סל הקניות של שחר 356

השבוע בסל שלנו חטיפי חלבון – כדאי לנסות, קרם בוטנים וקקאו – אם חייבים, פרלינים בטעמים – שיישארו בשוק, חטיפי שוקולד עם דגנים מלאים – מומלצים על תנאי, ביסקוויטים של פעם – פשוט זה טוב, מיני וופלים – החטא ועונשו, משקאות בפחיות צרות – למה?

חטיפי חלבון ONE של OhYeah Nutrotion
אם אתם צרכנים של חטיפי חלבון, כדאי שתדעו כי יש מותג חדש שינסה לגרום לכם להשקיע בו את מיטב השקלים שלכם. כמו רבות מהאלטרנטיבות הקיימות, גם זה אינו זול במיוחד, ויש בו 22 גרם חלבון מתוך 60 גרם משקל כל יחידה. החטיף מצליח להבדיל את עצמו מהמתחרים בעיקר בזכות הטעם – אמנם רשימת הרכיבים היא לא מה שהנטורופת ימליץ לכם לצרוך, אבל יש אפשרויות מוצלחות דוגמת שוקולד צ'יפס וקרם עוגיות, בצד טעמים שלא ניסינו – עוגת לימון ופאי חמאת בוטנים.
אז נכון שאין כאן ממש עוגה בתוך החטיפים (וטוב שכך), אבל אלה שטעמנו היו טובים מהממוצע. בכולם, יש להוסיף, אין גלוטן, ויש מעט מאוד סוכר.
בשורה התחתונה: אם אתם מוצאים אותם באזור, כדאי לכם לנסות.
כ-16 שקלים ל-60 גרם. להשיג ברשתות הפארם, בתי טבע, בתי מרקחת וחדרי כושר.


קרם בוטנים וקקאו של Reese's

השילוב בין חמאת בוטנים לשוקולד, ידוע ומוצלח, ויש שיאמרו שהוא עולה על השילוב הידוע של חמאת בוטנים עם ריבה.
מוצר זה עונה על כל מה שאפשר לצפות מהשילוב: מרקם סמיך וחלק, טעמים ברורים של חמאת הבוטנים ושל הקקאו, ומשתלבים טוב ביחד, בעיקר מפני שהבוטנים מעט מלוחים, ואילו הקקאו מספק מתיקות עם נגיעה של מרירות. טוב לאפייה, אבל לטעמנו בעיקר למריחה על לחם.
בשורה התחתונה: אם אתם חייבים שילוב זה, אז המוצר בשבילכם.
19.9 שקלים ל-368 גרם. כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי, בהשגחת ה-OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות המובילות ובחנויות פרטיות.

Hot & Spices של דה קרינה
החברה אמנם השיקה את הסדרה הזו במחשבה על החורף, אבל אנחנו נשמח לנגוס מהפרלינים הללו גם בעונה החמה. מדובר במארז של פרלינים המגיעים בשלושה טעמים – ג'ינג'ר ולימון, צ'ילי חריף וארבעה פלפלים.
נכון שהחריף מעודן, אבל הצ'ילי נוכח יפה בתוך הפרלין; וכך גם הנוכחות של הטעמים בשאר הפרלינים שבמארז. העיקר הוא השוקולד, והתוספת בהחלט מוסיפה. בכולם, אגב, 62% מוצקי קקאו.
בשורה התחתונה: אין סיבה שהמוצר ייעלם בתום הימים הקרים.
49.5 שקלים למארז של 9 פרלינים. להשיג בחנות המפעל ברמת הגולן, בחנויות יין, חנויות פרחים וחנויות מובחרות.
צילום מורג ביטן

חטיפי שוקולד עם דגנים מלאים של אנרג'י מבית שטראוס
עוד מוצר שנותן מענה למי שמחפש יותר תענוג ופחות בריאות באוכל שלו. אמנם אין סיבה להפריד בין השניים, אבל בפועל מדובר בשתי מגמות שונות בעולם הקולינריה, והמוצר עונה בעיקר על המגמה של החיפוש אחר הטעם. נכון שאת השמירה על הבריאות לא שכחו כאן: עד 99 קלוריות ל-25 גרם של מוצר ושימוש בדגנים מלאים, אבל העיקר הוא העונג.
המבחר כולל שוקולד חלב עם קוביות פרי בטעם תות, פתיתי קינואה קלויה ופצפוצי אורז; שוקולד מריר עם קוביות פרי בטעם אוכמניות-רימון ופיצפוצי אורז; ושוקולד חלב עם פיצפוצי אורז.
מהשלושה אהבנו בעיקר את השוקולד המריר, שמשתלב היטב עם חתיכות הפרי ופיצפוצי האורז (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: מומלץ למי שלא חייב שהחטיף שלו יהיה סופר בריא.
10-13.9 שקלים לארבע יחידות, 25 גרם כל יחידה. כשרות רבנות נצרת עילית. להשיג ברשתות השיווק וחנויות מובחרות.
צילום סטודיו שטראוס

Maria של Gullon
הביסקוויטים מנסים להחזיר עטרה ליושנה, או ליתר דיוק, להזכיר לנו איך היו לפני עידן התוספות והטעמים. זה אומר שהם עגולים, שטוחים, ויש להם טעם מתקתק ומעט וונילי.
מי שזקוק לריגושים לא יהנה מהם, אך מי שמחפש ביסקויט פריך וטעים לטבול בקפה או בתה, ימצא כאן את מבוקשו (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: לפעמים כל מה שצריך זה מוצר פשוט.
11 שקלים ל-800 גרם, להשיג ברשתות המזון והשיווק ובסניפי "טסה – הבית של הממתקים".
צילום אלון גנון

מינימן של מן
הוופלים של החברה הוותיקה, הם הוכחה שאין חובה להיות חברת ענק ישראלית או בינלאומית כדי לספק מוצר מוצלח.
למעשה, עם כל המבחר והמותגים החדשים בתחום, הוופלים של החברה ממשיכים להיות בין הטובים שיש – והמוצר החדש רק מחזק זאת.
הצורה ריבועית, הגודל קטן, הפריכות דומה למוצרים הוותיקים, וכך גם הציפוי בטעם שוקולד. בקיצור: ממכר (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אתם תצטרכו לספר על כך לדיאטנית שלכם.
כ- 7.9 שקלים ל-200 גרם. כשרות הרב לנדא אב"ד דבני ברק ושל הרב אבוחצירה, רב העיר רמלה. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום סטודיו MI

פחיות צרות של פפסיקו
החברה משיקה מחדש את כל הפחיות שלה בגרסה צרה יותר. הפחיות הללו כבר היו בשוק ונעלמו, וכעת הן חוזרות בכל המשקאות, החל מפפסי מקס ופפסי, דרך מירינדה, עד לסבן אפ FREE.
אנחנו מתקשים להבין את ההבדל, מלבד שהן אולי נוחות יותר לשימוש בזמן ששותים מהן, ואולי מיועדות לברים-פאבים.
בשורה התחתונה: אנחנו תוהים אם זה מה שיגרום לצרכנים להעדיף את המשקאות הללו.
5-8 שקלים ל-330 מ"ל. להשיק ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה