סל הקניות של שחר 335

הפעם בסל: שניצל תרד וברוקולי – מוצלחים, ביסקוויט מצופה שוקולד: לא בולט, מתנות מינרליות מארץ הקודש – להביא אחרות, דבש עם טעמים – למגוונים, נשנושי בוקר עם שקדים ודבש – קלוריות, בייגלה מתוק מלוח – מוצלח, יוגורטים וגלידות שמנת – טעים

הפעם בסל: שניצל תרד וברוקולי – מוצלחים, ביסקוויט מצופה שוקולד: לא בולט, מתנות מינרליות מארץ הקודש – להביא אחרות, דבש עם טעמים – למגוונים, נשנושי בוקר עם שקדים ודבש – קלוריות, בייגלה מתוק מלוח – מוצלח, יוגורטים וגלידות שמנת – טעים/

שניצל תרד וברוקולי מרכיבים ביתיים של טבעול
החברה ממשיכה לשנות את המתכונים של המוצרים שלה, כך שהם מכילים רכיבים טבעיים במקום רכיבים שנרקחו בתעשיית המזון. הפעם מדובר בשניצל תרד ובשניצל ברוקולי, שניהם כמובן ללא בשר, ומכילים קמח חיטה, פירורי לחם, חלבון ביצה, חלבון חיטה, שמן קנולה ותבלינים, כמו גם את הירק המובטח.
שינוי המתכון לא פגם בטעם, למי שחשש מכך ואולי אף להיפך – הירקות נוכחים בכמות יפה ולדברי החברה, יותר מאשר בעבר. עם זאת, הטעם שלהם אינו דומיננטי מדי, כך שגם ילדים יכולים לאכול אותם (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אופציה צמחונית מוצלחת מאוד. רק השימוש במלה 'ביתי' במקום 'טבעי' צורמת, שכן מוצר ביתי זה לא.
28.9-32 שקלים ל-750 גרם. כשרות בעל"ז ורבנות מטה אשר. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.
צילום סטודיו אסם

עד חצות+ של עלית מקבוצת שטראוס
שני מוצרים אלה הם הגרסה המודרנית, המשפחתית, לחטיפי השוקולד של המותג "עד חצות". הם אמורים להיות מיועדים גם לצעירים בבית, כאשר הבסוס של הביסקוויט מצופה השוקולד מגיע הפעם בשתי גרסאות, כל אחת עם שוקולד אחר ותוספת אחרת: שוקולד חלב ושבבי קרמל, או שוקולד מריר ושבבי קוקוס. הביסקוויטים פריכים כפי שצריך, וציפוי השוקולד מספק בכמות שלו. ההבדל בין סוגי השוקולד ניכר היטב, ומבחינה זו כל אחד מקבל את מה שהוא אוהב. אך בכל הקשור לתוספות, הן מורגשות במרקם יותר מאשר בטעם, שכן טעם השוקולד/סוכר דומיננטי למדי (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: במקרה זה הפלוס אינו בולט מספיק.
10-11.9 שקלים ל-165 גרם. כשרות חלבי בהשגחת בד"צ. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.
צילום סטודיו שטראוס

מוצרים עם מינרלים מים המלח של Mineral Me
בביקור הבא שלכם בדיוטי פרי תוכלו לרכוש את המוצרים הייחודיים של החברה, אותם משווקת חברת מרום אפ. ג'י. פי. מדובר במסטיקים, חטיפי אנרגיה, סוכריות ג'לי וחטיפי מרציפן, המכילים כולם מינרלים מים המלח. העיצוב של האריזות והתוספת הייחודית, הופכים את המוצרים למתנה מעניינת להביא לביקור הבא של חברים/בני משפחה בחו"ל, אך האם אלה המוצרים הישראליים הטובים ביותר? לא בהכרח. חטיפי המרציפן, למשל, אמנם מכילים הרבה שקדים בצד תוספת של תמרים, שזיפים ואגוזי לוז; צימוקים ואגוזי מלך; או חמוציות, דובדבנים ומשמשים; אך בצד המרקם הנעים לאכילה, הרכיבים לא ממש מתחברים זה לזה, והטעם הסופי אינו מהטובים (ניסינו את החטיף עם התמרים). המסטיקים – מנטה, מנטה עדינה, תות שדה או קינמון, הם ללא סוכר ועם טעמי לוואי ברורים, והם נשארים לפרק זמן סביר בפה. אין בהם משהו שונה בטעם או במרקם לעומת מסטיקים אחרים, רק קופסת קרטון גדולה, שלא לומר גדולה מדי. המחירים, כצפוי, גבוהים למדי.
בשורה התחתונה: יש מוצרים ישראליים טובים יותר להביא כמתנה קולינרית מארץ הקודש.
36 שקלים ל-30 מסטיקים, 60 שקלים לשלושה חטיפים. להשיג בדיוטי פרי.
צילום אפיק גבאי

דבש בטעמים של חוות דרך התבלינים
החגים הניעו את הרשת להשיק את שלושת סוגי הדבש החדשים שלה. יש כמובן דבש קלאסי מפרחי בר, אך העיקר הוא הדבש בטעמים – האחד עם אניס, השני עם קינמון, והשלישי עם מנטה.
ניסינו את דבש המנטה, כלומר דבש עם תמצית מנטה. זה אינו משפיע כמובן על המרקם, אך במידת מה על הטעם – הדומיננטיות של הדבש אמנם נשארת, אך למנטה יש נוכחות ברורה, שנשארת גם לאחר שבולעים את הדבש (במידה ואכלתם אותו, כמונו). זה נותן טוויסט מעניין לדבש שמשפיע במעט גם על הטעם הסופי, אם למשל אתם ממתיקים בו את התה.
בשורה התחתונה: מומלץ לצרכני דבש שמחפשים לגוון את הטעם.
26 שקלים ל-250 גרם. להשיג בסניפי חוות דרך התבלינים.
צילום אלוניס

נשנושי ברנפלקס שקדים ודבש של תלמה מבית יוניליוור  
שקדים ודבש נשמעים כמו תוספת בריאה לדגני הבוקר הללו, אך בפועל הם תורמים לכך שהמוצר הזה יותר מתוק ובעל ערך קלורי יותר גבוה בהשוואה לדגני בוקר אחרים. אך זה הופך את המוצר גם ליותר טעים, ועם המרקם הפריך שלו, מקבלים בקלות דגני בוקר ממכרים במיוחד, שיודעים להתמודד יפה עם חלב/יוגורט, מבלי להפוך לעיסה לפני שמסיימים את המנה (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אל תשכחו לשים לב לקלוריות, הן נמצאות גם כאן.
13-17.9 שקלים ל-375 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

Energy בייגלה של שטראוס
המותג נותן ביטוי לטרנד של שילוב טעמי המלוח והמתוק במוצר אחד, עם שני מוצרים חדשים. מדובר בחטיף דגנים עם שברי בייגלה ושוקולד חלב, כאשר ההבדל ביניהם מתבטא כמובן בתוספות – שבבי קרמל, או אגוזים. השילוב של הבייגלה משדרג את המרקם ובעיקר את הטעם, והוא נוכח בכמות כזו שהתוצאה הסופית מתוקה, אך עדיין מרגישים מעט מליחות שהופכת את החטיף למעניין יותר. המרקם עצמו לא השתנה לעומת חטיפי אנרגיה אחרים של המותג, ותוספת שבבי הקרמל במוצר שניסינו סיפקה עוד טוויסט מוצלח (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אחד השילובים המוצלחים של המתוק והמלוח.
14.9-16.9 שקלים לשש יחידות, 26 גרם כל אחת. כשרות חלבי. להשיג ברשתות המזון ובחנויות מובחרות.
צילום סטודיו שטראוס

מוצרים חדשים של Yogo
עד שפתחה הרשת את הסניף החדש שלה בדיזנגוף סנטר, תל אביב, היינו בטוחים שהיא כבר נסגרה, אך מסתבר שטרנד היוגורטים לא עזב לחלוטין, והסניף החדש שהנו ה-11 במספר, הוא הוכחה לכך.
זה לא אומר שזה כל מה שתמצאו כאן, שכן אי אפשר באמת להחזיק מעמד לאורך זמן כאשר מתבססים על מוצר אחד בלבד. אז לצד גלידות שמנת וסורבה, השיקו ברשת מנות חדשות כגון סמודי שייק על בסיס יוגורט או חלב סויה, וופל בלגי על מקל בשילוב תוספות. הוופל הבלגי עשוי טוב; את התערובת מכינים במכונה ייעודית, אבל יחד עם התוספות השונות, מדובר במנה מצויינת לילדים ולכל מי שחסר לו קצת סוכר בגוף (גלוטן בחלק מהמנות).
בשורה התחתונה: הגימיק של הוופל על המקל בהחלט עובד, וגם השייקים טובים. שווה ביקור.
15 שקלים לוופל בלגי, 22 שקלים לסמודי. להשיג בסניפי הרשת.
צילום אפיק גבאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר