סל הקניות של שחר 37

הקיץ כאן, והמדור מתמקד השבוע בגלידות ומשקאות חדשים, כמו גם בחלווה, סוכריות על מקל ושניצל

מארזי חלווה באריזות אישיות של אחלה
המוצר החדש אינו מחדש דבר בכל הקשור לטעם – מדובר באותה החלווה המוכרת של היצרנית הוותיקה, המגיעה בשלושה טעמים – וניל, אגוזים או קקאו. החידוש הוא באריזה, הכוללת 12 יחידות של חלווה במשקל 25 גרם כל אחת, 3 יחידות בכל אחד מהטעמים.
כך אפשר ליהנות מהחלווה באופן מדוד, כמו גם ממגוון טעמים. ההמלצה היא להכניס את המארז כולו לפריזר – ההקפאה משביחה את מרקם החלווה וגם את טעמה.
בשורה התחתונה: למרות הנוחות החוויה נפגמת בגלל המחיר, כך שההשקעה משתלמת רק במקרים מיוחדים.
13-15 ₪. להשיג בכל רשתות השיווק הגדולות והפרטיות בארץ.

משקאות 100% מיץ של פרימור
יצרנית המשקאות השיקה סדרה חדשה של מיצים, המכילים כולם 100% פרי. אלו נמכרים בבקבוקים של חצי ליטר, ומגיעים בטעמי תפוח, תפוז, אשכולית אדומה, או מיקס פירות. למרות העדר חומרים משמרים, אורך חיי המדף של המשקאות עומד על 10 חודשים, ועל כך גאוות החברה. עם זאת, לאחר שמתחלים לשתות כדאי לסיים את המשקה תוך 5 ימים לכל המאוחר.
בשורה התחתונה: המשקאות אמנם טעימים, אך הבדלים משמעותיים לא מצאנו בעקבות חיי המדף הארוכים, לא בטעם ולא בחווית השימוש.
6.6 ₪ לחצי ליטר. להשיג בחנויות הנוחות וקיוסקים ברחבי הארץ.

סוכריות על מקל של MUST מקבוצת שטראוס
המותג הידוע בזכות המסטיקים, משיק הפעם סוכריות על מקל. גם הן אינן כוללות סוכר כי אם ממתיקים מלאכותיים, אך יש בכל אחת מהן 26 קלוריות, לידיעת השומרים. הטעמים – פונץ'-בננה ומנגו-תפוז – מוצלחים מאוד. כל אחד מהטעמים ברור, וכל שניים מתמזגים היטב זה עם זה. רמת המתיקות – המלאכותית – סבירה בהחלט.
בשורה התחתונה: אם אין בעיה להסתובב עם מקל בפה, נסו את הסוכריות החדשות.
1.95 ₪ לסוכריה, 9.9 ₪ למארז של 6 סוכריות. כשרות בד"צ איגוד רבנים. להשיג בנקודות המכירה.

גלידות קיץ של גלידות נסטלה
הקיץ כבר כאן, ללא ספק, וכך נפתחה לי בפועל עונת הגלידות. גלידות נסטלה משקיעים השנה בשתי השקות. הראשונה היא השקה מחודשת של המותג לה קרמרייה, המככב בתחום הגלידות המשפחתיות. בין הטעמים החדשים תמצאו וניל עוגיות, פיסטוק מוקה, תותים בשמנת, וניל שוקו פליק, ריבת חלב ועוד. הווניל האיטלקי שהגיע לטעימה היה טוב, עם מרקם חלק וטעם וניל ברור.
ההשקה שניה היא בתחום הגלידות לילדים – שלגון כדורגל בטעמי שוקו וניל; קרחון שרבט כדורסל בטעמי משמש ואננס; בובספוג – קרחון שרבט בטעם פירות עם הטבעה של בובספוג; מפלצת ענבים – קרחון שרבט בטעמי ענבים ואננס עם הטבעה של מפלצת; גלילאו – שלגון בטעם וניל מצופה שרבט בטעם פטל. הגלידות לילדים אינן שומרת על רמה אחידה – בעוד שגלילאו ושלגון הכדורגל היו מוצלחים, בובספוג היה בסיסי ולא מלהיב למרות צורה המעורפלת משהו של הדמות הצהובה.
בשורה התחתונה: אם גלידות נסטלה רוצים להתחרות בהצלחה מול המתחרה הגדולה, הם חייבים להתאמץ יותר.
19.95 ₪ לגלידה משפחתית, 21.35 ₪ לגלידה משפחתית לייט, 4.2 ₪ לגלידת ילדים. כשרות הרבנות קרית מלאכי. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

שניצל עוף דק של מאמא עוף
אישית לא ברור לי מדוע אנשים אוהבים דווקא שניצל דק, אך כפי הנראה יש לא מעט כאלה, אם מאמא עוף מחליטה להוציא גרסה דקה יותר לשניצל שלה. והיא אינה הראשונה שעושה זאת, יש לציין. הגרסה הדקה של השניצל שלה היתה בעיקר דקה. הטעם והמרקם דומים לשניצל הרגיל של החברה, אך הדקיקות שלו מונעת מקרניבורים להרגיש שהם אוכלים בשר. ואולי זו הכוונה?
בשורה התחתונה: זהו כפי הנראה שניצל לאוכלי בשר עדיני נפש.
36 ₪ ל-700 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

משקאות חדשים של פרייה
מותג המים המינרליים המפורסם מגיע לארץ מעתה בכמה גרסאות חדשות. המים הם עדיין אותם מים – מבעבעים במידה נכונה, צלולים וטעימים. מה שהשתנה זו האריזה – מעתה אפשר לבחור גם בין פחית של 250 מ"ל, בקבוק פלסטיק של 1 ליטר, או בקבוק 750 מ"ל המכיל מים עם בעבוע עדין יותר. המחירים, שימו לב, אינם זולים.
בשורה התחתונ:, חובבי המותג ובעלי הממון ייהנו מהאפשרויות החדשות.
5.5 ₪ לפחית, 9.5 ₪ לבקבוק. להשיג בחנויות נוחות, מסעדות חוף ורשתות השיווק.

גלידות של טיטה
טיטה היא גלידרייה חדשה שנפתחה בחודשים האחרונים ברחוב בוגרשוב בתל-אביב. זהו מיקום מצוין – הרחוב מוליך בכל יום, ובעיקר בסופי שבוע, המוני אנשים היישר אל הים. כדי להגביר את ההנאה המקום בנוי על הקונספט של עולם האגדות. החל מהעיצוב הכולל אלמנטים שונים המזכירים סיפורי אגדות וגם הגלידות שחלקן קיבלו שמות תואמים.
כך למשל, כיפה אדומה היא גלידה מצוינת של תותים בשמנת, עליזה בארץ הפלאות והארנב היא גלידה חביבה של מרשמלו ומסטיק, נשיקת הצפרדע היא גלידה עשויה היטב בטעם מנטה ושוקולד, ואילו שלגיה היא גלידה מצוינת של פאי תפוחים. יש במקום כמובן גם גלידות סורבה, גלידות ללא סוכר, וגלידות שמנת עם שמות רגילים. ביניהן כדאי לכת לנסות את גלידת הפיסטוק – עליה אפשר להגיד שהיא מושלמת.
בשורה התחתונה: אהבנו את הקונספט, את הגלידות ואת המיקום, כמובן.
12-22 ₪ לכדור עד 3 כדורים, 42 ₪ לחצי ק"ג, 75 ₪ ל-1 ק"ג. להשיג בגלידת טיטה, בוגרשוב 23, תל אביב. 03-5255040.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר