סל הקניות של שחר 339

בסל השבוע: מים מינרליים מוגזים – עוד אופציה, יוגורטים בטעמים – לא הכי, מסטיקים חדשים – לא, עוגת ביסקוויטים – טובה, עוגיות קרמל – לא, קרקר כפרי – לנמנעי-גלוטן, גלידת יוגורט – חפשו אותם

בסל השבוע: מים מינרליים מוגזים – עוד אופציה, יוגורטים בטעמים – לא הכי, מסטיקים חדשים – לא, עוגת ביסקוויטים – טובה, עוגיות קרמל – לא, קרקר כפרי – לנמנעי-גלוטן, גלידת יוגורט – חפשו אותם. 

מים מינרליים מוגזים של נביעות
עם ההשקה של מוצר זה, החברה נכנסת לתחום הסודה בבקבוקים. לא מדובר כאן במים מינרליים עם גיזוז טבעי ועדין, אלא בכאלה שעברו לאחר השאיבה שלהם הליך מלאכותי של הוספת בועות פחמן דו חמצני למים. מעבר לכך, מדובר בסודה עם גזים דומיננטיים יחסית, אידיאלי למי שאוהב סודה חזקה, ופחות למי שמעדיף את הגרסה העדינה שלה.
בשורה התחתונה: אופציה נוספת לחובבי הסודה, הפעם על בסיס מים מינרליים.
11.8-12.9 שקלים לשישיית בקבוקים, 1.5 ליטר כל אחד. להשיג בנקודות המכירה.
צילום סטודיו פרומרקט

יוגורטים בטעמים של מחלבת כפר תבור
המחלבה השיקה שישה יוגורטים חדשים, הנמכרים בבקבוקים משפחתיים, כלומר בנפח של 1.5 ליטר. כל יוגורט עשוי מחלב בקר ומגיע בטעם אחר: אננס, אבטיח, פירות יער, תות, בננה ווניל.
אנחנו טעמנו שניים מהם: פירות יער ואננס – ויש שני דברים שכדאי לדעת לגביהם. ראשית, כפי שהתווית אומרת, הם בטעם מסוים; כלומר הפרי עצמו לא נמצא כלל בתוך היוגורט. שנית, למרות שיש בהם רק 3% שומן, הם מכילים כמות גדולה יחסית של סוכר. כך שהם לא רק מתוקים אלא בעיקר מכילים כ-100 קלוריות ל-100 מ"ל, כמות גדולה במיוחד בהשוואה למוצרים מקבילים. עם זאת, יש להם מרקם מהנה שהופך את האכילה לכיפית.
בשורה התחתונה: יש וריאציות בריאות יותר.
18.8 שקלים ל-1.5 ליטר. להשיג בויקטורי, סופר דוש, זול ובגדול, דבח ובחנויות מזון פרטיות.
צילום מורג ביטן


טעמים חדשים בסדרת מסטיקים MUST של עלית

היצע המסטיקים ללא סוכר של החברה, מתרחב עם שלושה מסטיקים חדשים. הקונספט הוא טעמים קיצוניים יחסית ופחות מקובלים, כך שכל אחד מהם קיבל כיוון אחר: תפוח חמוץ, מנגו צ'ילי חריף, וקרמל מלוח.
אנו ניסינו את מסטיק התפוח, שהוא אכן חמוץ ומזכיר בטעמו את התפוחים הירוקים החמוצים שאנו מכירים; ואת טעם הקרמל. נכון שיש לו טעם של קרמל, שלרוב קשור למתיקות, אבל הוא באמת מלוח הודות למלח שהכניסו אליו. עם זאת, השילוב הזה פחות מוצלח לטעמנו. שוקולד עם מלח עובד טוב, אבל ללעוס לזמן ממושך מסטיק מלוח, פחות.
בשורה התחתונה: לא כל קיצוניות ראויה למימוש.
3.1-4.3 שקלים ל-28 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.
צילום סטודיו שטראוס


עוגת ביסקוויטים של עדן קינוחים

המוצרים של החברה מיועדים למי שמחפש קינוחים מיוחדים באריזות אישיות, שיחליפו את המעדנים המוכרים. כך גם המוצר החדש: עוגת שמנת עם קרם וניל בשילוב עוגיות פתי בר.
המארז כולל שתי עוגות שכאלה, שהדבר המידי שאפשר להגיד עליהן, הוא שיש בהן כמות נכבדה של ג'לטין, המאפשר לעוגה להישאר יציבה עד שנאכלת בבית.
המתיקות קצת גבוהה לטעמנו, וטעם הווניל כמעט ואינו מורגש. למרות זאת, הודות לשילוב עם הפתי בר, מתקבל קינוח שיספק את מי שצריך קינוח קצת מיוחד בסוף הארוחה (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אמנם לא משתווה לעוגה ביתית, אך טוב ביחס למעדנים הנמכרים בשוק.
כ-13 שקלים למארז של שתי יחידות, 74 גרם ליחידה. כשר חלבי בהשגחת הבד"צ עדה חרדית ורבנות ראשון לציון. להשיג ברשתות המזון, בחנויות נוחות ובחנויות מתמחות ברחבי הארץ.
צילום אריה ויסמין

עוגיות קרמל של מן
על פניו, החידוש בעוגיות הללו הוא בעיקר בטעם. את העוגיות של מן אנו מכירים כבר שנים רבות, ובכל הקשור למרקם, העוגיות החדשות דומות לוותיקות, כלומר מספיק טובות כדי שיספגו טבילה בקפה לפני שאוכלים אותן. ,
הבעיה כאן היא בטעם הקרמל, שמרגיש מלאכותי מדי, ואינו מוצלח כמו טעמים אחרים שיש לחברה (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: למרות שאנו אוהבים טעם קרמלי, בעוגיות הללו זה לא משתלב טוב.
כ-6.5 שקלים ל-300 גרם. כשרות הרב לנדא אב"ד דבני ברק ושל הרב אבוחצירה – רב העיר רמלה (פרווה). להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום סטודיו דרור כץ

קרקר כפרי עם שומשום ופרג ללא גלוטן של אסם
מי שנמנע מצריכה של גלוטן נמצא לרוב בבעיה, שכן חברות המזון הגדולות לרוב אינן משקיעות בתחליפים נטולי גלוטן. לכן, ההשקה של מוצר זה, המגיע מחברת אסם, הוא צעד מבורך. מה עוד שהתוצאה הסופית מוצלחת – ריבועים קטנים ופריכים, עם טעם ומרקם שאינו נבדל באופן משמעותי של הגרסה עם הגלוטן.
יש עליהם כמות יפה של שומשום ופרג, שמשפיעים לטובה גם על המרקם; ולטעמנו, רק המתיקות המעודנת יכולה להיות נוכחת פחות.
בשורה התחתונה: טוב למי שנמנע מגלוטן, רק שימו לב לסוכר ולקלוריות.
6.7-10.8 שקלים ל-150 גרם. כשרות בד"צ ירושלים העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.
צילום סטודיו אסם

היוגורטים של לג'נדה
המשימה שלנו הייתה לטעום את היוגורטים של הרשת, וכך גילינו שהיוגורט כתחליף לגלידה לא נעלם לחלוטין. נכון, זה כבר לא הטרנד ההמוני שהיה, וטוב שכך, אבל מי שבאמת אוהב את השילוב של מקפא יוגורט עם תוספות, יכול למצוא מקום המציע זאת.
ברשת מציעים שישה סוגי יוגורט: בקר, בקר ללא סוכר, עיזים; באפלו; מקפא ריקוטה; ומקפא סויה. השניים האחרונים אינם מוגדרים כיוגורט, כי אין בפועל יוגורט העשוי מסויה או מגבינת ריקוטה.
אנו טעמנו את מקפא הסויה, שהיו לו טעם ומרקם שונים, כמתבקש, אך זו אופציה טובה לטבעוניים. היוגורטים של הרשת משלבים לשמחתנו כמות מספקת של יוגורט, יש להם חמיצות מעודנת יחסית, ורמת מתיקות סבירה. לשמחתנו, היוגורט ללא סוכר אינו מגיע עם טעם לוואי. עוד נקודת זכות לטובת החברה: היצע מרשים של תוספות, ובמיוחד בפירות הטריים.
בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים קינוח יוגורט, חפשו את אחד הסניפים שלהם.
מ-19 שקלים למנה, 88 שקלים לק"ג. להשיג בסניפי הרשת (יוגורט באפלו ומקפא ריקוטה זמינים בסניף הכרמל בלבד).
צילום גלעד לרום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר