סל הקניות של שחר 24

מוצרים חדשים עלו על המדף והגיעו לקבל חוות דעת: פסטה לילדים, קוסקוס מלא, מעדני יוגורטים, סלטים, בשר ותחליפי בשר מוכנים, חטיף דיאטטי, ושירות משלוחים חדש שכדאי שתדעו עליו

פסטה מאמי של מטרנה
ההשקה החדשה של מטרנה מיועדת כמובן לתינוקות. מדובר בסדרת מאכלי פסטה המיועדים לבני חצי שנה ועד שנה ומעלה. הסדרה כוללת שישה מוצרים, בהם פסטה מאמי נקודות המותאם לתינוקות מגיל 6 חודשים, פסטה מאמי צדפים וגלגלים המותאם מגיל 9 חודשים ופסטה מאמי חיוכים וצינורות מותאם מגיל 12 חודשים ומעלה.
הנסיינית בת 13 החודשים אהבה מאוד את הפסטה שלה, שגודלה מתאים לכף ידה הזעירה והיא מספיק רכה כדי שתאכל בקלות. האימא אהבה גם היא את המוצר, שהתגלה כקל ומהיר להכנה.
בשורה התחתונה: מדובר במוצר נוח להכנה וחביב על התינוקות.
10 ₪. להשיג ברשתות השיווק, פארמים וחנויות פרטיות.

קוסקוס מלא של קוסקוס מזון
כמו חיטה מלאה ואורז מלא, גם קוסקוס מלא הוא מוצר עדיף לאכילה. הוא נוצר מסולת של חיטה מלאה ומכיל את כל מרכיבי גרעין החיטה החיוניים כל כך לתזונה שלנו. המוצר של קוסקוס מזון הוא מהיר הכנה, רק כמה דקות בלבד נדרשים כדי להפוך את הקוסקוס למוכן.
בשורה התחתונה: אם התוספת לקוסקוס טעימה, התוצאה תהיה משביעת רצון וקיבה.
7 ש"ח ל-350 גרם. לשיג ברשתות ובחנויות פרטיות.

Müller Mix Healthy Balance של Müller
הכניסה של מותג היוגורט האירופאי מולר לישראל הולכת ונשלמת, והשקה זו היא חלק חשוב בתהליך. מדובר בגרסה של מולר למוצר שצרכני היוגורט כבר מכירים: חצי מוצר הוא יוגורט והחצי השני הוא תוספת, אותה משלבים עם היוגורט לאחר הפתיחה. היוגורט הלבן במקרה זה מוצלח מאוד, כמו היוגורט במוצרי מולר, והתוספת מעט חדשנית. אפשר לבחור בין תוספת גרנולה בדבש, אוכמניות או גרנולה ופירות טרופיים.
הראשון שטעמתי היה מעט מפתיע אך מוצלח יחסית; הגרנולה היתה טעימה ולא תעשייתית מדי, ותוספת הדבש היתה במינון נכון.
בשורה התחתונה: מולר ממשיך לעשות טוב לתחרות בתחום היוגורט בישראל.
5 ש"ח. כשר בהשגחת הרבנות הראשית ת"א יפו וכשרות מהודרת של בד"ץ אגודת ישראל ובד"ץ איגוד הרבנים בראשות הגאון הרב אשר יעקב וועסטהיים שליט"א ממנצ'סטר. להשיג בנקודות המכירה.

הסדרה הקסומה של טבעול
אם הארי פוטר החזיר את הילדים לקרוא ספרים, הרי עולם הקסם יעזור לטבעול למכור יותר מוצרים, כך מאמינים בחברה. הראייה: סדרת שניצלוני ירקות לילדים בצורות של מגבעת קוסם, שפן ויונה המכילים בתוכם תירס; או שניצלוני ירקות עם תפוח אדמה, אפונה וגזר בצורות של כובע מכשפה, גלימה וחתול. המוצרים טעימים, גם למבוגרים; שומרים על הסטנדרט המוכר של מוצרי החברה.
למי שמאס בשניצלוני תירס, אלו עם תפוח האדמה, האפונה והגזר מהווים חידוש מרענן הודות לשילוב נכון במינונים של שלושת הרכיבים.
בשורה התחתונה: זהו פתרון טוב למי שאינה מבשלת לילדיה, ומחפשת מוצר תעשייתי באיכות גבוהה יחסית.
29.75 ₪. כשרות בד"צ מחזיקי הדת. להשיג ברשתות הארציות והפרטיות ובחנויות נבחרות.

שירות המשלוחים של RONIMOTTI
אם אתם חיים מחוץ לרדיוס של רמת החי"ל בתל-אביב, וזה המצב של רובכם, הרי שאינכם מכירים את המעדנייה והמסעדה הנושאת את שמות בעליה, רוני ומוטי כמובן. אך אם אתם נמנים על תושבי תל אביב, אתם יכולים ליהנות מהאפשרות לטעום בביתכם את המנות המופלאות של המקום בעזרת שירות המשלוחים שלהם.
נכון, זה אייטם מעט חריג במדור, אך האיכות הגבוהה של המנות, החל מהלחמים והמאפים האיטלקיים וכלה במנות כגון אוסובוקו טלה; מביאה אותי לחרוג מהכלל ולתת להם מקום של כבוד. מעטים המקומות בהם אכלתי, שאהבתי כל מנה. זה אחד הנדירים שבהם.
בשורה התחתונה: אוהבי אוכל איטלקי איכותי כמוני באים מעתה על סיפוקם.
79 ש"ח מינימום הזמנה, פעיל בימים א'-ו' בשעות 17:00-23:00.
03-6441552, www.ronimotti.com.

חזה עוף בתיבול גריל של מאמא עוף
חרף ההסתייגות שיש לי ממוצרי אוכל קפואים; החדש של מאמא עוף הצליח להכניע את שאריות התנגדותי. מדובר בנתחים סבירים בגודלם של חזה עוף, מתובלים כהלכה, כך שהטעם המתקבל אכן מזכיר את טעמו של גריל. המוצר מכיל רק 3% שומן, הוא אינו כולל ציפוי, כך שהוא גם טעים וגם נוח תזונתית.
בשורה התחתונה: אם אין לכם זמן להכין לעצמכם בשר בבית, המוצר החדש של מאמא עוף הוא פתרון טוב.
50 ש"ח ל- 700 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

סלטים מסדרת דולי מקזבלנקה של צבר
אני חושש שיכולת הבדיקה שלי של סדרת סלטים אלו היא קצת מוגבלת. כמו הסובבים אותי, איני בקיא במטבח המרוקאי כדי לדעת עד כמה הסלטים החדשים מייצגים בכבוד את הגרסה הביתית שלהם.
כך או כך, סלט הזעלוק, סלט הסלטה משוויה וסלט הסלק טעימים. הראשון כולל חציל קלוי ברוטב עגבניות, פלפלים ובצל, והוא פיקנטי בטעמו; המשוויה כולל פלפלים אדומים וירוקים, חצילים ועגבניות קלויים על האש, והוא מעט יותר חריף וטעים ביותר; ואילו סלט הסלק הוא מעט מתוק, ובכך שונה מסלטי הסלק המוכרים לי.
בשורה התחתונה: גם אם המרוקאים לא אוהבים את הגרסה התעשייתית של הסלטים שלהם, אשכנזי כמוני אהב אותם. למעט הסלק המתקתק.
10-12 ש"ח ל-250 גרם. כשרות רבנות קרית גת לסלט זעלוק, כשרות רבנות קרית גת ובד"צ אגודת ישראל לשני האחרים. להשיג בנקודות המכירה.

פריכונים בטעם דבש-בננה של אסם
אני חייב להודות שבתחילה זה היה קצת מוזר. הפריכונים, מוצר מוכר של אסם, העשויים מדגנים מלאים, קיבלו תוספת ששינתה את טעמם לטעם דבש בננה. אך מוזר ככל שזה היה ברגע הראשון, כך זה התגלה כטעים. שני הטעמים הורגשו בכל ביס, והעובדה שכל פריכון מכיל 8 קלוריות בלבד, הביאה לחיסול מהיר של השקית כולה.
בשורה התחתונה: החידוש המפתיע של אסם היה ממש במקום.
6.9 ש"ח ל-80 גרם. כשרות הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק.

יוגורט עזים ויוגורט כבשים בתוספת ביו של משק יעקבס
ליין היוגורטים והגבינות המוצלח של משק יעקבס התרחב, וקיבל אל תוכו את שני המוצרים החדשים. יוגורט העיזים בעל שלושה אחוזי השומן, מתאפיין בטעם החמצמץ של חלב העיזים ובמרקם חלק; בעוד זה העשוי מחלב כבשים מגיע עם חמישה אחוזי שומן ומרקם סמיך יותר.
בשורה התחתונה: טעמם של שני היוגורטים עשיר, ללא קשר למידת השומן שיש בהם, והם עונים על הצורך של חובבי חלב עיזים וכבשים ומוצריהם.
15 ש"ח לחצי ליטר של יוגורט עיזים או ל-350 מ"ל של יוגורט כבשים. להשיג ברשתות שופרסל, הריבוע הכחול, טיב טעם, מעדניות מובחרות ובחנות המחלבה בכפר הרא"ה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר