סל הקניות של שחר 350

בסל השבועי מוצרים לט"ו בשבט, וגם חמאה ומרגרינה במותג פרטי – אלטרנטיבה מומלצת, במבה קטנטנה – אנחנו בעד, פתיתי דגנים – מומלצים, מעדן יוגורט עתיר חלבון – עדיף, חלב מועשר – שדרוג מוצלח, סירופ מייפל טבעי – אופציה טובה, ביסקוויטים עם דגנים מלאים וסיבים תזונתיים – כדאי

בסל השבועי מוצרים לט"ו בשבט, וגם חמאה ומרגרינה במותג פרטי – אלטרנטיבה מומלצת, במבה קטנטנה – אנחנו בעד, פתיתי דגנים – מומלצים, מעדן יוגורט עתיר חלבון – עדיף, חלב מועשר – שדרוג מוצלח, סירופ מייפל טבעי – אופציה טובה, ביסקוויטים עם דגנים מלאים וסיבים תזונתיים – כדאי.

מוצרים לט"ו בשבט של לחם ארז
חג האילנות מביא את הרשת להציע ליין של מוצרים המשלבים פירות ואגוזים מסוגים שונים. המבחר כולל לחם אגוזים וצימוקים, לחם מחמצת המשלב שיפון וקמח מלא, ללא חומרים משמרים, תוספת סוכר, שמן או משפרי אפייה, אך יש בו כמות יפה של אגוזי מלך ומעט צימוקים. יש לו מרקם מוצלח, לא דחוס מדי, והתוספות רק שיפרו את הטעם.
יש קונפיטורות של שזיפים, תאנים או משמש, מתוכן טעמנו את זו מבוססת השזיפים שהייתה שילוב מצוין בין מתיקות עם מעט חמצמצות של הפרי. יש אינגליש פאי עם אגוזים ועוגה בחושה של תפוחים וגרנולה, כלומר קוביות תפוח סמית עם קינמון, צימוקים, שיבולת שועל ותערובת של גרעיני חמניות, דלעת ואגוזי לוז.
העוגה הייתה לחה ורכה מדי, אז היא התפוררה כשניסינו להרים את הפרוסה, ורשימת הרכיבים לא ציינה משום מה את כולם, דבר חשוב במיוחד לאלרגנים (גלוטן בחלק מהמוצרים).
בשורה התחתונה: הלחם היה הדבר הטוב ביותר שטעמנו במגוון זה.
22-59 שקלים, להשיג בסניפי הרשת.
צילום נמרוד סונדרס


תערובת אגוזים וחמוציות של קליית גת

לטעמנו, מוצר זה אינו מיועד למי שחוגג את ט"ו בשבט בבית, אלא בעיקר למי שרוצה לקחת איתו תערובת מוכנה לנסיעות. אם אתם חוגגים בבית, קל יותר לרכוש מוצרים בתפזורת ולהכין מהם את התערובת הרצויה לכם.
תערובת זו של קליית גת משלבת אגוזי קשיו, אגוזי מלך, אגוזי פקאן, שקדים וחמוציות, עם כמות דומיננטית יחסית של חמוציות המשפיעה על הטעם הסופי.
למרות זאת השילוב מוצלח; רק שימו לב לקלוריות שיש באריזה, שיכולה בקלות לשבור את הדיאטה שלכם באותו יום.
בשורה התחתונה: מומלץ לנסיעות, רק אל תאכלו את הכל.
19.9 שקלים ל-150 גרם. המוצר כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ של העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות פרטיות, במרכולים ובקיוסקים.
צילום עמית שטראוס

חמאה ומרגרינה של שופרסל
המותג הפרטי של הרשת ממשיך להתרחב. הפעם חמאה הולנדית, מרגרינה ושמנת לאפייה ולבישול, כולם במחירים נמוכים יותר ממחירי השוק, כך מבטיחה החברה.
העמדנו את המוצרים למבחן הניסיון, והופתענו לטובה. הן החמאה והן המרגרינה באיכות מצוינת, ולטעמנו טובות יותר מהמוצרים המקומיים בהם הן מתחרות.
בשורה התחתונה: יחד עם המחיר הנמוך יותר, זו אלטרנטיבה הרבה יותר מומלצת.
6.84 שקלים ל-200 גרם חמאה, 3.8 שקלים ל-200 גרם מרגרינה, 6.5 שקלים ל-250 מ"ל שמנת לאפיה ולבישול. להשיג בסניפי הרשת.
צילום דני לרנר


במבה במביני של אסם

אחרי שהשיקה במבה במילויים שונים ובמבה ענקית, יצאה החברה עם הבמבה הקטנטנה. הרעיון עורר בעיקר צחוק בקרב המבוגרים שניסו אותו. בחבילה יש אמנם 60 גרם כמו בחבילות 60 גרם של במבה רגילה, אך הגודל יוצר תחושה מטעה כאילו אוכלים פחות ממנה.
אבל לגודל יש יתרון – הבמבה טעימה, ויש שאמרו טעימה יותר מהבמבה הרגילה שכן היא פחות מייבשת את הגרון.
בשורה התחתונה: אם כבר לשנות משהו בבמבה, לכו על הגרסה המוקטנת שלה.
3.3-4.3 שקלים ל-60 גרם. כשרות בד"צ ירושלים העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק.
צילום סטודיו אסם

פתיתי דגנים של רפאל'ס
שדרוג חדש לדגני הבוקר, לפשטידות ואפילו לסלטים שאתם מכינים, הודות לסדרת מוצרים מפתיעה זו. מדובר בשבעה מוצרים המגיעים כולם בצורה של פתיתים יבשים, העשויים מכוסמין מלא, חיטה מלאה, שעורה מלאה, שיפון מלא, שיבולת שועל מלאה (עבה), שיבולת שועל מלאה (דקה), ומיקס פתיתי דגנים.
אל תחשבו שזה נראה כמו הפתיתים שאנו מבשלים ואוכלים – יש להם צורה אחרת, טעם וכמובן מרקם שונים לחלוטין. ניסינו שניים מהמוצרים שהשתלבו בפשטידות שלנו, הוסיפו להם נפח שביטל חלק מהצורך בקמח, שדרג את המרקם, וגם השפיע במידת מה על הטעם הסופי (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אחת התוספות המומלצות למטבח, אם אתם מחפשים כיצד לחדש ולשדרג את המאכלים שלכם.
7-9 שקלים ל-400 גרם. כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר ובכשרות הרבנות חדרה. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום דרור קליש

דנונה פרו של שטראוס
אם אתם מחפשים להגדיל את כמות החלבון במזון שלכם, הסדרה החדשה של המעדנים הללו תעזור לכם בכך. מדובר במעדני יוגורט המכילים בין 35% ללא פחות מ-120% יותר חלבון בהשוואה למתחרים שלהם, תלוי כמובן למי אתם משווים. התוספת אכן מורגשת במרקם, שהפך לסמיך ועשיר יותר.
הסדרה כוללת יוגורט לבן ללא תוספת סוכר, כמו גם יוגורטים עם שכבת פרי בתחתית בטעמי אננס, פירות יער ואפרסק. הגביע החדש נוח לשימוש והתוספת של הפירות – במיוחד פירות היער, מוצלחת, הודות לכמות הנכונה ולמתיקות סבירה יחסית.
בשורה התחתונה: אם אתם כבר צורכים מעדנים, עדיף כאלה עם כמות חלבון גדולה יותר.
4.6-4.9 שקלים ל-150 גרם. כשרות הרב רובין. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.
צילום שיק דיזיין


חלב מועשר של יטבתה בבקבוק

אחרי שהתרגלנו לאורך שנים רבות לצרוך חלב באריזת קרטון מלבנית, מחזירה המחלבה למדפים את הבקבוק העגול. זה עשוי פלסטיק, ולא זכוכית כמו בימים עברו. אך העובדה כי ניתן למחזר אותו וכי עלויות הייצור נמוכות יותר, תביא להוזלה מסוימת במחיר.
האריזה מאפשרת לראות דרכה כמה חלב נותר בבקבוק, נוחה לפתיחה ולסגירה, ובסך הכל קל מאוד להסתגל אליה. אם הקמעונאים יגלגלו את ההוזלה של 17.5% למחיר הסופי לצרכן, בכלל נהיה מרוצים.
בשורה התחתונה: שדרוג מוצלח שיכול להקל במעט על ההוצאות של מי שרגיל לצרוך חלב מועשר. רק שימו לב למחירים בנקודות המכירה.
7.5-7.7 שקלים ל-1 ליטר.
צילום שלומי ארביב

סירופ מייפל טבעי של יד מרדכי
הדבר הטוב ביותר שאפשר להגיד על הסירופ הזה, הוא שהמוצר מיוצר בקנדה, המקום בו עצי המייפל צומחים בקלות, ושם מייצרים חלק נכבד מהתצרוכת העולמית של הסירופ המתוק הזה.
את זה מגלים רק כשבוחנים את האותיות הקטנות על התווית, אחרת אפשר לחשוב כי מדובר במוצר ישראלי. וטוב שהוא אינו כזה, כי בקנדה יודעים לייצר סירופ מייפל טוב, וזה תחת מותג יד מרדכי טוב באותה מידה כמו אלו שנושאים שמות של מותגים קנדיים.
העובדה שמדובר ב-100% סירופ מייפל, מוסיפה לו כמובן נקודת זכות ומאפשרת לו להיות מתחרה ראוי למוצרים המוכרים לנו.
בשורה התחתונה: טוב שיש אופציה נוספת לסירופ מייפל על המדף.
29.9 ל-189 מ"ל, 39.9-44.9 שקלים ל-236 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות שכונתיות, מינימרקטים ומכולות. כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית, בעל"ז מחזיקי הדת.
צילום דן לב

ביסקוויטים עם דגנים מלאים וסיבים תזונתיים של mana
הם ללא ספק נראים כמו פתי בר, וכשאנו בוחנים מוצר חדש המתחרה במוצר וותיק ומצליח, אנו מיד נהיים חשדניים. במקרה זה, החשדנות התחלפה במהרה בהתלהבות.
העובדה כי הם מכילים דגנים מלאים וסיבים תזונתיים, משנה לטובה את הטעם אך בעיקר את המרקם, והופכת אותו למלא יותר וקראנצ'י יותר בפה.
אז אמנם זה עדיין לא מוצר בריאותי לטעמנו, אבל אם אתם מחובבי סוג זה של ביסקוויטים, תיהנו מאוד מהאופציה החדשה.
חשוב לציין כי בפועל מדובר בשלושה מוצרים – ביסקוויט דגנים, ביסקוויט דגנים בטעם שוקו, וביסקוויט דגנים מצופה בטעם שוקולד (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: מוצלח יותר ממה שכבר קיים בשוק. כדאי.
7.90-8.90 שקלים ל-240/350 גרם. כשרות פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית (ירושלים). להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום אפרת אשל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר