סל הקניות של שחר 245

זהו, נגמרו החגים עד חנוכה, אז נתנחם בשמן זית – טוב, מים מינרליים מועשרים – טעים ושונה, חטיפי שוקולד מתוגברים – למי שאוהב, שוופס גוארנה – אהבנו, מסטיק חדש – התלהבנו

זהו, נגמרו החגים עד חנוכה, אז נתנחם בשמן זית – טוב, מים מינרליים מועשרים – טעים ושונה, חטיפי שוקולד מתוגברים – למי שאוהב, שוופס גוארנה – אהבנו, מסטיק חדש – התלהבנו.

שמן זית של Costa d Oro
מי שאינו מעדיף בהכרח שמן זית ישראלי, ימצא ברשתות השיווק את שמני הזית של המותג האיטלקי. מדובר בשני שמנים, האחד שמן זית כתית מעולה מסונן והשני שמן זית לא מסונן, שניהם בעלי חמיצות של 0.45%.
מדובר בשמנים טובים, שתיבלו היטב סלטים ותבשילים שונים, עם טעם מעודן יחסית ונוכחות ברורה של פירותיות.
בשורה התחתונה: אופציה טובה לצרכני שמן הזית.
10 שקלים ל-250 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

משקאות אקטיב O2 של Adelholzener Alpenquellen
מותג חדש בתחום משקאות המים המינרליים, חלק מהטרנד העולמי של משקאות פונקציונליים. כאן הכוונה למים מינרליים המחוזקים בחמצן ובוויטמיני B, המגיעים בשלושה טעמים: תפוח-קיווי, תפוז-לימון ותה לבן-אפרסק. המשקאות מומלצים בעיקר לאחר פעילות או מאמץ גופני, אך אנו לא הרגשנו שהם עושים הבדל כלשהו בהתאוששות שלנו.
הם כן טעימים מאוד, ללא טעמי לוואי ומספר קלוריות סביר, והחמצן שבהם יוצר תחושה של בועות עדינות למרות שאין מדובר במשקה מוגז. הבקבוק מותאם לשתייה לאחר פעילות.
בשורה התחתונה: טעים, שונה, אבל לא יותר.
9 שקלים ל-500 מ"ל. כשרות רבנות ראשית. להשיג בטיב טעם, עדן טבע מרקט, AM:PM,So Good ובחנויות פרטיות.
צילום מיכאל כץ

Schweppes Fruit של יפאורה
טעם חדש עלה למדפים, חלק מסדרת המשקאות המוגזים של החברה. הסדרה כולה מבוססת על פירות שונים ובהתאם לכך גם הטעם החדש: גוארנה, פרי טרופי הגדל ביער האמזונס בברזיל.
השילוב של ההגזה הנעימה עם הטעם הייחודי, הופך את המשקה הזה לייחודי בקטגוריית המשקאות המוגזים, ולאחד הטעימים שטעמנו. הקלוריות, אגב, הן כ-32 ל-100 מ"ל.
בשורה התחתונה: אהבנו את החידוש.
6 שקלים ל-330 מ"ל, 7 שקלים ל-1.5 ליטר. להשיג בנקודות המכירה.

אגו רוקס של כרמית
חברת הממתקים הישראלית השיקה סדרה חדשה של חטיפי שוקולד. הסדרה כוללת שלושה מוצרים המשלבים כולם שוקולד עם רכיבים נוספים: שוקולד חלב עם פצפוצי אורז ואגוזי לוז, שוקולד חלב עם קורנפלקס ושברי קרמל ושוקולד לבן עם פצפוצי אורז, פקאן מסוכר וקוקוס.
מכל ההשקות והמוצרים בקטגוריה, לדעתנו זו אחת המוצלחות שיש. החטיפים גדולים מספיק כדי שאפשר ליהנות מהאכילה שלהם, שילובי הרכיבים והטעמים מוצלחים, ויש מספיק מגוון כדי להתאים לצרכנים שונים.
בשורה התחתונה: מומלץ מאוד לכל מי שאוהב חטיפי שוקולד.
9-10 שקלים ל-100 גרם. כשרות בד"צ העדה החרדית. להשיג ברשתות המזון וחנויות נבחרות.

Bubble Mint של אורביט
מותג המסטיקים הידוע מחדש עם מסטיק המשלב שני טעמים פופולריים במיוחד: מנטה ופירות. זהו שילוב מוצלח המביא את המתקתקות המאפיינת את הטעם הפירותי, עם חריפות מעודנת המאפיינת את טעם המנטה. התוצאה מרעננת מצד אחד ומרגיעה מצד שני.
בשורה התחתונה: מסוג השילובים שלא ברור איך לא היו קודם.
3-10 שקלים לפי גודל האריזה. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר