סל הקניות של שחר 337

ברוח חגי תשרי הכנסנו לסל תרכיזי רימונים – אופציה טובה, שמני שומשום ובוטנים – מומלצים, וגם מטבוחה – מומלצת, מארז קרטון לבירה – מומלץ, חטיף דגנים שוקולדי – לאוהדים.

תרכיזי רימונים של B&D
שלושה סירופים חדשים עלו למדפים, והם שונים ממרבית הסירופים המוכרים לנו. כאן מדובר בסירופים העשויים מ-100% פרי, ללא סוכר או תוספות אחרות, כך שמדובר בסירופ טבעי יחסית למקובל. ייחוד נוסף טמון ברכיבים – רימונים, רימונים ותפוחים או רימונים ותמרים. בקיצור: במיוחד לעונת החגים, אך לא רק.
כוס מיץ של אותם הסירופים אינה שווה ערך מבחינת הטעם והמרקם לכוס של 100% מיץ, אך הם הפתיעו אותנו לטובה; ללא ספק טובים יותר מסירופים תעשייתיים. מתוך השלושה, השילוב של הרימון והתפוח היה המוצלח ביותר.
בשורה התחתונה: אופציה טבעית וטובה למי שמחפש גרסה טבעית יותר לסירופ שלו – ואוהב רימונים.
כ-26 שקלים ל-250 מ"ל. להשיג ברמי לוי וברשתות נוספות.
צילום דימיון

שמנים של טעמים
היצרנית של מותג שמנים זה, ג.מ טעם הארץ, השיקה שמנים חדשים למי שמחפש שמנים מחומרי גלם שונים. זה אומר שלא תמצאו כאן שמן קנולה או שמן זית (לחברה כבר יש שמנים אלה), אלא שמן שומשום בכבישה קרה, שמן בוטנים בכבישה קרה, ושמן אבוקדו בטעם מעודן.
שני השמנים העשויים כבישה קרה מומלצים יותר, עקב הליך הייצור השומר על חומרי הגלם; ושניהם טובים מאוד ביחס למה שאנו מכירים בשוק הישראלי. שמן האבוקדו משלב שמן שהופק בכבישה קרה עם שמן בזיכוך, ואיכותו פחותה, וכך גם הטעם שלו. המחירים אינם זולים.
בשורה התחתונה: שמן השומשום ושמן הבוטנים מומלצים מאוד.
32/50 שקלים ל-250/500 מ"ל. להשיג בשופרסל, חצי חינם, לגעת באוכל, בתי טבע ומעדניות.
צילום ישראל כהן


מטבוחה של אחלה מבית שטראוס

אחרי מה שמוגדר כ"הליך פיתוח ממושך", השיקה החברה "מטבוחה קלאסית במתכון ביתי עם טאץ' מסורתי, אותנטי ומקצועי" – שוב, לדבריה.
תחילה היינו חשדנים לאור המילים המבטיחות – חשדנות אותה עבודה בתחום האוכל מחדדת ומחזקת; אך הופתענו לטובה. זו אמנם לא מטבוחה ביתית, מהסוג שבעדות מסויימות יודעים להכין כל כך טוב, אך ביחס למוצר תעשייתי בהחלט בולטת לטובה. כלומר, הטעם מורכב יחסית ואינו שטחי כפי שקורה לעיתים עם סלטים תעשייתיים, התיבול נכון, ואין טעמי לוואי.
בשורה התחתונה: מומלץ למי שאינו יודע להכין את הדבר האמיתי.
4.7-14.3 שקלים ל-124/400/500 גרם. כשרות – בכשרות שארית ישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום סטודיו שטראוס

STELLA-BRATION של סטלה ארטואה מבית קרלסברג ישראל IBBL
מותג הבירות השיק מהדורה מוגבלת של שישיית הבירות שלו. הייחוד במהדורה זו אינו טמון בבקבוק עצמו – הבירה היא אותה בירה; אלא במארז שמצדיק התייחסות.
המארז עשוי מקרטון מיוחד, הנפתח באמצעות רוכסן המפריד את המארז לשני חלקים. כל שצריך הוא להוסיף קרח למארז, שמגלה עמידות מפתיעה אל מול המים; ולזכור שהרוכסן חד פעמי, וכך גם השימוש במארז כולו.
בשורה התחתונה: מומלץ אם אתם רוצים לארח עם הבירות של המותג.
47.4-53.9 שקלים לשישייה. להשיג ברשתות השיווק.
צילום סטודיו פירמה

CORNY WHITE BIG של CORNY
חטיף זה הוא למעשה טעם חדש בסדרת החטיפים הגדולים של המותג. משקל כל חטיף 40 גרם, כ-10 גרם ויותר ממרבית חטיפי הדגנים; ובמקרה של מוצר זה, יש בו כמות מכובדת של שוקולד לבן.
לא בדיוק מה שמומלץ לאכול בין ארוחות, אבל מי שמחפש לעדן את החיבה לשוקולד עם קצת דגנים, יכול להשקיט את המצפון עם חטיף זה. והוא גם טעים, עם מרקם חצי רך ודגנים מעט פריכים (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: למי שהשוקולד הוא חלק מהארוחה שלו.
מ-5 שקלים ל-40 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.
צילום שוורטאו






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה