סל הקניות של שחר 368

בסל השבוע: חרדל דיז'ון ומיונז – כדאי לאמץ, חטיף שוקולד – שילוב שוקולד ועוגיות, תה קר בטעמים – עדיף המוגז, גלידה משודרגת – אפשר לוותר, חטיפים ללא גלוטן – לנמנעים מגלוטן

בסל השבוע: חרדל דיז'ון ומיונז – כדאי לאמץ, חטיף שוקולד – שילוב שוקולד ועוגיות, תה קר בטעמים – עדיף המוגז, גלידה משודרגת – אפשר לוותר, חטיפים ללא גלוטן – לנמנעים מגלוטן.



חרדל דיז'ון ומיונז של מאסטר שף
חרדל ומיונז ישראליים הם לרוב מוצרים לא איכותיים, אך שני אלו נבדלים ממה שאנו רגילים לו בארץ. החרדל, שנמכר במרקם חלק או גרגרי, מיוצר בחבל דיז'ון בצרפת, ואכן משתווה באיכותו לחרדל המיובא שאנו רגילים לצרוך בבית. המיונז, שמיוצר בהולנד, הוא בעל אחוז שומן גבוה מהמקובל ומרקם עשיר יותר, וגם הטעם שלו משובח. המחירים, יש לציין, טובים מאלו של המיובאים.
בשורה התחתונה: שני מוצרים מוצלחים שכדאי לאמץ, במיוחד אם אתם רגילים לרכוש מוצרים מיובאים.
11.9 שקלים ל-370 גרם חרדל, 9.9 שקלים ל-481 גרם מיונז. כשר פרווה באישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג בנקודות המכירה.
צילום אפרת אשל

Cookie's & Crème drops של HERSHEY'S
עוד חטיף שוקולדי חדש של המותג המוכר, והפעם מדובר במטבעות בטעם שוקולד לבן עם שברי עוגיות מזוגגות. מדובר במטבעות גדולים יחסית משוקולד טוב יחסית, עם כמות יפה של שברי עוגיות שמעשירים את הטעם ואת המרקם. לא הבנו מה מזוגג בעוגיות, אבל גם כך מדובר בחטיף ממכר למדי.
בשורה התחתונה: אם אתם זקוקים לדרך חדשה לצרוך את השילוב של שוקולד ועוגיות.
6.5 שקלים ל-59 גרם. כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי, בהשגחת ה-OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות המובילות ובחנויות פרטיות.

NESTEA ענבים ותפוח מוגז של NESTEA
שני טעמים חדשים למשקה המוכר, שמבוסס כמו כל המשקאות של המותג על מים מינרליים של סן פלגרינו. האחד הוא משקה בטעם ענבים, ואילו השני מוגז ובטעם תפוח. המשקה המוגז הוא חידוש מרענן בליין המוצרים של המותג, והוא יתחבב על מי שמעדיף את המיצים שלו עם קצת גזים נעימים. שני הטעמים חביבים, ובכל מקרה אינם מסעירים.
בשורה התחתונה: אם כבר לבחור ביניהם, לכו על המשקה המוגז.
מ-5 שקלים לחצי ליטר, מ-5.5 שקלים לליטר וחצי. כשרות חתם סופר, רבנות ראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.
צילום סטודיו אסם

CARTE D'OR קרם ברולה ומרנג ושוקולד לבן של גלידת שטראוס
שני הטעמים החדשים בסדרת הגלידות של החברה, נשמעים מבטיחים: גלידת שמנת בטעם קרם ברולה עם ריפל בטעם וניל וקרמל, שברי סוכר מקורמלים ונגיעות שקדים; וגלידת שמנת בטעם שוקולד לבן עם ריפל בטעם לימון, שברי מרנג ושבבי שוקולד לבן מעולה.
בפועל, מדובר בגלידה בינונית למדי, עם תוספות שלא ממש משתלבות ביחד. הריפל, לדוגמא, אינו טעים במיוחד, והמרנג יותר מפריע לחוויה מאשר מעשיר אותה.
בשורה התחתונה: גלידות שאפשר לוותר עליהן.
מ-14.9 שקלים ל-520 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

חטיפים ללא גלוטן של חופשי מבית כרמית
החברה השיקה לראשונה סדרה גדולה של חטיפים ללא גלוטן. מדובר בוופלים ללא ציפוי, בציפוי שוקולד, או וופל שוקולד בציפוי שוקולד חלב; וכן טבלאות של שוקולד מריר, חלב או חטיפי שוקולד עם צימוקים וקורנפלקס.
השקת טבלאות השוקולד הפתיעה אותנו, שכן לא ידענו שבשוקולד עשויים להיות חיטה/גלוטן. הם אמנם לא הטעימים ביותר שיש, אבל טובים מספיק כדי לספק את החשק לשוקולד. בוופלים ובעוגיות מורגש כי מדובר בחומר גלם שאינו חיטה, אך ייאמר לזכות החברה, שהמוצרים מאופיינים במרקם טוב ובטעם שקל להתרגל אליו, במידה והייתם אוכלים את המוצרים הללו עם גלוטן.
בשורה התחתונה,:זה אמנם לא טוב כמו ה"מקור", אבל בהחלט יספק את מי שנמנע מגלוטן.
6.9-10.9 שקלים ל-100-250 גרם. כשרות בד"צ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר