סל הקניות של שחר 231

השבוע שלגוני פירות יער ואספרסו – אספרסו מומלץ, אצבעות שוקולד במילוי מוס – לא משהו, בריזר אפרסק – מוצלח ללילות הקיץ החמים, פסטרמה דקה דקה – מעדיפים את הרגילה, מסטיק תלת שכבתי – טעים ומיוחד

השבוע שלגוני פירות יער ואספרסו – אספרסו מומלץ, אצבעות שוקולד במילוי מוס – לא משהו, בריזר אפרסק – מוצלח ללילות הקיץ החמים, פסטרמה דקה דקה – מעדיפים את הרגילה, מסטיק תלת שכבתי – טעים ומיוחד.

מגנום Pink & Black של גלידות שטראוס מבית יוניליוור
מותג הגלידה הידוע השיק שני מגנומים חדשים לקראת עונת הקיץ. החברה אמנם מנסה לשוות להשקה הזו הילה חדשנית במיוחד, אך בפועל מדובר בשני שלגונים פשוטים ביחס למה שהכרנו בשנים עברו.
לא שזה רע: מגנום PINK פרי יער משלב גלידת פירות יער ובציפוי שוקולד חלב עם ריפל בטעם פטל – הוא שלגון טעים, גם אם לא וואו; והמגנום BLACK אספרסו, עם גלידת וניל בציפוי שוקולד מריר עם ריפל בטעם אספרסו – מוצלח וטעים יותר.
בשורה התחתונה: אנו שמחים שפירות היער נכנסים יותר לתחום המתוקים בישראל, אם כי במקרה זה, האספרסו מומלץ יותר.
10 ₪ ליחידה, 28 ₪ לחבילה של 5 יחידות מיני. כשרות הרב לנדא ורבנות עכו. להשיג בנקודות המכירה.

שוקולידה של עלית מבית שטראוס
שוקולד, כידוע, אסור לשמור במקרר כי אם במקום קריר, כדי לשמור על איכותו וטעמיו. את השוקולד הזה, לעומת זאת, ממליצה החברה לשמור במקרר כדי ליהנות מהחוויה.
מה החוויה, אתם תוהים? מדובר בסדרת אצבעות שוקולד במילוי מוס בטעמי גלידה, כך שכאשר אוכלים אותן קרות אפשר ליהנות ממלוא החוויה. הסדרה כוללת שלושה טעמים: אצבעות שוקולד חלב במילוי מוס בטעם גלידת וניל, אצבעות שוקולד לבן וחלב במילוי מוס בטעם גלידת שוקולד, ואצבעות שוקולד מריר במילוי מוס בטעם גלידת מוקה.
בפועל, לאחר שהוצאנו מהמקרר, השוקולד איבד ממרקם המוס והפך קשה יחסית; והטעם, ובכן, לא שונה משוקולד מוקה, וניל או שוקולד.
בשורה התחתונה: למרות ההבטחה, לא חווינו גלידה בצורה של שוקולד.
7.5 ₪ ל-88 גרם. כשרות רבנות נצרת עלית. להשיג בנקודות המכירה.

בריזר אפרסק של בקרדי בריזר
מותג משקאות האלכוהול השיק טעם חדש לקראת העונה החמה. כמו כל המשקאות של המותג, גם זה מכיל אחוז אלכוהול נמוך יחסית – 4%, מה שהופך אותו לקליל ונעים לשתייה גם בימים חמים. השילוב עם טעם האפרסק מתגלה כמוצלח במיוחד, בין השאר הודות לגיזוז הנעים.
בשורה התחתונה: משקה מוצלח לשתות בלילות החמים על שפת הים.
13 ₪ ל-275 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה.

פסטרמה דק דק דק מפולפלת של זוגלובק
החברה השיקה מוצר חדש בתחום הנקניקים הפרוסים דק. הפעם מדובר בפסטרמה עם ציפוי בעל נוכחות של פלפל שחור. אמנם אין מדובר כאן בנקניק חריף, אך הנוכחות של הפלפל השחור מורגשת, ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון.
הדקיקות, יש להודות, הייתה בהתחלה גימיק מוצלח, אך עם הזמן וריבוי האפשרויות, מתחילה לאבד מהקסם שלה. העובדה שבכל פעם אנו מוצאים את עצמנו לוקחים מהאריזה כמות גדולה מזו שתכננו, גורמת לנו לסיים מהר יותר מוצר לא זול כלל.
בשורה התחתונה: הנקניק אמנם טעים, אבל אנו מעדיפים אותו פרוס רגיל.
15-17 ₪ ל-150 גרם. כשרות רבנות נהריה. להשיג בנקודות המכירה.

מנטוס 3D של מנטוס
המותג השיק שני טעמים חדשים בסדרת המסטיקים החדשה יחסית. הסדרה מבוססת על רעיון של 3 שכבות של טעמים, כאשר ההשקה האחרונה מציעה שילובים של אוכמניות-קיווי-תות, ולימון-אשכולית-תפוז.
אנו ניסינו את האוכמניות-קיווי-תות, שילוב מוצלח מאוד שהטעם שלהם נשאר בפה זמן ארוך יחסית, כמו המסטיקים הוותיקים יותר בסדרה.
בשורה התחתונה: מסטיק טעים ומיוחד. כדאי.
7 ₪. להשיג ברשתות השיווק, מרכולים, נקודות מכירה פרטיות ודראגסטורים.
צילום אפרת אשל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר