סל הקניות של שחר 343

בסל שלנו השבוע חטיפי דגנים ללא סוכר – כדאי, 'טעמי' חדשים – יש טובים יותר, חליטת קינמון וליקוריץ – אומץ, תה ירוק לימונית – מהנה, מוצרים לבישול אסייתי – טובים

בסל שלנו השבוע חטיפי דגנים ללא סוכר – כדאי, 'טעמי' חדשים – יש טובים יותר, חליטת קינמון וליקוריץ – אומץ, תה ירוק לימונית – מהנה, מוצרים לבישול אסייתי – טובים.

חטיפי דגנים ללא סוכר של TUSSO
החברה אמנם עוסקת כל הזמן בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרים ללא סוכר, אך זו הפעם הראשונה שהיא נכנסת לתחום חטיפי הדגנים, וזאת עם שלושה מוצרים בשלושה טעמים: חלווה, קוקוס, ושוקולד מריר וקפה.
שלושת המוצרים הם מהזן הפריך, עם כמות מכובדת יחסית של התוספות המובטחות. זה אומר שניתן להרגיש את הטעם שלהם – כמובן שטעם הקוקוס פחות בולט בהשוואה לטעמים החזקים של השוקולד והקפה, אך הכל משתלב יחד.
העובדה שאין במוצרים סוכר – וגם לא טעם לוואי של ממתיקים – מוסיפה להם נקודת זכות. הקלוריות בהתאם, עד 79 ליחידה (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: סדרה זאת היא אחת ההשקות המוצלחות בתחום המוצרים נטולי הסוכר. כדאי.
11.9-14.9 שקלים לשש יחידות, 20 גרם ליחידה. כשר פרווה בהשגחת בד"ץ בית- יוסף ובד"ץ חוג חתם סופר פ"ת. להשיג ברשתות השיווק.
צילום מזי עפרוני

טעמי עם קרם עוגיות וניל/שוקו שוקו של עלית מקבוצת שטראוס
שני טעמים חדשים בסדרת טעמי, הושקו ממש בימים אלה. הם מכילים אמנם שברי עוגיות אמיתיים, כמי שמבטיחה החברה, אבל הם לא מהמוצלחים במיוחד.
החטיף עם קרם השוקו היה סביר יחסית, בזכות הקקאו שנותן טעם מודגש; אך חטיף הווניל היה בעיקר מתוק. למרות המשחק במרקמים, טעם הווניל הולך לאיבוד, והכל ביחד לא טעים במיוחד (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: יש חטיפי טעמי טובים יותר על המדף.
3.5-3.9 שקלים ל-40 גרם. כשרות רבנות נצרת עלית. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.
צילום סטודיו שטראוס

חליטת קינמון וליקוריץ של ויסוצקי
הדבר הטוב ביותר שאפשר להגיד על חליטה חדשה זו של החברה, הוא כל הכבוד על האומץ. חברות לרוב נמנעות מלהשיק מוצרים מסוג זה, המשלבים טעם שאינו פופולארי במיוחד כמו טעם הליקוריץ. לכן, עצם ההשקה היא מבורכת.
אם אתם חוששים מתה בטעם אניס, אל דאגה: מה שמרגישים במשקה – לטוב ולרע, זה בעיקר טעמו של הקינמון. אין שום זכר לטעם של אניס, וגם מה שמוגדר בתור ליקוריץ לא ממש בא לידי ביטוי.
בשורה התחתונה: למרות הכל, זה בעיקר תה קינמון.
15.9-17.6 שקלים ל-20 יחידות. להשיג ברשתות השיווק.
צילום טופ טאצ'

תה ירוק לימונית של סרמוני
עוד השקה בתחום התה, וזו ממשיכה את הפופולאריות של התה הירוק.
כמיטב מסורת השידוכים, התה הירוק משולב כאן עם לימונית, שילוב שעובד טוב בכוס. הלימונית אמנם אינה דומיננטית אך מורגשת. כך גם התה הירוק: אפשר להבחין בשני הטעמים בו זמנית, והם משתלבים יותר טוב ביחד מכפי שחשבנו בתחילה.
התה נמכר בשקיקי הפירמידה המפורסמים של החברה, ואחרי השרייה ממושכת במים רותחים, אפשר ליהנות מעושר הטעמים.
בשורה התחתונה: חובבי התה הירוק ושילובי הטעמים ייהנו מאוד.
19.9 שקלים ל-20 יחידות. כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית מגדל העמק ובד"צ העדה החרדית ירושלים. להשיג באניס וב-www.ceremonietea.co.il.

הסדרה האסייתית של מאסטר שף
המותג מתרחב גם לקטגוריה האסיאתית, שהפכה במהלך השנים לפופולארית בישראל. ההשקה מתרחשת עם מגוון מוצרים בסיסי לישראלי שרוצה לבשל אוכל אסיאתי: רוטב סויה, טריאקי, צ'ילי מתוק, צ'ילי חריף, נודלס, אטריות אורז וקרם קוקוס.
אין כאן מוצרים כמו רוטב דגים או קארי אדום/ירוק, אבל זה מספיק עבור מי שרוצה להכין בעצמו גרסה בסיסית של אוכל אסיאתי, מה גם שאיכות המוצרים טובה, במיוחד בכל הקשור לאטריות ולנודלס (חלק מהמוצרים מכילים גלוטן).
בשורה התחתונה: השקה שעוזרת למוצרי בישול אסיאתיים להיות יותר נפוצים בארץ, וזה דבר טוב.
9.9-14.9 שקלים. כשר פרווה למהדרין בהשגחת בד"ץ אגודת ישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום אפרת אשל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר