סל הקניות של שחר 349

גם בחורף צריך לשתות, לכן נתחיל עם משקאות לערבוב קוקטיילים – לשתות בפני עצמם, מים מינרליים מוגזים – טובים ולא זולים, מעדני חלב סטייל חורף – גם לקור, מרק אסיאתי – אידיאלי לחורף, תה ירוק חדש – רק אם מוכרחים, רוטב רימונים חמוץ-מתוק – מתוק מדי

גם בחורף צריך לשתות, לכן נתחיל עם משקאות לערבוב קוקטיילים – לשתות בפני עצמם, מים מינרליים מוגזים – טובים ולא זולים, מעדני חלב סטייל חורף – גם לקור, מרק אסיאתי – אידיאלי לחורף, תה ירוק חדש – רק אם מוכרחים, רוטב רימונים חמוץ-מתוק – מתוק מדי.


Fever Tree של IBBLS

מי טוניק, ביטר למון, ג'ינג'ר אייל וג'ינג'ר ביר; אינם משקאות חדשים. גרסה זו של המשקאות משלבת מספר תכונות שאמורות לבדל אותה מהגרסאות הוותיקות והנפוצות יותר – שימוש בכינין שמקורו בקונגו, שנותן למשקאות את הטעם המריר שלהם; שימוש במי מעיין "מובחרים" – לדברי החברה, ביטוי שמשמעותו האמיתית אינה ברורה לנו דיה; וכן ללא ממתיקים מלאכותיים.
אחרי שטעמנו את המשקאות השונים, אפשר בנקל להבחין שהם טעימים יותר מאלו שאנו כבר מכירים. אך כאשר תערבבו אותם בתוך קוקטייל זה או אחר, לא בטוח שתשימו לב לכך.
בשורה התחתונה: טוב למי שאוהב לשתות אותם כפי שהם, ומחפש איכות גבוהה יותר מהמקובל.
כ-29 שקלים לרביעייה, 200 מ"ל ליחידה. להשיג ברשתות השיווק ובברים.

מוצרי חורף של יופלה מבית תנובה
החברה השיקה מהדורה מוגבלת של שני מעדנים חדשים – יופלה סיידר תפוחים 3% ויופלה סלט פירות 3%. שניהם מכילים כאמור 3% שומן ביוגורט, עם השילובים האמורים – תפוחים עם קינמון באחד, מנגו, תפוז ובננה בשני. ההשקה מכוונת לחורף, למרות שלטעמנו סלט פירות זה בכלל מאכל קיצי.
אז אם מתעלמים מההקשר העונתי, המעדן עם הפירות הוא המוצלח בין השניים – כמות מאוזנת של הפירות השונים, כך שלכל אחד מהם יש מקום בגביע, עם אותו היוגורט המוכר. ה"סיידר", שהוא כאמור תפוחים עם קינמון, חביב, לא יותר מזה.
בשורה התחתונה: מעדן הסלט פירות יהיה טעים גם בימים הקרים שיש לנו מדי פעם.
3.68-5.6 שקלים ל-150 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

ג'ירף ספיישל של ג'ירף
מנה זו חורגת מהקו הכללי של המדור – לא תמצאו אותו במכולת, בסופרמרקט או בחנות נוחות, אלא בסניפי רשת המסעדות ג'ירף. זוהי גרסה חדשה למרק הוותיק של הרשת, המשלב פרגית צלויה, כיסני וון טון ממולאים בעוף ושרימפס קצוצים, אטריות סומן שהן אטריות דקות מקמח חיטה, תרד, גזר, כרוב סיני ונבטים, עם ציר עוף, סויה, סאקה ומירין.
זו מנה גדולה המהווה בקלות ארוחה בפני עצמה, ויש בה עושר טעמים מפתיע. איננו מכירים את הגרסה הקודמת של המרק, אז אנו מעידים על החוויה ללא גורם ההשוואה: הפרגית הצלויה מזכירה יותר ברביקיו מאשר מסעדה אסיאתית, אך הכיסונים דואגים שנדע היכן אנו באמת נמצאים. הם, אגב, עשויים טוב – בצק לא עבה, כמות נדיבה של מילוי, ואם אתם דואגים, אז את טעמם של השרימפס לא כל כך מרגישים. יחד עם שאר המרכיבים, זה מרק מוצלח (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: מנת מרק אידיאלית לימי החורף.
59 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.
צילום: אפיק גבאי

מים מינרליים מוגזים של FERRARELLE
למי שאינו מכיר, זהו מותג מים מינרליים מוגזים המגיע לישראל מאיטליה, בייבוא של חברת נביעות. תמצאו אותו במסעדות, רסטרו-ברים ובתי קפה, ויש לו גיזוז עדין יחסית.
מאחר והוא אכן מכיל מינרלים, הוא עומד בתקן של מים מינרליים, ולרכיבים אלו אמורה להיות השפעה טובה על עיכול האוכל. איננו יודעים לומר אם זה אכן משפיע באופן זה, אך הם בהחלט אופציה טובה למי שרוצה גרסה שונה למים מוגזים.
בשורה התחתונה: המוצר טוב, אך קחו בחשבון כי אינו זול.
20-25 שקלים ל-330 מ"ל. להשיג במסעדות, ברים ובתי קפה
צילום סטודיו פרומרקט

שני סוגי תה ירוק חדשים של ויסוצקי
חובבי התה הירוק שמאסו בטעם הסטנדרטי ומחפשים שילוב טעמים, יכולים מעתה לבחור בשני סוגים חדשים של תה. הכוונה היא לוויסוצקי ירוק ג’ינג’רSpicy חריף, וויסוצקי ירוק לימון ודבש, שהשיקה החברה.
השילוב עם הג'ינג'ר והצ'ילי אכן נותן חריפות קלה לתה, ומי שאינו מורגל בטעמים אלו עשוי להגדיר אותו כחריף מאוד; בעוד השילוב עם הלימון והדבש אמנם מורגש, אך אינו זהה בהשוואה לתה אליו מוסיפים מעט לימון ודבש שיש בבית – הטעמים יותר דלים, פחות עשירים.
בשורה התחתונה: רק אם אתם באמת חייבים להוסיף טעמים אחרים לתה הירוק.
24.9 שקלים ל-25 יחידות. להשיג ברשתות השיווק.
צילום: טופ טאצ

רוטב רימונים חמוץ-מתוק של מכוורת עמק חפר
הבעיה שלנו עם המוצר הזה נמצאת ברשימת הרכיבים – עם סוכר בראש הרשימה ורכז רימונים כחלק ממנה, המוצר לא יתאים למי שמעדיף להשתמש ברכיבים בריאים יותר. זאת בניגוד לסגולות הבריאותיות שיש לרימון עצמו.
מי שסוגיה זו פחות משמעותית עבורו, ייהנה מרוטב שיש בו איזון יחסי בין החמיצות של הרימון לבין מתיקות, שהושגה כמובן בעזרת הסוכר.
בשורה התחתונה: אנחנו מעדיפים את המוצרים עם פחות סוכר.
17.5 שקלים ל-350 גרם. כשר בהשגחת הרבנות. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות, כמו גם בחנות של המכוורת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר