סל הקניות של שחר 237

בסל הקניות הפעם מלח מים המלח עם תוספות – מוצלח, אבל; תוספות לאורז – עדיף לתבל לבד; סלטים מוכנים – פער בין הכותרת למוצר; מיצי פירות – לכו על נקטר גויאבה; שוקולד שוויצרי – טעים ויקר; מרשמלו בטעמים – אהבנו

בסל הקניות הפעם מלח מים המלח עם תוספות – מוצלח, אבל; תוספות לאורז – עדיף לתבל לבד; סלטים מוכנים – פער בין הכותרת למוצר; מיצי פירות – לכו על נקטר גויאבה; שוקולד שוויצרי – טעים ויקר; מרשמלו בטעמים – אהבנו.

מלח 424 של NT SALT 424
חברה ישראלית חדשה החלה לייצר ולשווק מלח המיוצר בים המלח.
המלח עשיר במינרלים באופן טבעי והוא נמכר בארבע סדרות שונות, בהן אחת אורגנית, ובסך הכל ב-26 שילובים של מלח עם תוספות דוגמת פחם, צ'ילי, תרד, שמיר, פלפל שחור, מרלו ושבבי זהב.
המלח מכיל אחוז גבוה במיוחד של מגנזיום, כמו גם מינרלים נוספים שלצערנו אינם מצויינים על גבי התווית. המלח נמכר בצנצנת מטחנה יציבה ונוחה לשימוש.
המלחים שניסינו היו משופעים בתוספות המובטחות, אך עקב הצורך לשים כמות מדודה של המלח, התוספות לא השפיעו משמעותית על טעמו של התבשיל שהכנו.
בשורה התחתונה: המלח מוצלח, אך השפעתן של התוספות אינה גדולה.
21.9-44.9 שקלים ליחידה, 65 שקלים לשלישייה. כשרות מועצה דתית בקעת הירדן וכשרות חתם סופר בני ברק. להשיג במעדניות מובחרות, בבתי הטבע ובשופרסל.
צילום דניאל לילה

רק להוסיף אורז של קנור
המותג השיק סדרה חדשה של תוספות לאורז, הכוללת שלושה מוצרים חדשים:תוספת של עשבי תיבול, גזר וצימוקים, ותערובת בסגנון מג'דרה המכילה עדשים, בצל מטוגן וכמון.
מתוך השלוש ניסינו את תערובת המג'דרה, שאכן הפכה את האורז ליותר טעים, אם כי כמות הרכיבים לא היתה גדולה, בעוד שתוספת הגזר-צימוקים היתה דלה ברכיבים והוסיפה בעיקר טעם לוואי לאורז שלנו.
ההכנה, חשוב לציין, נעשית בהצלחה כאשר עוקבים אחר ההוראות.
בשורה התחתונה: עדיף לתבל את האורז לבד.
6.5 שקלים -35-55 גרם. להשיג בכל רשתות השיווק.

סלטים חדשים של סלטי צבר
החברה השיקה ארבעה סלטים חדשים בשתי סדרות שונות. סדרת "חומוס עם תוספות" התרחבה עם חומוס עם טחינה בלאדי וצנוברים, וחומוס עם פלפל ירוק חריף, ששניהם מאופיינים – כמו מרבית סלטי החומוס המוכנים, בכמות קטנה של תוספות, על בסיס אותו החומוס המוכר של החברה.
סדרת "סלטי השף", שיתוף הפעולה עם השף רפי כהן, התרחבה עם סלט חציל פיקנטי, טעים ופיקנטי כמובטח, וחציל על האש בקרם עגבניות שרי, סלט טעים אמנם, אך לא ברור איזה קרם יש בו, והאם העגבניות אכן היו שרי או לא.
בשורה התחתונה: כמו תמיד, יש פער בין הכותרת לבין המוצר עצמו. חבל.
10-17 שקלים. כשרות בד"צ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה מובילות.

מיצי פירות של Rauch
חברת תומר הישראלית החלה לייבא ולשווק בישראל את סדרת מיצי הפירות של החברה האוסטרית. הסדרה כוללת מיץ אננס- קוקוס עם 100% פרי, נקטר מנגו-פסיפלורה, נקטר גויאבה ונקטר ליצ'י.
מתוך הסדרה ניסינו את נקטר הגויאבה, שהתגלה כמשקה עשיר בפרי ובטעם; נקטר המנגו-פסיפלורה היה חביב, חרף המרירות הקלה שחלק מהטועמים העידו עליה; כך גם מיץ האננס-קוקוס, שנשמע מצוין, אך בפועל הרכיבים שלו הסתירו זה את זה במקום להשתלב יחד.
בשורה התחתונה: אנו ממליצים על נקטר הגויאבה.
11 שקלים ל-1 ליטר. כשר פרווה באישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג בשופרסל, מגה, עדן טבע מרקט, חצי חינם, טיב טעם, רמי לוי, יינות ביתן, מחסני השוק ועוד.

PASSION של לינדט
סדרה חדשה של טבלאות שוקולד מבית היוצר של מותג השוקולד הידוע, הגיעה לישראל.
המוצר הראשון בסדרה אשר הושק בארץ משלב טבלה דקיקה של שוקולד טוב עם חתיכות של פיסטוקים פריכים, שקדים קלויים ותפוז. השילוב מבטא יצירתיות שקשה כבר למצוא בתחום, והוא מתברר כמוצלח מאוד – מרירות התפוז עם הפריכות שהוסיפו בפיסטוק והשקדים, יוצרים יחד עם השוקולד ממתק מוצלח. רק המחיר בלתי אפשרי.
בשורה התחתונה: מוצר טעים במיוחד במחיר שקשה לבלוע.
19 שקלים ל-97 גרם. כשרות הרבנות הראשית. להשיג ברשתות השיווק, רשתות פרטיות ועוד.
צילום מיכאל כץ

מרשמלו בטעמים של כרמית
ההשקה של החברה לקראת הקיץ מביאה טעמים חדשים למרשמלו. המוצר מגיע באותו מרקם וצורה ידועים וטובים, עם טעמים מסטיק או אננס, בהתאם לאריזה שבחרתם. הטעמים ברורים ודומים עד מאוד למקור ממנו הגיעו, ויחד עם המרקם של המרשמלו מהווים רענון לאוהבי הממתק.
בשורה התחתונה: אהבנו.
8 שקלים ל-150 גרם. כשרות רבנות. להשיג ברשתות שיווק נבחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר