סל הקניות של שחר 348

לרגל החורף נתחיל עם תה ירוק – לנסות, פיצה מחוזקת – נו טוב, בייגל טוסט – פתרון סביר בחנויות נוחות, פירות מיובשים בהקפאה – חידוש מוצלח, שורש כורכום טרי – יופי, מוצרלה פרסקה – כדאי להכיר

לרגל החורף נתחיל עם תה ירוק – לנסות, פיצה מחוזקת – נו טוב, בייגל טוסט – פתרון סביר בחנויות נוחות, פירות מיובשים בהקפאה – חידוש מוצלח, שורש כורכום טרי – יופי, מוצרלה פרסקה – כדאי להכיר/ 


תה ירוק של ליפטון

את התה הירוק הקלאסי של החברה אנו מכירים, והוא דומה באיכותו למוצרים דומים של חברות אחרות. אך כשניסינו בערבים הקרים את התה הירוק מסדרת הפירמידות של החברה – תה המגיע בשקיקים בצורת פירמידה, גילינו תה באיכות אחרת. שקיקים אלו אינם ייחודיים לחברה, אך התה הירוק בסגנון סיני שניסינו, התגלה כאחד הטובים – טעם עשיר של תה ירוק, מורכב ביחס לסוג הנפוץ, מהסוג שחדי החך בוודאי יזהו בו כל מיני ניואנסים. התה מגיע בעוד שני טעמים.
בשורה התחתונה: אם אתם אוהבים תה ירוק, נסו את התה הזה.
11.9-18.9 שקלים ל-20 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.


פיצה מחוזקת של דומינו'ס פיצה

על פניו, הרעיון של הפיצה החדשה נשמע מעניין: לבצק הוסיפו עגבניות מיובשות, שאמורות כמובן להשפיע על הטעם הסופי. הן עושות את זה במידה מסויימת, אבל בינינו, די קשה להבחין בכך, מאחר ואת הפיצה גם כך אנו אוכלים עם רוטב עגבניות וגבינה מעל.
הדבר שמורגש יותר בפיצה הזו הוא העובדה שהיא מגיעה עם כמות גדולה יותר מבעבר של גבינת מוצרלה. העובדה שיש גם תוספת אחת כלולה במחיר, משדרגת את העסקה (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: חידוש חביב, אבל לא מהמוצלחים שהיו לרשת בשנים האחרונות.
55 שקלים בקניית 2 פיצות משפחתיות, כולל בקבוק שתייה במתנה, במבצע עד סוף ינואר 2016. להשיג ב-1-700-70-7070 או ב- www.dominos.co.il
צילום דן פרץ

בייגל טוסט קלאסי של עינת תעשיות מזון
במסגרת הכריכים המוכנים של החברה הושק גם הכריך הזה, שאמור בעצם להפוך לטוסט. מדובר בבייגל המכיל מטבוחה, זיתים ירוקים וגבינה צהובה, אותו אמורים להכין לכם כטוסט בנקודת המכירה, או שתקנו ותכינו בטוסטר בבית.
השילוב של מטבוחה קצת מפתיע לטובה, למרות שהחברה ממשיכה בנוהג הקבוע שלה: תוספות מועטות יחסית, שהופכות את הכריך לפחות עשיר וטעים מכפי שיכול להיות (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: עדיף להכין את הטוסט בבית לבד; אם אתם מחפשים אחד לאכול בדרך, זה פתרון סביר.
18-20 שקלים. כשר פרווה בהשגחת הרב י.בן דוד בארות יצחק. להשיג בחנויות נוחות.
צילום איל קרן

פרי free של טי שייפ
החברה החלה לשווק בישראל את סדרת המוצרים המפתיעה הזו. על פניו, מדובר בסדרה של פירות יבשים, אך הטכנולוגיה עושה את ההבדל.
הפירות עוברים ייבוש בהקפאה ולאחר מכן אידוי בטמפרטורה נמוכה, מה שהופך אותם לא רק ליבשים אלא גם לפריכים במיוחד (ולדברי החברה, שומר על הערכים התזונתיים שלהם). ללא תוספת סוכר או כל רכיב אחר, מקבלים פירות יבשים בגרסה תעשייתית אמנם, אך טבעית יחסית.
הסדרה כוללת ארבעה סוגי פירות: ליצ'י, בננה, אגס ואננס – שכל אחד מהם מגיע בצורה אחרת. הליצ'י לדוגמא, נראה כמעט כמו הפרי עצמו. בכל אריזה יש כ-20 גרם פרי, כלומר סביב 70 קלוריות לשקית. הבעיה היחידה היא בשקית, שאינה גדולה ולא ממש נוח להכניס אליה יד ולשלוף ממנה את הפרי.
בשורה התחתונה: אחד החידושים המוצלחים שיצאו לשוק בתחום הפירות היבשים. כדאי מאוד.
9.9-11.9 שקלים ל-20 גרם. כשר בהשגחת הבד"ץ – חוג חתם סופר בני ברק.
להשיג בסופר פארם, ניצת הדובדבן, לגעת באוכל, טבע קסטל, ספייסס, בתי טבע, בתי מרקחת וחנויות נוחות.


שורש כורכום טרי של חוות תקוע

המוצר הזה אינו חדש, אך מאחר והוא עונתי, כדאי מאוד להכניס אותו למטבח בתקופה בה הוא קיים בשוק. כורכום הוא אמנם תבלין נפוץ ומוכר, אבל הגרסה הטרייה של השורש מכניסה עושר נוסף של טעמים וארומה לתבשיל. יש לשורש הזה גם סגולות בריאותיות, ויש מי שצורכים אותו רק למטרה זו, אך אנו נהנים ממנו בעיקר לטובת תבשילי החורף השונים.
את השורש אפשר כמובן להקפיא לטובת שימוש ארוך יותר, ולכן אפשר לרכוש עוד ממנו כך שיחזיק גם בעונת הקיץ.
בשורה התחתונה: טרי, בריא, מוסיף טעם – מה צריך יותר?
כ-14 שקלים ל-120 גרם. כשרות רבנות גוש עציון. להשיג ברשתות השיווק.

מוצרלה פרסקה של מחלבות גד
המחלבה השיקה את הגרסה שלה לגבינה האיטלקית הידועה. מבטיחים לנו הקפדה על שיטת הייצור האיטלקית-המסורתית, ובהתאם לכך הגבינה משווקת באותו יום בו יוצרה, עובדה הנותנת לה את שמה – משמעות השם 'פרסקה' באיטלקית היא 'טרייה'.
אכן, לא כדאי להשתהות בצריכה שלה מרגע שקונים אותה, כי יש לה חיי מדף קצרים. הגבינה תשדרג גבינות וכריכים, אם כי אנחנו גילינו שכאשר מגרדים אותה מעל פשטידת, היא עושה רק טוב לתוצאה הסופית.
בשורה התחתונה: זו אחת הגבינות שכדאי לכם להכיר.
6.9-9.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק.
צילום דן לב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר