סל הקניות של שחר 346

השבוע מתחילים ללא גלוטן ועוברים לכל השאר: פסטה ללא גלוטן – מוצלחת, חטיפי שוקולד קטנים – יש יותר טובים, עוגיות לקטנים – גם לגדולים, עוגיות על בסיס עוגיית קקאו – אחת לא שתיים כן, משקאות חלב לחורף – תעשו לבד, מעדן חלב לילדים במארז חדש – אותו דבר

השבוע מתחילים ללא גלוטן ועוברים לכל השאר: פסטה ללא גלוטן – מוצלחת, חטיפי שוקולד קטנים – יש יותר טובים, עוגיות לקטנים – גם לגדולים, עוגיות על בסיס עוגיית קקאו – אחת לא שתיים כן, משקאות חלב לחורף – תעשו לבד, מעדן חלב לילדים במארז חדש – אותו דבר.

ברילה ללא גלוטן של ברילה
חברת הפסטה השיקה סוף סוף את הגרסה נטולת הגלוטן שלה. מדובר בשלושה מוצרים – אטריות, ספירלי וצינורות – המבוססים על שילוב של קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב וקמח אורז, תערובת ייחודית המבדילה את המוצרים מהמתחרים במספר מאפיינים. ראשית, הצבע מזכיר זה של פסטה העשויה מחיטת דורום; שנית, היא טעימה ולא מתוקה בדומה לפסטה העשויה כולה מתירס; ולבסוף, גם לאחר הבישול היא שומרת על הצורה והמרקם, ואינה הופכת לגוש דביק של פסטה. בהתחשב במחיר, הדומה למחיר הפסטה הרגילה של החברה, זו אחת התוספות המבורכות לקטגוריית נטול הגלוטן.
בשורה התחתונה: אחת ההשקות המוצלחות בתחום. כדאי לאכול גם אם אינכם חולי צליאק.
כ-10 שקלים ל-400 גרם. כשרות בד"צ מנצ'סטר, בדצ "בית יוסף" ובאישור הרבנות הראשית. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

Mixim של כרמית
החברה נכנסה לקטגוריה של חטיפי השוקולד באריזות קטנות (55 גרם), הנותנות את תחושת הכזב שאריזה קטנה שוות ערך למעט קלוריות.
המבחר כולל חמישה מוצרים, בהם חמישה נטולי גלוטן: בייגלה מצופה שוקולד חלב; מיני וופל מצופה שוקולד חלב; מיקס שוקולד לבן ופצפוצי אורז; מיקס שוקולד חלב קרמל וקורנפלקס; מיקס שוקולד חלב בוטנים ופצפוצי אורז; ומיקס שוקולד חלב עם פצפוצי אורז ואגוזי לוז.
זה שמכיל בייגלה הוא היחיד עם גלוטן, והכי פחות מוצלח. הבייגלה מאבד קצת מהפריכות, וגם השוקולד אינו מהטובים. השילוב של שוקולד החלב עם קרמל וקורנפלקס עובד טוב יותר, וגם המיקס עם פצפוצי אורז ואגוזי לוז התחבב עלינו.
בשורה התחתונה: למתחרים יש מוצרים דומים טובים יותר, אך גם אלה יעשו את העבודה. כלומר, יספקו הרבה מתוק ושוקולד לפה.
5 שקלים ל-55 גרם. כשרות בד"צ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

עוגיות Dinosaurs של Lotus
העוגיות מיועדות לילדים, אבל בינינו, אין שום סיבה שרק הם ייהנו מהן. זה לאסתם שהן טובות; הן מסוג העוגיות שמוכיחות כי עם כל הכבוד לתעשיית המזון בישראל, בחו"ל יודעים לעשות את אותו הדבר טוב יותר. מדובר במותג עוגיות לילדים של החברה האחראית על העוגיות הממכרות לוטוס, המבוססות על דגנים, ונמכרות בצורת דינוזאור. העוגיות משווקות בשני טעמים –דגנים, ודגנים עם ציפוי שוקולד מריר. יש לנו רק דבר אחד לומר: הן ממכרות.
בשורה התחתונה: אין סיבה שלא תאכלו אותן בעצמכם, גם אם הצורה נראית לכם ילדותית.
11.9-14.9 שקלים ל-225 גרם. להשיג ברשתות השיווק.
צילום אופן

עוגיות על בסיס עוגיית קקאו של MOOI
בשנים בהן הוא פועל, הצליח מותג זה לספק אלטרנטיבה איכותית יחסית לעוגיות, עבור מי שמחפש לאכול ליד הקפה שלו עוגיה קצת יותר מורכבת והרבה יותר טעימה מהממוצע.
החידוש בהשקה זו הוא הבסיס של העוגיות – עוגיית קקאו פריכה עם טעם קקאו ברור. על בסיס זה נוצרו שלושה שילובים שונים: שוקולד חלב עם קרם קוקוס, שוקולד מריר ואספרסו, ושוקולד חלב עם קרם ברולה. השניים הראשונים מוצלחים מאוד – שילובי טעמים נכונים, עם כמות יפה של קוקוס (בראשון) ואספרסו (בשני). השלישי מאכזב; קרם ברולה לא באמת יכול להפוך לעוגיה, שכן הקינוח ידוע לא רק בטעם אלא גם במרקם. המותג אינו הראשון שמנסה, ולטעמנו כולם נכשלים (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: תתעלמו מטעם הברולה ותתמכרו לשניים האחרים.
9.9-17.2 שקלים ל-180 גרם. להשיג ברשתות השיווק.
צילום סטודיו דנשר

משקאות חורף של יטבתה
גם החורף השיקה החברה משקאות חורפיים, כאלה המבוססים על חלב ואמורים לספק, מבלי לטרוח כלל, גרסה של משקאות ידועים מהעולם.
הראשון הוא צ'אי מאסלה – בעיקרון תה עם תבלינים וחלב. אמנם לא באמת זהה למשקה שאתם מכירים מהודו, אבל אכן טעים ומתובל. השני הוא אותו משקה שהיה בחורף הקודם – הסחלב, משקה מקומי שבגרסה זו מצליח להיות דומה יותר למקור לעומת המשקה ההודי.
בשורה התחתונה: אפשר לעשות טובים מהם בבית, בלי להתאמץ במיוחד.
10.9-11.5 שקלים ל-850 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.
צילום סטודיו שטראוס

יופלה שטוזים של תנובה
מותג הילדים של החברה בתחום המעדנים, עובר רענון. ראשית זה העיצוב של הגביעים, שההבדל בצבעיהם מרמז על ההבדלים בטעם. כך, טעם תות באריזה ורודה וטעם וניל באריזה תכלת.
בנוסף, אין חובה עוד לרכוש את המוצג ברביעייה, ומעתה הם נמכרים גם בבודדים. מלבד זאת, הם שומרים על אותו מרקם ואותם טעמים, והילדים שניסו אותם אהבו אותם גם בצורתם החדשה.
בשורה התחתונה: השינוי אינו מהותי. אם הילדים אהבו אותם קודם, הם יאהבו אותם גם עכשיו.
2.5-3.3 שקלים ל-125 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר