סל הקניות של שחר 25

רוטב מוכן לפיצה, יוגורט דיאט, שוקולדים ושוקולד לאפייה, גלידות, קורנפלקס, סירופ לשתיה, מיצים 100% פרי, מלח

שוקולד FREY במילוי פנה קוטה, טירמיסו ועם 85% קקאו
מותג השוקולד השוויצרי משיק בארץ שלושה טעמים חדשים, המגיעים כולם בטבלאות במשקל 100 גרם כל אחת. מבין השלוש, זו במילוי הטירמיסו היא המוצלתח ביותר, עם טעם עדין של קפה. הפנה קוטה הייתה מעט מוזרה, עם מילוי שאינו דומה בהכרח לטעם הפנה קוטה, ונוכחות עדינה למדי של פטל. המריר היה כצפוי מריר מאוד, אך הוא מעט בוטה מדי בטעם.
בשורה התחתונה: לכו על הטירמיסו. אם אתם חובבי התנסויות בתחום השוקולד, נסו את שלושתם כמובן.
10 ₪. כשרות לפסח באישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג בכל רשתות השיווק והמרכולים הפרטיים.

סירופ GAZOZ של סודה-קלאב
סדרת סירופים חדשה נכנסה לשוק, המשווקת תחת השם GAZOZ. הסדרה כוללת ארבעה טעמים – פטל, קולה, תפוז ולמון-ליים, והם מיועדים כמובן לשילוב עם הכנה של סודה.
בפועל ניסיתי את טעם הלמון-ליים עם מים, והוא נתן מיץ טעים למדי, גם אם דומה למדי למיץ לימון ללא הליים. הסירופ אינו מתוק מדי כך שהכמות הנדרשת ממנו סבירה יחסית; אין בו חומרים משמרים או צבעי מאכל, וגם לא סוכרזית. התוצאה היא שכל 100 מ"ל משקה מכיל 44 קלוריות, שזה לא מעט.
בשורה התחתונה: אם סירופ הלמון-ליים מעיד על כלל הסדרה, אפשר להמליץ.
13 ₪ ל-750 מ"ל, מחיר מבצע עד סוף אפריל. להשיג ברשתות המזון, חנויות קמעונאיות, בטלפון 1-800-300-200, www.gazoz4u.co.il.

פרלינים חדשים בשוקה
שנה עברה מאז נפתחה בהוד השרון חנות השוקולדים שוקה, ותושבי היישוב וסביבותיו יכולים ליהנות כעת מליין של פרלינים חדשים. למבחר הקיים התווספו פרלינים במילויים של קרם וויסקי, לימונצ'לו, קרם תפוח, ופרלין משוקולד מריר עם נגיעות עלי זהב.
הפרלינים הנעשים בעבודת יד הם איכותיים מאוד, והמילויים השונים משתלבים היטב ונותנים מענה מענג לחובבי שוקולד איכותי.
בשורה התחתונה: מהפיכת השוקולד מגיעה גם לפריפריה של תל-אביב – וטוב שכך.
מחיר פרלין: 5 ש"ח. להשיג בשוקה, דרך מגדיאל 10 הוד השרון. טלפון 09-7421695,www.choca.co.il.

דיאט יופלה של תנובה בטעמי קוקוס ואננס ודובדבן
אחת לכמה חודשים משיקה תנובה טעמים חדשים בגרסת הדיאט של המותג יופלה, כדי להמשיך ולספק את הצרכנים תאבי החידושים. השניים האחרונים התגלו כמוצלחים למדי – טעם הקוקוס היה עדין, והשילוב של האננס והדובדבן הצליח באופן מפתיע, עם מינונים טובים של מתיקות וחמיצות.
בשורה התחתונה: אם אתם חובבי דיאט יופלה ומחפשים חידושים בטעם, קיבלתם את מבוקשכם.
4.2 ₪. כשרות בהשגחת הרבנות הראשית לישראל, רב תנובה הרב ויטמן. להשיג בנקודות המכירה.

רוטב פיצה של פריניר
המוצר החדש של פריניר בא לענות על הצורך באוכל מהיר. כך, במקום להתחיל להכין רוטב ביתי לפיצה הביתית, אפשר להשתמש ברוטב הפיצה של החברה. כמובן שצריך לדאוג גם לבצק מוכן אם רוצים שהתהליך אכן יהיה מהיר, אך זה כבר עניין אחר.
בכל מקרה, גם אם יש לכם בצק מוכן וגם אם לא, הרוטב יעשה את העבודה. הוא אינו גורמה אך בסך הכל טעים, כשהוא מכיל מינונים שונים של קוביות עגבניות טחונות, אורגנו, שמן קנולה, מים, סוכר, מלח ותבלינים.
בשורה התחתונה: מדובר בפתרון טוב להורים עסוקים או חובבי פיצה שלא אוהבים להשקיע זמן במטבח.
4-6 ₪ ל-260 גרם. כשר פרווה בהשגחת הרבנות גליל תחתון. להשיג בשופרסל, חצי חינם, יינות ביתן, יוחננוף, אבא ויקטורי והריבוע הכחול.

מיץ 100% פרי של פריגת
קצת מצחיק לחשוב שרק עתה משיקה פריגת מיץ המכיל 100 אחוז מיץ. בכל זאת זו המציאות, והחברה משיקה עתה בבקבוקים של 1.5 ליטר מיצי תפוזים ותפוחים. המיצים שניסינו היו טעימים בסך הכל, עשירים כמובן בפרי ובטעם יחסית למיצים מדוללים.
בשורה התחתונה: חובבי המיצים המלאים יבואו על סיפוקים. הם אינם סחוטים במקום, כמובן, אך עדיין מספקים את חוש הטעם.
11 ₪ ל-1.5 ליטר. כשרות בד"צ וחתם סופר. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

השקות חדשות של גלידת שטראוס
כבכל שנה השיקה באחרונה חטיבת הגלידות של שטראוס את המוצרים החדשים שלה לשנה הקרובה, כשהיא מתחילה כך באופן רשמי את העונה החמה של עולם הגלידה. בין המוצרים החדשים תמצאו את מגנום DESIRE המכיל פרי יער ושוקולד בציפוי שוקולד לבן, שילוב מדויק ומוצלח של רכיבים, הרבה יותר טוב מהמוצרים הוותיקים בסדרה.
 ברקיע השביעי הוא שמה של גלידת קרמיסימו משפחתית המגיעה בצורת ענן ברקיע וטעמה כטעם מסקרפונה ופירות יער עם ריפל פירות יער. נשמע טעים אך די מאכזב; הטעם אינו מתקרב למקור והתוצאה תעשייתית. החברה התפנתה לחדש לראשונה את המותג שוקובו, ומשיקה שלגון המכיל ליבה רכה בטעם טופי קרמל. מוצלח ביותר
בשורה התחתונה: תמיד צריך לדעת מה לבחור, אך אם בוחרים נכון נהנים מאוד.
8.65 ₪ למגנום, 7.3 ₪ לשוקובו, 22.9 ₪ לקרמיסימו. כשרות רבנות ו/או לנדא. להשיג בנקודות המכירה.

נטיפי שוקולד צ'יפס מריר 60% מוצקי קקאו של כרמית שף
השדרוגים שעוברים מוצרי המזון הם מבורכים ביותר. כמו זה של כרמית, שהשיקה מוצר חדש בתחום האפייה. נטיפי השוקולד מיועדים לשילוב בעוגיות ועוגות, אם כחלק מהבצק ואם כקישוט. הם מכילים 60% מוצקי קקאו, ובכך טמון היתרון. הטעם שלהם כמובן משופר ביחס למוצרים בסיסיים יותר, אם כי יש בשוק טובים איכותיים יותר.
בשורה התחתונה: הם מספקים מענה טוב ונוח כלכלית למי שרוצה מאפה ביתי, ואינו רוצה להשקיע הרבה כסף ברכיבי גורמה שרוב האנשים אינם יודעים לזהות בחך.
13 ₪ ל-250 גרם. כשר בהשגחת בד"ץ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

מלח הארץ של חברת המלח לישראל – 50% מכמות הנתרן
העובדה כי ההפחתה של רמת הנתרן במלח נעשית באופן כימי קצת מטרידה, שכן אנחנו לא בטוחים שמישהו יודע בוודאות מהן ההשפעות של רכיבי מזון שהתערבו בהם. עם זאת, המלח החדש ידידותי יותר לסובלים מלחץ דם גבוה, שכן רמת הנתרן הנמוכה יחסית טובה יותר לגוף. בכל הקשור לטעם, הוא ממליח כמו כל מלח רגיל אחר.
בשורה התחתונה: המוצר עושה את עבודתו היטב. נקווה שאין ממה לחשוש. 9.5 ₪ ל-250 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

פרוסטד פלייקס של Monday
זה נשמע כמעט כמו שחיתות, לאכול קורנפלקס מצופה סוכר. אך זהו בדיוק המוצר החדש שהוציאה החברה, שיכול לספק היטב את מי שאוכל בריא אינו מעניין אותו במיוחד. הקורנפלקס כאמור מצופה סוכר, כך שתוספת סוכר אינה נדרשת במנה. החברה מצהירה כי יש בו ריכוזים שונים של 9 ויטמינים וברזל, ורשימת הרכיבים תומכת בכך. רק לאן נעלמה שורת הסיבים התזונתיים? האם יש מהם כל כך מעט עד שלא היה צורך בהם? לגבי הקלוריות, יש בו 374 ל-100 גרם, שזה לא מעט.
בשורה התחתונה: יש חטאים שאני מוותר עליהם.
18 ₪ ל-481 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר