סל הקניות של שחר 32

סוכריות ומשקאות חדשים מככבים במדור השבוע, כמו גם עוגיות, יוגורט, ואפילו ריבות חלב

Yogo מופחת סוכר וקלוריות של Yogo
עניין היוגורטים כבר כאן איזה זמן, ולכן זה רק טבעי שהקטגוריה המפתיעה תתרחב גם לכיוון הדיאט. החלוצה בתחום היא הראשונה עם גרסה מופחתת קלוריות, שומן ופחמימות. 68 קלוריות ל-100 גרם לעומת כ-110 קלוריות לגרסה הרגילה, וגם אחוז השומן שהיה מעל אחוז ירד ל-0.8%.
ההמתקה נעשית על בסיס ממתיק טבעי ממנו מייצרים את הטקילה, והוא צמח האגווה. התוצאה היא יוגורט טעים, אם כי טעים פחות מהמקבילה הרגילה שלו, שכן ההפחתה בשומן מורגשת.
בשורה התחתונה: השומרים על הגזרה מקבלים מענה מספק גם אם לא מושלם.
16-59 ₪. להשיג בסניפי הרשת.

סקיני ביקיס של דודות
המותג החדש דודות יוצא עם סדרת מוצרים שנייה לחנויות, והפעם מדובר בעוגיות. ההתמקדות היא בעוגיות הדקות והיבשות יחסית המיועדות להתלוות לקפה, והן מגיעות בכמה שילובים: עם צימוקים ואגוזים, עם אגוזים ואוכמניות, עם שוקולד מריר ואגוזים או עם שקדים. העוגיות מתוקות במידה סבירה ופריכות, והתוספות היו גם הן בכמות סבירה.
בשורה התחתונה: הטקסט שעל האריזה, המספר את סיפור המתכון, מעורר ציפיות גבוהות מדי, ועם זאת התוצאה בסך הכל טובה.
16.9 ₪ ל-150 גרם. הכשר מהדרין של חוג חת"ם סופר בני ברק ובד"ץ זכרון יעקב. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המזון מובחרות.

משקה סמוזי של מנטה פרש
רשת חנויות הנוחות מנטה החלה בהשקתו של מותג פרטי, שעתיד לכלול מוצרי מזון שונים שיימכרו בחנויות הרשת. בין שני המוצרים הראשונים שהושקו ניסינו את הסמוזי, כלומר שייק פירות טבעי לחלוטין. רשימת הרכיבים של המוצר הפתיעה לטובה, שכן זו מעידה על תכולה טבעית לחלוטין, ללא תוספת סוכר. המשמעות היא מיץ סמיך ועשיר בטעם – תות בננה, בננה אננס או תפוח, קיווי ואגס.
בשורה תחתונה: מוצר מפתיע לטובה וטעים במיוחד.
9.9 ₪ ל-240 מ"ל. כשרות פרווה בהשגחת הרבנות הראשית מ.א. מטה יהודה. להשיג בחנויות הרשת.

משקה אנרגיה XL בטעם קרנברי
הגרסה החדשה של משקה האנרגיה הפופולרי אמורה להקל על יוצרי הקוקטיילים למיניהם, ולעשות את חייהם של צרכני המשקה מגוונים יותר. מי שיבחר במשקה החדש יטעם משקה עם טעם בולט של חמוציות, המגיע בצבע ורוד מתבקש. המרקם נותר כשהיה, אך התוצאה קצת מתוקה מדי עבורנו.
בשורה התחתונה: לחובבי חמוציות וסוכר גם יחד.
3.5-5 ₪ ל-250 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה.

סוכריות גומי של כרמית
חברת הממתקים הישראלית השיקה את סדרת הסוכריות החדשה תחת השם ממתקי הקסם של לני, שם הולם לסדרת מוצרים המיועדת לילדים. הסדרה כוללת שלושה מוצרים, סוכריות בצורת דולפינים ובטעמי פירות, סוכריות בצורת דובונים חמודים ובטעמי פירות, וסוכריות בצורת בננה בטעם בננה וציפוי סוכר.
ניסינו את הראשונים, שהיו – כפי שציפינו – סוכריות גומי לכל דבר. כלומר, הן מתקתקות, קצת נמתחות, קצת קשות ללעיסה בהתחלה, אך לבסוף נכנעות. צבעי המאכל, יש לציין לחיוב, טבעיים.
בשורה התחתונה: אין הרבה חידוש בסדרת מוצרים זו, אך התוצאה מספקת.
8 ₪ ל-100 גרם. כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק מובחרות.

ריבות חלב דולצ'ה דה לצ'ה של מיה
שני טעמים יש לריבות החלב החדשות של החברה, האחד הוא שוקולד והשני קפה. הריבות מוכנות מחלב וסוכר, כמו גם רכיבים אחרים דוגמת חומר משמר וחומרי טעם וריח.
ניסינו את זו שבטעם שוקולד, ורשימת הרכיבים מלמדת כי שוקולד אין בה אלא אבקת קקאו. עם זאת, היא משלבת בהצלחה את שני הטעמים זה עם זה, במרקם סמיך למדי.
בשורה התחתונה: זה אינו גורמה אך טעים.
10-12 ₪ ל-300 גרם. כשרות בד"צ העדה החרדית. להשיג ברשתות המזון המובילות, ברשתות פרטיות ובצרכניות.
www.maya-foods.com

סוכריות ספריי וג'ל של ליימן שליסל
הרעיון הראשוני נשמע מדליק – לקחת את הסוכריה הוותיקה ולשנות את המרקם שלה. כך מתקבלת הסדרה הנוכחית, הכוללת 3 סוכריות המגיעות במיכל ספריי אישי, וסוכריה האחת במרקם ג'ל המגיעה בשפופרת.
האחרונה – CANDY Squeeze – הגיעה לטעימה בטעם אוכמניות, אחד מארבעת הטעמים בהם היא משווקת – תות, אוכמניות כחולות, תפוח ואבטיח. המרקם היה נוזלי למדי, ולכן הוא יצא בקלות מהשפופרת, והטעם חמוץ מאוד. אך בחינה של רשימת הרכיבים הקשה לקריאה, מעלה כי אין בה הרבה דברים שכדאי להכניס לגוף.
בשורה התחתונה: אנחנו מעדיפים ממתקים קצת יותר ידידותיים לגוף.
6 ₪. כשר בהשגחת הבד"צ חתם סופר פתח-תקווה ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג בחנויות פרטיות, מכולות, מינימרקטים ובחנויות מובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר