סל הקניות של שחר 35

החג עבר, והשבוע בדקנו מאפי חיטה מלאה, תירס מתוק, פיצה חריפה, גרנולה, פטריות, וופלים וגזוז

מאפי חיטה מלאה של בונז'ור
המודעות לתועלות שבמאכלים עשויים חיטה מלאה רק הולכת וגוברת, וההשקה האחרונה של בונז'ור רק מחזקת זאת. מדובר בסדרה של שלושה מוצרים, שלרוב קשה למצוא בגרסתם המלאה: בגט, לחמניה וג'בטינה. שלושתם עשויים 100 אחוז חיטה מלאה, לא צבעי מאכל מבלבלים, רכים במידה מפתיעה לטובה. ולמרות העובדה שהם מלאים הם אינם כבדים מדי בפה.
בשורה התחתונה: לאלו המעדיפים מאפי חיטה מלאה, יש עכשיו עוד אופציות טובות ולא יקרות מדי. מצוין.
1.12 ₪ ל-60 גרם ג'בטינה, 2.7 ₪ ל-120 גרם לחמניה, 4.95 ש,ח ל-340 גרם בגט. כשר בכשרות חתם סופר בני ברק ורבנות קרית גת. להשיג ברשת הריבוע כחול וברשתות הפרטיות.

פטריות שי-מג'י של חוות פטריות תקוע
"תקוע" עושים חסד עם חובבי הפטריות, וממשיכים להביא לצרכן הישראלי פטריות שעד לאחרונה לא נראו בארצנו. כעת הגיע תורן של השי-מג'י היפניות, המגיעות טריות לחלוטין ובשני צבעים – לבן וחום. מלבד ההבדלים בצבע הן דומות מאוד בטעם ובמרקם, ומומלץ מאוד להקפיץ אותן כדי ליהנות מהן. הטעם שלהן אינו דומה לטעם הקלאסי של פטריות, ולמעט העובדה שהוא פיקנטי קצת קשה להגדירו. המרקם שלהן, עם זאת, הוא המרקם המוכר של פטריות.
בשורה התחתונה: חידוש מבורך לחובבי הפטריות.
10-12 ש"ח ל-150 גרם. כשרות מהדרין בהשגחת הרב אליהו י. אבא שאול, המועצה הדתית גוש עציון, והכשר מהדרין של רבנות ירושלים. להשיג בשווקים, ברשתות השיווק ובחנויות ירקנים מובחרות.

חטיפי עלית Bites של שטראוס
תוך שהיא משתמשת בשם 'עלית' כדי לקדם את המוצרים החדשים, נכנסת קבוצת שטראוס לקטגוריה חדשה. מדובר במיני ופלים קטנים במיוחד המגיעים בשני טעמים – שוקולד וחמאת בוטנים. הוופלים קטנים במיוחד, שלא לומר קטנים מדי, אך הטעמים השונים שלהם טובים, ובכך מפצים על קוטנם. בנוסף, יש להם מרקם פריך, בדיוק כפי שצריך.
בשורה התחתונה: אם הם היו קצת יותר גדולים, זה היה קצת יותר מוצלח.
5 ש"ח ל-85 גרם. להשיג בכל רשתות השיווק.

ברוקלין אקסטרים פיצה של דומינוס פיצה
רשת הפיצריות ממשיכה עם קו הפיצות החריפות שלה, ומשיקה ליין של 3 פיצות משפחתיות המוגדרות כפיצות ניו-יורקיות. לא ברור מדוע הן זכאיות לתואר המחייב, אך אפשר לשים את סימן השאלה בצד. שלוש הפיצות – פיקנטית, חריפה וחריפה מאוד – משלבות תיבולים שונים כדי לתת את הטעם החריף. יחד עם רוטב עגבניות וגבינות מוצרלה ופרובלון, התוצאה הסופית טעימה – וחריפה. הפיצה הפיקנטית שהגיעה לטעימה יכלה בקלות לקבל את התואר חריפה בכל מבחן חריפות, כך שאת החריפה במיוחד אפשר להמליץ רק לחובבי האקסטרים.
בשורה התחתונה: הפיצות הטעימות מומלצות לחובבי החריפות בלבד.
67.9 ₪. להשיג בסניפי הרשת, 1-700-70-70-70. www.dominos.co.il

גרנולה של מנדל גרנולה
הגרנולה החדשה שעלתה למדפים, ממוקמת במקום טוב באמצע, אם מבקשים לקטלג אותה בהשוואה לגרנולות הנמכרות בארץ. היא קלויה ופריכה ברמה סבירה, ומגיעה בשלוש גרסאות. בזו שאנו ניסינו היו הרבה צימוקים, קצת שקדים, ואפילו אגוזי קאשיו בודדים שלא צוינו ברשימת הרכיבים, סוכר חום ודבש.
אין חומרי טעם וחומרים משמרים, לשמחתנו, והתוצאה הסופית מספקת. יתרון נוסף טמון בכך שהיא מגיעה בצנצנת זכוכית, המאפשרת גם לראות את התכולה וגם להשתמש בה לשימוש חוזר.
בשורה התחתונה: יש בשוק גרנולות טובות יותר וטובות פחות. זו, כאמור, ממוקמת במקום טוב באמצע.
17-20 ₪ ל-400 גרם. כשרות מהדרין של רבנות רמת הגולן וכשרות חתם סופר בני ברק. להשיג ברשת חביב, סטופמרקט, עדן טבע מרקט, פרשמרקט, טרי בריא, סופרדוש, טיב טעם ובחנויות טבע מובחרות. www.mandelgranola.com

תירס Super sweet של סנפרוסט
המיוחד בזן התירס החדש שסנפרוסט משווקת בגרסתו הקפואה, טמון כבר בשמו. מדובר בגרגרים מתוקים יחסית למקובל, שמגיעים בכלל מארצות הברית. יש להניח כי המתיקות מורגשת בעיקר בתירס כשהוא טרי – פחות לאחר שהפשרנו אותו, וכאשר הוא בתוך פשטידה או תבשיל, ההבדלים מצטמצמים עוד יותר.
בשורה התחתונה: הגיוון במוצרי סנפרוסט מבורך, אך ההבדלים במקרה זה אינם כה גדולים ביחס לתירס הרגיל הקפוא של החברה.
18 ₪ ל-800 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

סירופ GAZOZ בטעם ענבים של סודה-קלאב
סדרת הסירופים שהשיקה החברה, כאקט משלים למכשיר הסודה של החברה, התרחבה באחרונה עם טעם הענבים החדש. אין בו חומרים משמרים, ובמקום חומרי צבע יש בו סמבוק המעניק למוצר את צבעו, וזו בהחלט בשורה טובה. עם זאת, בכל הקשור לטעם, הוא אינו מצליח לדמות את טעם הענבים המוכר. על המדף תמצאו סירופים מוצלחים יותר מבחינה זו.
בשורה התחתונה: נשמח אם הטעם ישתפר, שכן אין סירופים רבים ידידותיים לגוף כמוהו.
14.9 ₪ ל-750 מ"ל. להשיג ברשתות המזון, בחנויות קמעונאיות וכן בטלפון 1-800-300-200. www.gazoz4u.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר