סל הקניות של שחר 360

בסל הפעם פירורי גריסיני אפויים – גיוון, עלי ניצנים – אופציה חדשה, גבינה צהובה עם צורות – גם זאת אופציה חדשה, סוכריות ללא סוכר – מוצלחות, טבלאות שוקולד אמריקאי – כמו במכוניות: בגדול

בסל הפעם פירורי גריסיני אפויים – גיוון, עלי ניצנים – אופציה חדשה, גבינה צהובה עם צורות – גם זאת אופציה חדשה, סוכריות ללא סוכר – מוצלחות, טבלאות שוקולד אמריקאי – כמו במכוניות: בגדול


פירורים אפויים בסגנון גריסיני של מאסטר שף

אופציה נוספת לפירורי לחם הגיעה באחרונה למדפים. ההשראה להם נובעת מאותם מקלות לחם איטלקיים הקרויים גרסיני. לא ברור לנו מה הקשר בין גריסיני לבין פירורי הלחם הללו, אבל ברור שמדובר בגרגרים קטנים ועדינים. אם הילדים שלכם אוהבים את השניצל שלהם עם פירורים גדולים וקראנצ'יים במידה, אלו לא יספקו אותם. אבל אם אין לאף אחד בסביבה קיבעון שכזה, הם מהווים חידוש נחמד (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: למי שחייב לגוון קצת בגזרת פירורי הלחם.
7.9 שקלים ל-300 גרם. כשר פרווה בהשגחת בד"ץ אגודת ישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום אפרת אשל

עלי ניצנים של חוות תקוע
כרוב ניצנים אנו מכירים ואף אוהבים, אבל את העלים של כרוב הניצנים לא טעמנו עד כה. החווה החלה לשווק אותם כעת, ואנו ניסינו אותם בדרך הפשוטה ביותר – בתוך פשטידה. יש להם מרקם בשרני יחסית, שנשאר גם לאחר אפייה ממושכת עם גבינות וביצים. לכן כדאי לחלוט אותם מעט לפני הבישול, כדי לרככך אותם עוד יותר. מעבר לכך, יש להם טעם עדין וטוב, שאפשר לזהות בו מעט מכרוב הניצנים עצמו.
בשורה התחתונה: אופציה חדשה שתגוון את הפשטידות שלנו. כדאי.
כ-12 שקלים לאריזה. כשר למהדרין בהשגחת המועצה הדתית גוש עציון. להשיג בטיב טעם, טבע קסטל, פוליצר, בחנויות פרטיות ובשווקים פתוחים.
צילום משה אליהו

גבינת עמק לילדים של תנובה
החברה השיקה את המוצרים החדשים במיוחד עבור הילדים. מדובר באותה גבינת עמק, המגיעה כשהיא חתוכה בצורה מסוימת. אפשר לבחור בין צורה של דובי לבין זו של קטר רכבת. בזכות העובדה שכל פרוסה נפרדת מהאחרות בקלות, אפשר להניח אותה על פרוסת לחם ולגוון לילד את הארוחה. הילדים שהפכו לשפני הניסיון של גבינה זו התלהבו מהצורות, לפחות לזמן מה.
בשורה התחתונה: אופציית גיוון חדשה, שלשמחתנו נמכרת באותו מחיר ואותה כמות של הגבינה בצורתה הרגילה.
14.8-15.2 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

סוכריות אסאי וגוג'י ברי או מנטה וצמחים של עלית מקבוצת שטראוס
שני מוצרים חדשים בקטגוריית הסוכריות ללא סוכר, שיוצאים לשוק כמובן במהדורה מוגבלת, ומנסים להשתלב עם הטרנדים הקולינריים הנוכחיים.
זה אומר שמוצר אחד מגיע בטעם משולב של אסאי וגוג'י ברי, שני פירות שהם חלק מטרנד הסופר פוד; והשני משלב את טעם המנטה עם צמחים.
את האחרון איננו מבינים כל כך – אמנם טעם המנטה מעט שונה, אבל ההגדרה 'צמחים' כוללנית מדי, והטעם בהתאם.
השילוב השני מוצלח יותר; אמנם קשה להבחין באופן ברור בשני הפירות בטעם הסופי, אך הוא מוצלח וטעים.
בשורה התחתונה: טעם האסאי גוג'י ברי, גם אם אינו בדיוק כמו הדבר עצמו, מוצלח ומומלץ.
6.8-9.2 שקלים ל-80 גרם. כשרות ווסטהיים, טעם אסאי וגוג'י ברי – כשל"פ. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.
צילום: סטודיו שטראוס

טבלאות שוקולד מוגדלות של HERSHEY'S ו-Reese's
אין כאן הרבה חדש, מלבד העובדה ששני המותגים הללו מרחיבים את הנוכחות שלהם בשוק השוקולד המקומי. השקה זו היא של אותם המוצרים, רק בטבלאות שוקולד לכל דבר, למי שזקוק לכמות גדולה מהם. כיאה למוצרים אמריקאים, כל טבלה מגיעה במשקל שונה מהמשקל הנפוץ אצלנו. הטעמים עצמם, כמובן, לא השתנו.
בשורה התחתונה: טוב למי שאוהב את המוצרים הללו ורוצה הרבה בחפיסה אחת.
8.9 שקלים ל-113/120 גרם של הרשי/ריזס. כשרות חלבית לאוכלי אבקת חלב נוכרי, בהשגחת ה-OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר