סל הקניות של שחר 342

בסל השבוע גבינות טבעוניות – בשורה, חלב ושוקו ללא לקטוז – חשובים, תה לילדים – מומלץ, שוקולד מרומניה – המריר מומלץ, מסטיקים – לא פרקטיים, ממרח אגוזים בעיצוב אישי – אם חייבים

בסל השבוע גבינות טבעוניות – בשורה, חלב ושוקו ללא לקטוז – חשובים, תה לילדים – מומלץ, שוקולד מרומניה – המריר מומלץ, מסטיקים – לא פרקטיים, ממרח אגוזים בעיצוב אישי – אם חייבים.

גבינות טבעוניות של משומשו מבית הדר פוד וקיבוץ גן שמואל
מספרם ההולך וגדל של הטבעונים בישראל, מביא ליותר ויותר מוצרים ייעודיים. הפעם מדובר בהשקה של לא פחות מאשר שש "גבינות" טבעוניות, או תחליפי גבינות, צהובות ומלוחות.
המבחר כולל צהובה 18% במרקם חצי קשה; צהובה 9% בסגנון עדין קלאסי; צהובה זיתים 18% במרקם חצי קשה עם זיתים ירוקים; מלוחה 16% בסגנון יווני; מלוחה 16% עם עשבי תיבול ובניחוח זעתר קלוי; ומלוחה 5% בסגנון יווני. ייאמר לזכות המוצרים הללו, שכשאשר הם נכנסים לכריך עם ירקות וממרחים שונים, מרבית האנשים לא ישימו לב כי מדובר בתחליפים ולא בגבינות העשויות מחלב.
כאשר מבודדים אותן וטועמים בנפרד, מרגישים הבדל בטעם, אם כי מינימלי ביחס לתחליפים וותיקים יותר. כך גם לגבי המרקם, שדומה למרקם הגבינה. תוספות הזיתים ועשבי התיבול היו סבירות במוצרים הייעודיים, והצליחו לתת את הטוויסט המתבקש.
בשורה התחתונה: בשורה עבור הטבעונים שרוצים להרגיש כאילו הם אוכלים גבינות.
19.9-21.9 שקלים ל-200/250 גרם. כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים. להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.
צילום עמית שטראוס

חלב ושוקו ללא לקטוז של green מבית שופרסל
החברה ממשיכה להשיק מוצרים בתחום החלב כחלק מהפעילות של המותג הפרטי שלה. הפעם מדובר בשני מוצרים המיועדים למי שרגיש ללקטוז, ואינו רוצה לעבור לצרוך חלב עיזים. הטעם של החלב אינו שונה מטעמו של זה עם הלקטוז, והוא מתחרה היטב במוצרים הוותיקים.
בכל הקשור לשוקו, גם בו לא מרגישים הבדל בטעם בגלל צמצום נוכחות הלקטוז. אך החידוש העיקרי טמון לדעתנו בעובדה שהשוקו גם נטול סוכר. הממתיק המלאכותי אינו מוסיף טעם לוואי, והמשקה אידיאלי עבור מי שנמנע מצריכה של סוכר.
בשורה התחתונה: השקה חשובה עבור הרגישים ללקטוז ולנמנעים מצריכת סוכר.
7.9 שקלים ל-1 ליטר, 5.9 שקלים בתקופת ההשקה. להשיג בשופרסל.
צילום דני לרנר

תה קמומיל ודבש נרגש של ויסוצקידס מבית ויסוצקי
ככל הנראה, סדרת התה לילדים מצליחה במכירות, שכן החברה השיקה מוצר חדש עבור הילדים. באופן כמעט מתבקש, ההשקה כוונה לתקופת החורף. המוצר משלב בין קמומיל לבין צמחים נוספים, ותמצית ריח וטעם טבעית של דבש.
אז דבש של ממש אמנם אין, אבל גם לא קפאין. בטעם הסופי יש דומיננטיות לקמומיל, וגם טעם הדבש נוכח מעט, כך שעבור ילדים מסוימים אפשר לשים פחות סוכר מהמקובל. הנסיינית הצעירה של התה הזה, ששותה תה בחורף, אהבה מאוד את השילוב.
בשורה התחתונה: מומלץ לילדים – וגם להורים.
כ-17 שקלים ל-20 יחידות. להשיג ברשתות השיווק.
צילום טופ טאצ'

טעמים חדשים בסדרת DARK של שוקולד HEIDI
סדרת טבלאות השוקולד של החברה מרומניה, מתרחבת עם שני מוצרים חדשים: שוקולד מריר עם 2% פולי קפה מגורען, כדי לספק טעם של אספרסו ולהשפיע על המרקם; ושוקולד מריר עם 85% מוצקי קקאו.
אנו ניסינו את השוקולד האחרון, שטעמו אכן מריר כמתבקש, וכמות סוכר בו מצומצמת. בעלי החך המפותח אצלנו, טענו שהטעם שלו אינו עמוק כמו במוצרים מקבילים בשוק, אך למרות זאת הוא התחסל במהרה.
בשורה התחתונה: גם אם יש טובים ממנו, זה שוקולד מומלץ למי שאוהב את השוקולד שלו מריר במיוחד.
9 שקלים ל-80 גרם. להשיג בטסה, ברשתות המזון ובחנויות ממתקים.
צילום אלון גנון

Grab & Go של אורביט
אריזות הן היבט חשוב בפיתוח מוצרי מזון, אך לרוב אינן מספיק חשובים כדי שנקדיש להן מקום במדור. ההשקה הזו שונה מהמקובלות, בעיקר משום שהיא מנסה לשנות הרגלים.
מדובר בשקית ובתוכה עשר אריזות קטנות, כל אחת מכילה ארבעה מסטיקים. העובדה שהשקית הגדולה נסגרת בקלות, טובה כדי שהאריזות הקטנות לא יתפזרו. אבל אם אני לוקח איתי אריזה אחת קטנה, פותח אותה ולוקח רק מסטיק אחד, למשל כדי למנוע מהשאר להתפזר בתיק, צריך, בדרך כלל, דבק מגע.
מדוע? משום שהמסטיקים הללו אינם המלבנים הארוכים והדקים של פעם, אלא ארבעה קטנים ועבים, מזן המסטיקים המודרני. המוצר משווק בשני טעמים, פרופשיונל מנטה ובאבלמינט.
בשורה התחתונה: המוצר נראה יפה אבל לא פרקטי.
כ-9.90 שקלים. להשיק ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

עיצוב אישי של Nutella
הפעם לא מדובר במוצר חדש, אלא במהלך שיווקי שכמותו ראינו בשנים האחרונות. בדומה למשקאות הקלים שנמכרו עם שמות נפוצים של אנשים, גם ממרח השוקולד הזה יכול להגיע עם השם שלכם.
כאן לא מדובר במוצרים הנמכרים עם שמות מודפסים מראש, אלא באפשרות לעצב תווית אישית בעמוד הפייסבוק של המותג ולהדפיסן במדפסת הביתית, או להגיע ל-15 סניפים מרכזיים של שופרסל דיל ברחבי הארץ, בהם יהיו עמדות הדפסה שיאפשרו להכין בהן את התוויות ללא תשלום.
הממרח, יש לציין בחיוב, לא השתנה.
בשורה התחתונה: אם אתם ממש חייבים להרגיש שהשוקולד שלכם אינו כמו של כולם.
13.9 ל-350 גרם, 22.7-23.7 שקלים ל-750 גרם. להשיג ברשתות השיווק.
צילום ליטל נובק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר