סל הקניות של שחר 244

בסל חול המועד שמנו ממתיק מלאכותי – מאושר תרתי משמע, רטבים מחודשים – מוצלחים, צ'יפס קפוא – אופציה טובה, שניצל תירס דק דק – לא צריך, קרם פטיסייר וגליליות לימון – אחד כן שני לא, משקאות ומאפים – אחד כן שני פחות

בסל חול המועד שמנו ממתיק מלאכותי – מאושר תרתי משמע, רטבים מחודשים – מוצלחים, צ'יפס קפוא – אופציה טובה, שניצל תירס דק דק – לא צריך, קרם פטיסייר וגליליות לימון – אחד כן שני לא, משקאות ומאפים – אחד כן שני פחות.

מוצרי סוכרלוז של סוגת
החברה השיקה סדרה חדשה של ממתיק מלאכותי, תוך כדי שיתוף פעולה עם השף-קונדיטורית הידועה קרין גורן. המוצר נמכר בצנצנת, בטבליות או בשקיות אישיות, שעליהן מתכונים של גורן לעוגות ועוגיות שונות. המוצר עצמו הוא שילוב של שני רכיבים במטרה להעניק מתיקות, כמו גם שאר המאפיינים שסוכר מספק למוצרים בעת האפייה, כולל צבע ומרקם.
ניסינו את המוצר לאפייה של עוגת שמרים וזו יצאה כמו העוגה הרגילה שלנו, הן מבחינת המרקם והן מבחינת המתיקות, וללא טעם לוואי. חשוב לציין כי בשונה ממתיק מלאכותי קלאסי המגיע עם אפס קלוריות, כאן יש קלוריות – 30% פחות מאשר בסוכר. המוצר מאושר על ידי אי"ל.
בשורה התחתונה: מוצר מצוין למי שרוצה להמנע מסוכר ועדיין לאכול עוגה טעימה.
15-25 שקלים. להשיג בנקודות המכירה.

רטבים מחודשים של קנור מבית יוניליוור
המותג השיק מחדש שני רטבים ותיקים. הכוונה היא לרוטב צ'ילי מתוק, הנמכר עם 50% פחות סוכר ביחס למוצר הרגיל, ורוטב סויה בסגנון סיני הנמכר עם 25% פחות נתרן בהשוואה למוצר הרגיל.
ההפחתה המבורכת ברכיבים אלו לא השפיעה על הטעם באופן ששמנו לב אליו – הם השתלבו היטב במאכלים שונים, כאשר לרוטב הסויה יש טעם לוואי קל.
בשורה התחתונה: מהלך מבורך ומוצלח של החברה. נקווה שיהיו עוד השקות מסוג זה.
11-13 שקלים ל-300 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה.

מוצרי צ'יפס חדשים של תפוגן
החברה השיקה שני מוצרי צ'יפס קפואים חדשים: צ'יפס כפרי עם קליפה ולצ'יפס לתנור עם 4% שומן. אהבנו את המוצר עם הקליפה, שעבר בהצלחה טיגון במקרה אחד ואפייה במקרה שני, וסיפק צ'יפס טעים ופריך.
זה עם 4% השומן הפתיע אותנו בכך שלא שמנו לב לאחוזי שומן נמוכים עד שלא קראנו מחדש את האריזה. הוא עמד יפה בתנור הביתי שלנו וסיפק ארוחה למשפחה חצי מורעבת.
בשורה התחתונה: אופציות טובות למי שאינו מכין את הצ'יפס לבדו.
24-30 שקלים ל-1.5 ק"ג. פרווה בהכשר בד"צ העדה החרדית ירושלים ורבנות ר"ג הרב אריאל. להשיג בנקודות המכירה. www.tapugan.co.il
צילום יסמין ואריה

שניצל תירס דק דק של זוגלובק
אחרי שהכניסו לחיינו נקניקים ופסטרמות חתוכים דק, הגיע תורו של שניצל התירס. החברה לקחה שני מוצרים – שניצל תירס רגיל ושניצל תירס בטעם פיצה – ויצרה אותם דקים מהרגיל. באופן זה המוצר הופך לקריספי הרבה יותר משניצל רגיל, במיוחד אם מפשירים אותו בטוסטר אובן ולא במיקרוגל. היו שאהבו את המרקם החדש והיו שפחות התלהבו אצלנו (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אפשר להסתפק גם במוצר העבה יותר. 30.25 שקלים ל- 650 גרם. להשיג בנקודות המכירה.
צילום סטודיו זואי

קרם פטיסייר וגליליות לימון של maimon's
החברה השיקה שני מוצרים חדשים לאופים שביניכם, המבקשים להכין ולהגיש קינוח במינימום מאמץ. הכוונה היא לגליליות וופל ג'וני לימון, ולאבקה להכנת קרם פטיסייר.
השתמשנו בשני המוצרים יחד ועשינו מהם קינוח. כך גילינו שלגליליות הפריכות יש טעם לימוני דומיננטי, שהאפיל על המילוי במקרה זה. קרם הפטיסייר היה יותר דומה בטעמו לקרם וניל רגיל מאשר לגרסה הצרפתית שעל שמה נקרא המוצר (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: הגליליות טובות, על הפטיסייר אפשר לוותר.
20 שקלים ל-18 יחידות של גליליות, 10 שקלים לקרם פטיסייר. כשר פרווה עם כשרות בד"צ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק.
צילום עזר ליפשיץ

משקאות ומאפים של Yellow מבית פז
רשת חנויות הנוחות השיקה סדרה חדשה של משקאות ומאפים. בוטיק המאפים מורנס הכין עבור הרשת מוצרים דוגמת מאפינס לימון-פרג ואוכמניות, שהיו מעט מאכזבים בגלל המרקם המעט יבש ומיעוט הרכיבים המובטחים, לעומת בראוניז טעים במיוחד ועוגיית שוקולד צ'יפס ענקית שסיפקה גם ילדים וגם מבוגרים.
בתחום המשקאות הושקו קפה קר גרוס עם תוספת שבבי שוקולד, אייריש קרים וקצפת תחת השם FreezCafe – משקה עתיר קלוריות ועונג; ולימונענע עם קרח גרוס תחת השם Freezlemon- למי שמעדיף משקה קל יותר וטעים לא פחות.
בשורה התחתונה: המשקאות מוצלחים, המאפים בחלקם.
12-15 שקלים למשקה, 10-11 שקלים למאפה. להשיג בחנויות הרשת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר