סל הקניות של שחר 223

השבוע בסל ירקות אנטיפסטי – רעיון מצוין, טבלאות שוקולד, לוותר על הקינמון, על גפן ממולאים – פתרון מצוין, חטיף משודרג טעם – המקורי עדיף, סוכריות גומי – לא לקרוא הרכיבים, מים בטעם מנדרינה – מתאים לקיץ

השבוע בסל ירקות אנטיפסטי – רעיון מצוין, טבלאות שוקולד, לוותר על הקינמון, על גפן ממולאים – פתרון מצוין, חטיף משודרג טעם – המקורי עדיף, סוכריות גומי – לא לקרוא הרכיבים, מים בטעם מנדרינה – מתאים לקיץ.

ירקות אנטיפסטי של חוות תקוע
החווה השיקה לראשונה סדרה של ירקות קלויים הנמכרים מוכנים לאכילה בעודם מצוננים במקרר. הסדרה כוללת חציל קלוי פרוס, קישוא קלוי ופלפל אדום קלוי בניחוח ובטעם מעושן. המוצרים נעשים ללא חומרים משמרים, ומאופיינים בטעם ביתי וטוב, עם מידת עשייה נכונה, לפחות לשניים מהמוצרים. הבעיה היחידה היתה עם החציל, ירק קשה להכנה, שבמקרה זה לא נקלה מספיק.
בשורה התחתונה: רעיון מצוין שהפך לסדרה טובה מאוד. רק צריך לטפל בחציל כדי שיהיה מושלם.
14.9 ₪ ל-150-180 גרם. כשר למהדרין בהשגחת רבנות הדתית גוש עציון. להשיג במגה, כמעט חינם, יינות ביתן, טבע קסטל ובחנויות פרטיות.
צילום ראובן אילת

טבלאות שוקולד של ורד הגליל מבית יוניליוור
המותג התרחב עם שתי טבלאות שוקולד חדשות, שיצאו לשוק במהדורה מוגבלת בחגים, וככל הנראה לאור ההצלחה הן מוצעות כעת באופן קבוע. ההבדל בין המהדורה המוגבלת לחדשה היא במשקל – בחגים הגיעו הטבלאות הללו במשקל 200 גרם, הפעם במשקל 85 גרם.
הטעמים, למי שלא הכיר, הם שוקולד חלב עם שקדים בקרמל וקינמון, ושוקולד לבן חלבי עם שבבי קוקוס קלויים. מתוך השניים אהבנו את שוקולד החלב, עם כמות יפה של קוקוס המורגש הן במרקם והן בטעם. שוקולד החלב היה אמנם טעים עם השקדים, אבל לא הצלחנו לזהות את טעם הקינמון.
בשורה התחתונה: אפשר לוותר על הקינמון לחלוטין.
5.5-6 ₪ ל-85 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

עלי גפן ממולאים של אלסקה מוצרי מזון
עלי גפן הם מאכל פופולארי במחוזותינו, ואנו נוהגים לאכול אותו טרי. לאור זאת אפשר להבין את ההפתעה הגדולה שחווינו עם הטעימה של עלי הגפן הללו. חרף העובדה כי הם נמכרים בקופסת שימורים, טעמם היה כאילו היו מוצר ביתי לכל דבר. העלים רכים מספיק בשביל לנגוס בהם בקלות, אך עמידים דיים כדי לא להתפרק לאחר ביס אחד; האורז עשוי היטב, והכל מתובל בעדינות עם חמיצות לא בולטת מדי של לימון.
בשורה התחתונה: פתרון מצוין למי שלא רוצה ו/או לא יכול לרכוש עלי גפן טריים.
8 ₪ ל-280 גרם. הכשר חתם סופר. להשיג ברשתות השיווק.

אפרופו בטעמים של אסם
החברה ממשיכה בניסיונות שלה לחדש את חטיף האפרופו, והיא משיקה שני טעמים חדשים. צורת החטיף והפריכות שלו נותרו כשהיו, אבל הטעמים השתנו. אפשר לבחור באפרופו ספרדי, כלומר בטעם בצל מקורמל, או באפרופו צרפתי, כלומר בטעם בצל-שמנת.
מבין השניים, הספרדי היה טעים, למרות שלא הבחנו בטעם של קרמל כלשהו. הצרפתי היה סביר בטעמו, מהסוג שמתיימר להיות משהו שהוא לא.
בשורה התחתונה: חרף ההבדלים בין שני הטעמים, בסך הכל אנו מעדיפים את החטיף המקורי.
4.5-5 ₪ ל-50 גרם. כשרות בד"צ העדה החרדית. להשיג ברשתות שיווק מובילות.

תנת'ה סוכרייה של טופ גאם תעשיות
יצרנית סוכריות הגומי החליטה למתג ולהרחיב את ליין סוכריות הגומי שלה, ולשם כך היא בחרה בשם צעיר יחסית האמור לחדד את חווית האכילה של הסוכריות – הן כל כך טעימות שכל אחד ירצה לאכול אותן.
ההשקה כוללת 11 סוכריות, כולל סוכריות חמוצות בצורת תות, אבטיח ונחשים; סוכריות מסוכרות בצורת בננה, לב אפרסק וגומי יין; וסוכריות מתוקות בצורת תולעים, בייבי דובי, לבבות שתי שכבות וביצה.
טעמנו 3 חבילות, אחת מכל סוג. המתוקות בצורת ביצה והחמוצות בצורת אבטיח היו אמנם טעימות אבל קצת קשות מדי, לעומת המסוכרות בצורת לב אפרסק שהיו עם מרקם טוב וטעם טוב באותה המידה.
בשורה התחתונה: כל עוד לא מסתכלים על רשימת הרכיבים של המוצרים (אלו או המתחרים שלהם), אפשר ליהנות מהם.
11.9 ₪ ל-250 גרם. להשיג ברשתות השיווק.
צילום דן לב

נביעות+ בטעם מנדרינה של נביעות
החברה הרחיבה את סדרת המים בטעמים שלה עם טעם חורפי למדי. המנדרינה נוכחת במשקה בצורה מעודנת, כמו כל סדרת המים בטעמים של החברה, והיא יוצרת יחד עם המים משקה מוצלח מאוד, עם רמת מתיקות מעודנת.
בשורה התחתונה: הפרי אמנם חורפי, אבל המשקה מתאים מאוד לקיץ.
מ-6.5 ₪ לחצי ליטר, מ-7.5 ₪ ל-1.5 ליטר. להשיג בפיצוציות, ברשתות השיווק ובנקודות מכירה נוספות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר