סל הקניות של שחר 28

עם חלוף חול המועד נחזור לאכול את המאכלים המוכרים, ללא הצורך המחייב בכשרות המיוחדת לפסח. המדור מתמקד השבוע במוצרים שמחכים לכם מיד לאחר חג שני

גלידות חדשות של גלידות פלדמן
בחזרה לטעמי הילדות, זו הכותרת המלווה את ההשקה החדשה של גלידות פלדמן. ההשקה כוללת 4 מוצרים: קסטה עגולה בטעמי וניל, שוקו ופונטש בציפוי שוקולד; כוס בליסימו – גלידה חלבית בטעם שמנת עם סירופ שוקולד; Super Star – שלגון ילדים בצורת כוכב בטעם פונטש-בננה בציפוי שוקולד וסוכריות צבעוניות; וקרחון בטעם תות של המותג איילנד.
לא ברור לי לאיזו ילדות מתכוונים בפלדמן – המוצרים החדשים אינם מזכירים את ילדותו של מי שגדל פה בשנות ה- 70 וה- 80 . בסך הכול אלו מוצרים חביבים, אך לא בטוח איך יקבלו אותם הילדים המתקדמים של ימינו. יוצא דופן הוא קרחון האיילנד המוצלח, שגם מבוגרים יאהבו אותו.
בשורה התחתונה: הקונספט המלווה את ההשקה אינו מהמוצלחים, וגם הגלידות אינן מהטובות שטעמנו.
2.5-6.5 ₪. כשרות בד"צ חוג חתם סופר בני ברק. להשיג ברשת חנויות המפעל ובחנויות מובחרות. www.fld.co.il

יוגורטים של Yogi's
טרנד היוגורטריות ממלא את תל-אביב, וכל שכונה מתהדרת הגרסה שלה למאכל המוכר. Yogi's שוכנת בפלורנטין, וכיאה למיקום שלה היא מציעה את המבחר הצבעוני והמגוון ביותר בהשוואה למתחרות שלה. ראשית, היוגורט האיכותי נעשה במשק יעקבס, והוא מגיע עם המרקם הנכון וטעם יוגורט של ממש; ובנוסף שלל תוספות מיוחדות, דוגמת חמוציות, ריבות, פירות יבשים, אגוזים וכמובן שוקולד ופירות טריים. בצד יוגורט עם תוספות תמצאו במקום גם קרפ צרפתי או וופל בלגי עם יוגורט ותוספות.
בשורה התחתונה: נשמח ש- Yogi's תתפשט אל שכונות נוספות בעיר העברית הראשונה.
14-30 ₪. להשיג ב- Yogi's, פלורנטין 5, תל-אביב. 03-6830980.

Yogi Snack ברשת סחוט
עוד יוגורט מצטרף והפעם ברשת סחוט, המשדרגת אט אט את כל סניפיה כך שיציעו ללקוחות יוגורט עם תוספות. עיקר הרשת הם מיצי פירות וירקות הנסחטים במקום, והיוגורט הוא תוספת מבורכת. הוא מורכב ברובו מהיוגורט של משק יעקבס, עדין בטעמו עם מרקם סמיך ועשיר במיוחד.
בשורה התחתונה: יחד עם התוספות השונות הרשת מציעה אופציה טובה לחובבי הטרנד.
22 ₪. להשיג בסניפי הרשת.

טונה סטארקיסט עם 5% שומן
הטונה החדשה היא פשרה מבורכת בין השומרים על הגזרה לבין חובבי טונה בשמן. עם 5% שומן בלבד תקבלו טונה בשלוש גרסאות: עשבי תיבול, טבעי או לימון ופלפל. בזכות השמן יש לטונה מרקם עשיר יותר; ובזכות מיעוט אחוזי השומן היא מכילה כ-140 קלוריות בלבד ל-100 גרם טונה מסוננת. האפשרות לבחור בין הטעמים השונים היא תוספת מבורכת במיוחד.
בשורה התחתונה: זהו פיתוח מבורך עם תג מחיר יקר במיוחד.
7.5 ₪ ל-160 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה פרטיות.

סוכרזית בטעמים
הרעיון נשמע מבטיח: למה להוסיף למשקה רק תחליף סוכר, אם אפשר להוסיף לו גם תחליף טעם, וכך לשפר את טעמו של המשקה? המימוש של הרעיון מביא לעולם סדרה של 4 טעמים – וניל, לימון, קינמון ואייריש קרים. המשותף לכולם הוא בעובדה שהטעם כה מינורי, עד שנדרשת כמות גדולה של סוכרזית כדי להרגיש את הטעם החדש, אלא שבמצב כזה המשקה הופך להיות כה מתוק עד שקשה לשתות אותו.
בשורה התחתונה: אנחנו מעדיפים סוכרזית רגילה.
9.9 ₪ ל-25 שקיות. כשר בהשגחת בד"ץ ירושלים, מאושר על ידי האגודה הישראלית לסוכרת. להשיג בכל רשתות השיווק.

יופלה YYY של תנובה
סדרת המוצרים החדשים תחת המותג יופלה, הוא ניסיון ראשון של תנובה לספק מענה לתקופת המיתון בה אנו נמצאים. מדובר בגביע יוגורט של 500 גרם, המגיע ב-5 טעמים שונים: תות, אננס, אפרסק, יופלה לבן טבעי ויופלה לבן מעודן. אם משווים בין מוצר לזה לבין המוצר באריזה הרגילה, הרי שהמחיר ל-100 גרם זול בכ-30% אם קונים את האריזה הגדולה. במקרה כזה כדאי לוודא שהמוצר נאכל על ידי הרבה אנשים, או שהוא זוכה לאיטום טוב במידה ורוצים לאכול אותו על פני מספר ימים.
בשורה התחתונה: טעם ומרקם היוגורט נותר כשהיה, ורק הרגלי הצריכה משתנים בהתאם לתקופה ולהשקה.
7.49-9.79 ₪. כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל – רב תנובה, הרב ויטמן. להשיג בנקודות המכירה.

עוגיות שמן זית של דודות
דודות הוא שמו של מותג חדש שנכנס לשוק העוגיות, וליתר דיוק – העוגיות המלוחות. בהכנת העוגיות נעשה שימוש בשמן זית מסוג כתית מעולה, לדברי החברה, ועל המדפים תמצאו כמה אפשרויות: עוגיות שמן זית מקוריות עם שומשום, עוגיות חומוס גרגרים בשילוב גרגרי חומוס קטנים וזיתים, ועוגיות שורפות, המשלבות פלפלים חריפים.
ניסיתי את העוגיות הראשונות מבין השלוש, שהתגלו כעוגיות פריכות במיוחד עם מליחות מעודנת. רק חבל שהאריזה מציגה עוגיות עשירות בשומשום במידה רבה יותר מכמות השומשום בפועל.
בשורה התחתונה: התאימו את האריזה למציאות, ונהיה באמת מרוצים.
16.5 ₪ ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מזון מובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר