סל הקניות של שחר 302

חורף חורף, אז בסל שלנו יש מרק ירקות שורש – מענה יפה, תה ירוק – מוצלח, כפית עם רכיבי משקה חם – עדיף לבד, משקאות פרי הדר – מה חדש? חטיפים דיאטטיים – לא להפריז, חטיף טמפורה – לאוהבי אצות, מסטיק בטעמים מעורבים – לאוהבי ערבוב

חורף חורף, אז בסל שלנו יש מרק ירקות שורש – מענה יפה, תה ירוק – מוצלח, כפית עם רכיבי משקה חם – עדיף לבד, משקאות פרי הדר – מה חדש? חטיפים דיאטטיים – לא להפריז, חטיף טמפורה – לאוהבי אצות, מסטיק בטעמים מעורבים – לאוהבי ערבוב.


מרק ירקות שורש של אסם
החברה השיקה מחדש בחורף זה את מרק ירקות השורש שלה, המיועד לתיבול מרקים ותבשילים שונים. השתמשנו בו בהכנת מרקים שונים, והוא שיפר את הטעם והמרקם שלהם בלי להוסיף טעם לוואי תעשייתי. למעשה, הוא כל כך טוב שאפשר לוותר על הטיפול בירקות שורש ולהסתפק במוצר זה בלבד.
בשורה התחתונה: יכול לספק מענה יפה למי שלא מתעקש על ירקות טריים במרק שלו.
15-19 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.
צילום סטודיו אסם

תה ירוק של פומפדור
באופן מעט מוזר, זו הפעם הראשונה שמותג התה משיק תה ירוק "נקי". עד כה אפשר היה למצוא אצלו תערובות של תה ירוק עם רכיבים דוגמת לואיזה, לימונית תות או אפרסק, ורק כעת מגיע התה הקלאסי. מעבר לכך, אין בתה הזה משהו יוצא דופן: יש כאן 100% תה ירוק, והתה המתקבל הוא בדיוק כזה. עדין יחסית גם אם משאירים את התיון לזמן ממושך, וכיפי לשתיה גם ללא סוכר.
בשורה התחתונה: תה ירוק מוצלח להמונים. כלומר לכולנו.
19.9 שקלים ל-20 יחידות. כשר למהדרין בהשגחת בד"ץ חוג חתם סופר ב"ב. להשיג רשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום אפרת אשל

Cup It של Navigazo
הרעיון מאחורי סדרת מוצרים זו נשמע מבטיח: כפית פלסטיק מיוחדת עם שלושה תאים, המכילים כל אחד רכיב למשקה חם. יש שלושה סוגים של כפיות לשלושה משקאות שונים – קפה שחור, נס קפה ותה. כאשר פותחים את התאים – והם נפתחים בקלות; מכניסים אותם לכוס, מוזגים מים חמים ומערבבים. הרעיון מבטיח, הביצוע קצת מאכזב. כל משקה מגיע עם אופציית המתקה שונה – סוכר לבן, חום או סוכרזית. הבעיה היא שהמתיקות שאלו מעניקים דומה לזו של כפית סוכר. כלומר, כדי ליצור משקה מומתק כפי שאתם רגילים אליו, תצטרכו לסחוב אתכם עוד סוכר או סוכרזית, דבר לא נוח בעליל.
בשורה התחתונה: המוצר טוב לטיולים ארוכים בטבע, אבל בכל הזדמנות אחרת עדיף שתיצרו את המשקה שלכם.
3 שקלים ליחידה, 24-25 שקלים למארז של 10 יחידות. כשרות בד"צ בית יוסף. להשיג במיקה, Sogood וב- http://cupit.honor.es/

הפרדס 2 של פריגת
החברה השיקה מחדש סדרת משקאות זו, המבוססת על פירות הדר. הכותרת השיווקית "הפרדס 2", לקוחה באופן מוזר מעט מעולם הטלוויזיה, אך בשונה מעונה חדשה של סדרה אהובה, כאן מדובר בעיקר בשידורים חוזרים. כלומר, משקאות התפוזים והאשכולית האדומה שבו למדפים, ואליהם הצטרף משקה אחד חדש: לימונענע.
נכון שלימון הוא פרי חורפי, אך עבורנו המשקה הזה יותר קיצי. כך או כך, הוא מכיל הרבה נענע ומספיק לימון כדי שהמשקה יהיה טעים.
בשורה התחתונה: אם כבר עונה שנייה, תנו לנו חידושים אמיתיים.
מ-6 שקלים ל-330 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.
צילום סטודיו אופן

טעמים חדשים של Zone Perfect מבית Abbott
בעיקרון, חטיפים אלו מיועדים למי שמכיר את דיאטת ה- ZONE, למרות שבפועל הם נאכלים על ידי צרכנים באופן כללי. הם מבוססים על החלוקה של אותה דיאטה, כלומר מכילים 30 אחוז חלבון, 30 אחוז שומן ו- 40 אחוז פחמימות. הטעמים החדשים הם פטל או שוקולד, המגיעים כל אחד עם ציפוי של יוגורט יווני, עוד טרנד קולינרי עולמי.
החטיפים נמצאים איפשהו באמצע בין רכים לקשים, והטעמים החדשים ברורים ובולטים. לנו מפריעה רק עובדה אחת: המתיקות שיש בהם עושה לנו חשק לעוד אחד. וזה, כידוע, לא ממש טוב לדיאטה.
בשורה התחתונה: גם אם זה מבוסס על דיאטה, עדיין כדאי שתשמרו על הפה.
10-13 שקלים ל-45 גרם. כשרות רבנות ראשית לישראל וכשרות בהשגחת O-U. להשיג ברשתות הפארם, עדן טבע מרקט, טבע קסטל, שופרסל – בסניפי גרין, בתי טבע, בתי מרקחת וחדרי כושר.

חטיף Hi Tempura של טאווקאנוי
אחרי שהתרגלנו לאכול אצות בצורות שונות, ממרק ועד סושי, עכשיו מציעים לנו לאכול אותן גם בחטיפים שלנו. מדובר במותג תאילנדי של חטיפי אצות, הנמכרים בשני טעמים: אורגינלי או חריף לייט.
החטיפים פריכים למדי, וטעם האצות שבהם דומיננטי. חובבי האצות מסביבנו אהבו אותם, במיוחד את זה שזכה לטעם עדין של חריפות.
בשורה התחתונה: מומלץ רק אם אתם אוהבים את טעמן הבולט של אצות.
כ-9 שקלים לפני מבצעים. כשר באישור הרבנות הראשית. להשיג ב-AM/PM , טיב טעם, SOGOOD, סופר יהודה, מיני-מרקטים, חנויות מתמחות ומעדניות.
צילום יונתן כהן

MIX MUST של עלית מקבוצת שטראוס
הצורך שלנו בחידוש ובריגוש, מביא למדפי המסטיקים את המוצר הזה. מדובר במהדורה מוגבלת, כמובן, של שתי חפיסות מסטיקים, המכילות כל אחת מיקס של טעמים. מיקס טרופי בטעמים של בננה-קוקוס-מנגו, ומיקס ישראלי בטעמים של בננה-תות-תפוז.
המשמעות היא שכל מסטיק הוא בטעם אחר, וכך אפשר לבנות בפה את המיקס האהוב עלינו. הודות לכך שישנם הבדלים ברורים בין הטעמים – ודמיון מספק לפרי עצמו; אפשר אכן לעשות את זה.
בשורה התחתונה: למי שאוהב ללעוס יותר ממסטיק אחד בו זמנית.
כ-5.4 שקלים ל-30 יחידות. להשיג בנקודות המכירה.
צילום אפרת אשל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר