סל הקניות של שחר 227

השבוע הצטיידנו באוכל מוכן – לא מוצלח, תה קר בטעם ענבים – זה תה? סוכריות פירות – המון צבע מאכל, משקאות על בסיס אננס – עדיף האננס נטו, חטיפים ללא סוכר – עדיף השומשום, גלידות חדשות – עדיף הטירמיסו, עוגיות סנדביץ' – הנאה מכל ביס

השבוע הצטיידנו באוכל מוכן – לא מוצלח, תה קר בטעם ענבים – זה תה? סוכריות פירות – המון צבע מאכל, משקאות על בסיס אננס – עדיף האננס נטו, חטיפים ללא סוכר – עדיף השומשום, גלידות חדשות – עדיף הטירמיסו, עוגיות סנדביץ' – הנאה מכל ביס.

פסטה ספיישל של שגב chef
השף הרחיב את סדרת המאכלים המוכנים שלו עם 3 ארוחות לחימום במיקרוגל, המבוססות על פסטה. כל ארוחה כוללת קופסת קרטון ובה פסטה ורוטב בנפרד, אותם יש לשפוך אל תוך הקופסה ולחמם במיקרוגל כ-2 דקות. המגוון כולל פסטה ספיישל ברוטב בסגנון בולונז, שאינו מכיל בשר אמיתי אלא פתיתי סויה בכמות קטנה, כך שרוב הזמן מרגישים כאילו אוכלים פסטה ברוטב עגבניות; פסטה ספיישל ברוטב עגבניות, שום וצ'ילי חריף, היה יותר פיקנטי מאשר חריף; ופסטה ספיישל ברוטב עגבניות. שלושת המוצרים לא הצטיינו בטעם מוצלח במיוחד (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: לא ברור לנו מה הערך המוסף שאמור לספק שגב משה לסדרה התעשייתית והלא מוצלחת הזו.
9.9-10.9 ₪ ל-300 גרם. כשרות בד"ץ בעל"ז. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

Fuze-tea בטעם ענבים של קוקה קולה ישראל
החברה השיקה טעם חדש במותג התה הקר החדש (יחסית). הפעם נעשה ניסיון לשלב בין טעם התה לבין טעם של מיץ ענבים; ניסיון קצת תמוה לאור העובדה שמעולם לא שתינו תה ענבים. התוצאה אכן לא מוצלחת: טעם הענבים דומיננטי מאוד, ורק מי שיש לו חך רגיש במיוחד יבחין בטעם התה הקר במשקה.
בשורה התחתונה: יותר מיץ ענבים קר מאשר תה קר בטעם ענבים.
מ-6 ₪ ל-1.5 ליטר. להשיג בנקודות המכירה.

סוכריות פירות של Skittles
מותג חדש בתחום הסוכריות נכנס לישראל, עם שני סוגים של סוכריות. מדובר בסוכריות עגולות קטנות, רכות כך שניתן ללעוס אותן, עם ציפוי מעט קשה היוצר תחושה של קראנצ'יות בעת הלעיסה.
הסוכריות מגיעות בשני טעמים, טעם פירות וטעם פירות חמוץ, כלומר מתוק עם חמיצות, ובכל שקית יש סוכריות במגוון צבעים.
בשורה התחתונה: אם מתעלמים מהשימוש הנרחב בצבעי מאכל אפשר ליהנות מהן.
3-8 ₪ ל-38-125 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

טעם של קיץ של פריגת
החברה השיקה סדרת משקאות חדשה המכוונת לעונת הקיץ המתקרבת אלינו. כמו המתחרה הגדולה, גם היא החליטה להתבסס על האננס כבסיס למשקאות החדשים. מבין השלושה, המשקה בטעם אננס היה המוצלח ביותר, עם טעם אננס ברור ומוצלח יחסית למקור. השילוב עם הליים והפסיפלורה לוקח כל משקה לכיוון מעט שונה.
בשורה התחתונה: שלושת המשקאות טעימים, בסך הכל, אבל אנחנו העדפנו את האננס לבדו.
מ-6 ₪ ל-1.5 ליטר. להשיג בנקודות המכירה.

חטיפים חדשים של FREE
מותג חטיפי הדגנים ללא סוכר השיק שני מוצרים חדשים. כמו הקודמים להם, גם חטיפים אלו אינם מכילים סוכר, אך הם לוקחים את המותג לתחום מעט שונה, מאחר והם אינם מכילים דגנים.
חטיפי תמרים ובוטנים היו מעט יבשים ביחס למקובל בתחום, עם כמות גדולה יחסית של בוטנים, שסיפקו את הטעם הדומיננטי לחטיף. חטיפי שומשום מלא וחמוציות הכילו כמות יפה משני הרכיבים, ושילוב הטעמים ביניהם עובד מצוין. החטיפים מכילים 98 ו-88 קלוריות בהתאמה. בשורה התחתונה: חטיף השומשום היה המוצלח ביניהם.
18 ₪ למארז של חמישה חטיפים. כשר למהדרין פרווה, בהשגחת בד"צ בית יוסף. להשיג ברשתות המזון.

גלידות חדשות של פלדמן
החברה השיקה מגוון של מוצרים חדשים לקראת עונת הגלידה, מהם ניסינו שני מוצרים. בתחום הגלידות המשפחתיות השיקה החברה גלידת טירמיסו, כלומר גלידת קפה חלבית בתוספת שברי עוגיות, סירופ שוקולד ואבקת קקאו. זו הפתיעה אותנו לטובה – יש לה אמנם מירקם של גלידה ולא של טירמיסו, אך הטעם קרוב מאוד למקור.
לילדים השיקה החברה את CUT the ROPE, שלגון שרבט חביב למדי בטעמי פירות, שהילדים בוודאי ירצו יותר בגלל בובת המשחק המגיעה עם השלגון ומייקרת כמובן את מחירו.
בשורה התחתונה: אהבנו יותר את גלידת הטירמיסו ופחות את גלידת הגימיק היקרה לילדים.
27.8 ₪ ל-1.3 ליטר גלידת טירמיסו, 7.5 ₪ לשלגון. להשיג בנקודות המכירה.

עוגיות Hit Vanilla של BAHLSEN
מותג העוגיות מתרחב בנוכחותו בישראל עם עוגיות חדשות אלו. העיקרון זהה – עוגיות סנדוויץ' עגולות פריכות עם מילוי ביניהן. בגרסה זו העוגיות בטעם קל ובצבע ברור של שוקולד, עם מילוי בטעם המזכיר וניל, יותר בצבע מאשר בטעם. למרות ההסתייגויות, אלו עוגיות מוצלחות מאוד, שיתחבבו על מי שאהב את הקודמות להן על המדף (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: נהנינו מכל ביס.
10 ₪ ל-250 גרם. כשר חלבי (אבקת חלב נוכרי) בהשגחת ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות פרטיות.
צילום אפרת אשל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר