סל הקניות של שחר 345

השבוע התחלנו עם פיצה דקה – משודרגת, המשכנו עם מים מינרלים – למטרה טובה, וסיימנו עם מתוקים: שוקולד בטעמי קינוחים – לא צריך, סחלב ביתי – טוב, חטיפי שוקולד – גיוון

השבוע התחלנו עם פיצה דקה – משודרגת, המשכנו עם מים מינרלים – למטרה טובה, וסיימנו עם מתוקים: שוקולד בטעמי קינוחים – לא צריך, סחלב ביתי – טוב, חטיפי שוקולד – גיוון

פיצה דקה של מעדנות
עברו הרבה מאוד שנים מאז אכלנו את הפיצות של מעדנות, אלו שנמכרות קפואות, וכל מה שצריך לעשות הוא לאפות אותן בתנור הביתי. ההזדמנות לעשות זאת הגיעה עם ההשקה של שתי הפיצות החדשות – שתיהן עם בצק דק, כאשר אחת מהן מגיעה עם תוספת של שום בתוך התערובת.
הצצה לרשימת הרכיבים בגב המוצר הפתיעה לטובה – אמנם רשימה ארוכה המעידה על היות המוצר תעשייתי, אבל כזו שקרובה יחסית למוצר שנעשה בבית/פיצרייה.
הבצק עצמו אכן דק יחסית לפיצה תעשייתית, והכמות של הגבינה ושל רוטב העגבניות מספקת. בכל הקשור לטעם, עדיף לתבל את הפיצה לאחר ההכנה כדי לשפר, כי יש לה טעם של בצק לא איכותי, שגם התוספות מעליו לא מצליחות להעלים. זו עם השום מוצלחת יותר, רק צריך לאהוב שום, כי יש לו בפיצה זו נוכחות ברורה. לגבי העובדה שפיצה זו מוגדרת כמשפחתית, שלא יהיה ספק: היא מתאימה למשפחה של גמדים או ל-2-3 ילדים רעבים בלבד (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה, ביחס לפיצות קפואות זו אופציה משודרגת.
12.9-16.8 שקלים ל-370/410 גרם. להשיג ברשתות השיווק.
צילום רונן מנגן

בקבוקים של מי עדן למען פתחון-לב
החברה השיקה סדרה חדשה של בקבוקי מים מינרלים בנפח 1.5 ליטר, שההכנסות ממכירותיהם יועברו לארגון פתחון לב, העוזר לעניים בישראל. הבקבוקים יימכרו ברשתות מגה בעיר ומה שנשאר מרשת YOU, כאשר על כל בקבוק יש תווית הכוללת מילות ברכה שונות. הצפי הוא להכנסות של 600 אלף שקלים מהמכירות, ואנו מקווים כי אם אכן תרכשו מים מינרלים בימים אלו, תבחרו באלה.
בשורה התחתונה: אם כבר לרכוש מים מינרלים, טוב שאפשר גם לעזור לאחרים בדרך.
5 שקלים ל-1.5 ליטר. להשיג במגה בעיר וב-YOU.

שוקולד פרה בטעמי קינוחים של עלית מקבוצת שטראוס
החברה עשתה את השילוב הבלתי הגיוני, והכניסה קינוחים לתוך שוקולד. מדוע זה בלתי הגיוני? משום שכמעט ואין אפשרות ממשית ליהנות מהטעם ומהמרקם של עוגיית אלפחורס, לדוגמא, ההופכת לקרם הממלא טבלה של שוקולד חלב. זה גם מה שקורה בפועל: בשוקולד יש אמנם חתיכות של עוגיות, אבל בעיקר טעם של סוכר ולא טעם של ריבת חלב וקוקוס, כפי שהיינו מצפים מאלפחורס.
הסדרה כוללת גם שוקולד חלב במילוי קרם בטעם פאי טופי קרמל עם שברי עוגיות; שוקולד חלב במילוי קרם בטעם בננה ספליט עם שברי עוגיות; ושוקולד מריר מעולה במילוי קרם טירמיסו עם שברי עוגיות. מתוכם, רק לזה עם קרם הבננה יש הצלחה כלשהי, בעיקר משום שהשילוב בין בננה לשוקולד הוא שילוב אידיאלי בעינינו, למרות שכאן אין בננה אלא בעיקר חומרי טעם. כולם, יש לציין למרבה הצער, מציעים בסופו של דבר בעיקר טעם של סוכר ושוקולד.
בשורה התחתונה: לפעמים יותר זה פחות.
6.5-6.8 שקלים ל-100 גרם. כשרות בד, כשרות מגדים לשנים מהם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.
צילום סטודיו שטראוס

סחלב של גלידריות אנדריי
אוהבים את הסחלב של הרשת? אז יש לכם אפשרות להכין אותו גם בבית. מדובר בשקית ובה התערובת להכנת המשקה-מאכל, אותה צריך להוסיף לחלב ולבשל.
הבעיה העיקרית היא ההנחיות: הוספנו את התערובת לחלב כפי שכתוב, ובמשקה הסופי היו גושים כהים של אבקה. לכן, כדאי לשפוך קודם את התערובת, ותוך כדי ערבוב להוסיף את החלב. בכל מקרה, התוצאה מתוקה מאוד וטעימה במיוחד, אם כי יש לנו השגות לגבי הכמות – מקבלים כמות השווה לשש מנות, ולא לשמונה כמובטח.
בשורה התחתונה: למרות הכל זו אופציה טובה להכנת סחלב ביתי.
10 שקלים ל-160 גרם. להשיג בסניפי הרשת.
צילום יעל ונעמי

קליק דאבל של קליק מבית יוניליוור
החברה השיקה שני מוצרים חדשים, שקיבלו שם נבדל מכלל המותג בגלל הציפוי שלהם. הציפוי כפול, ומכאן גם השם.
המוצרים מתחילים עם אותו רכיב – כדורי דגנים פריכים, וההבדל ביניהם טמון בציפוי: האחד מצופה בקרם חלב ושוקולד חלב, ואילו השני בקרם שוקולד ושוקולד לבן. אם אתם מחפשים הבדלים מסעירים בטעמים, לא תמצאו אותם כאן. אמנם יש הבדל כלשהו, אך ההבדל העיקרי הוא במראה המוצרים. כך או כך, יש להם פוטנציאל ממכר, ולכן טוב שהם מגיעים באריזות קטנות יחסית (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אם אתם חייבים לגוון את הקליק שלכם, קבלו את ההצעה החדשה.
4-5.9 שקלים ל-70 גרם. כשרות בד"ץ. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר