון; יש הסדרה הבריאה, ללא תוספת סוכר ובילוי פרג; ויש הסדרה הפרלינית, אותן ניסיתי – אוזני המן פריכות בגודל פרלין, כ- 15 גרם ליחידה, במילוי תמרים ואגוזי מלך, פרג בחלב, חלבה ונטיפי שוקולד.
בשורה התחתונה: הקטנטנים נעלמו מהר מאוד. הבו עוד!
100-120 ₪ לק"ג. להשיג בסניפי הרשת.

אוזני המן של בונז'ור
אוזני ההמן של הקונדיטוריה הוותיקה מגיעות בכמה אפשרויות. יש גדולות, אוזני המן במילוי שוקולד רוזמרי עם פצפוצי בונדוק, או אוזני המן לבן-שחור במילוי חלבה; ויש קטנות, במילוי פרג ושוקולד. אוזני ההמן מתאפיינות בכמות קטנה יותר של מילוי ויותר בצק משל יצרנים אחרים, עובדה המגובה גם במחיר הנמוך.
השורה התחתונה: התוצאה טעימה – הקטנות עדיפות – ותספק את מי שרוצה ליהנות בחג בלי לקרוע את הכיס.
28.9-33.9 ₪ לק"ג. כשרות פרווה. להשיג בסניפי הריבוע הכחול, חצי חינם, טיב טעם, יוחננוף, סופר דוש, חביב, יינות ביתן, פוליצר ובחנויות מובחרות.

אוזני המן של גידרון
כמו אלו של בונז'ור, גם אוזני ההמן של גידרון מתאפיינות בהרבה בצק ומעט מילוי יחסית. וכן, גם במחיר נמוך יחסית. הן מגיעות במילוי תמרים, שוקולד, שזיפים, פרג ואגוזים, ויש גם אוזני המן ללא תוספת סוכר במילוי פרג, שוקולד ושזיפים. האוזניים התגלו כטעימות במיוחד, עם בצק פריך ומילוי מספק.
בשורה התחתונה: לא גורמה אך מוצלח.
14.5-15 ₪ ל-500 גרם. הכשר חוג חתם סופר פתח תקוה. להשיג בסניפי שופרסל שלי, שופרסל דיל ושופרסל ביג.

אוזני המן ועוגות של בן עמי
רשת הקונדיטוריות של בן עמי מציעה שלל מוצרים לחג, ובראשם אוזני ההמן. בתוך הבצק שבן עמי מתאפיין בו – רך ונימוח עם מידת פריכות מדויקת, יש מילוי של פרג, תמרים ואגוזים, שוקולד וחלבה, כמו גם אוזני המן אגוזים העשויות מבצק שמנת עם מלית אגוזים וקרמל, או אוזני המן פרווה במילוי פרג ושוקולד. אוזני הקטנות מגיעות כשהבצק סוגר היטב את מילוי הפרג או השוקולד, והכל ביחד הופך את אוזני ההמן שלו לאידיאליות ליד כוס קפה.
 וכמובן, יש שלל עוגות עם פרג, כשהטובה מהן היא עוגת שמרים עם פרג, העשירה בחמאה ובפרג.
בשורה התחתונה: במקרה הזה, לכו על העוגה, היא עולה אלפי מונים על אוזני ההמן.
19-24 ₪ ל-250 גרם של אוזני המן, 22-129 ₪ לעוגות. להשיג בסניפי הרשת, בטלפון 6266261-04 ובאתר www.benami.co.il.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר