סל הקניות של שחר 39

המדור מתמקד הפעם בבשרים שמגיעים עד הבית, חטיפי אנרגיה אורגניים, סוכריות על מקל, דגני בוקר, גלידות ומשקאות קיץ

חטיפי אנרגיה אורגניים של מנדל גרנולה
שני חטיפי אנרגיה חדשים יצאו לשוק, שניהם אורגניים – לטובת המקפידים בעניין. האחד מבוסס על שומשום מלא אורגני, והשני עם גרנולה אורגנית, כאשר זה משלב בתוכו גם צימוקים.
מהשניים הגיע לטעימה חטיף הגרנולה, שהיה פריך מאוד ועם זאת רך במידה הנכונה, כך שחוויית האכילה היתה טובה. שילוב הרכיבים עבד בהצלחה, וגם רמת המתיקות היתה טובה, כלומר לא גבוהה מדי. המחיר קצת גבוה, אך בהתחשב באורגניות שלו, זה נסבל.
בשורה התחתונה: למקפידים על תזונה אורגנית יש עוד תחליף ראוי למאכלים התעשייתיים הרגילים.
7 ₪. כשרות מהדרין של רבנות רמת הגולן וכשרות חתם סופר בני ברק. להשיג בסופרפארם, עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן ובחנויות טבע מובחרות. www.mandelgranola.com

סוכריות על מקל של כרמית
הסוכריות החדשות שהוציאה החברה, משווקות כולן תחת השם "ממתקי הקסם של לני". הן מגיעות בשלוש אריזות שונות, וכוללות שילובי טעמים מגוונים: קולה ולימונדה, פטל וענבים ותפוח וקולה במילוי טופי. הסוכריות די מתוקות, למי שהנושא חשוב לו, אך בסך הכל טעימות, גם אם טעם הקולה הוא רק תחליף לדבר עצמו.
לטובת המלקקים, הן גם לא נגמרות מהר מדי, כך שיש זמן מספיק ליהנות מהן. כדאי לדעת שהן כוללות צבעי מאכל טבעיים, ונטולות חומרים משמרים.
בשורה התחתונה: רופאי השיניים לא יאהבו את זה, אבל הסוכריות מומלצות.
5-8 ₪ ל-5-14 סוכריות. כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק.

גלידות קיץ חדשות של גלידות פלדמן
"בחזרה לטעמי ילדות", זו הכותרת המלווה את ההשקה של גלידות פלדמן לקיץ הנוכחי. לטובת העניין יצאה החברה עם 4 גלידות חדשות, כולל קסטה עגולה, המגיעה בטעמי וניל, שוקו או פונץ' בציפוי שוקולד.
לטעימה הגיעה הקסטה בטעם פונץ', שאמנם היתה חביבה, אך בהחלט לא זכורה מהילדות שלי בשנות ה-70 וה-80. כוס בליסימו – גלידה חלבית בטעם שמנת עם סירופ שוקולד – חביב אך לא מלהיב מדי. האיילנד בטעם תות, לעומתו, היה מוצלח מאוד, הודות ל-30% פרי שהוא מכיל.
החידוש העיקרי הן הגלידות המשפחתיות בסדרת בליסימו. גלידת הווניל-מסטיק, שכוללת כמות יפה של מרשמלו וניל קטנים בחלקה העליון, היא הפתעה מוצלחת מאוד.
בשורה התחתונה: תמיד כדאי לבחור את המוצרים הטעימים יותר. נסו קודם את האיילנד תות ואת הבליסימו וניל-מסטיק.
2.5-6 ₪ לגלידות אישיות, 22.9 ₪ ל-1.3 ליטר גלידה משפחתית. כשרות בד"צ חוג חתם סופר בני ברק. להשיג ברשת חנויות המפעל ובחנויות מובחרות. www.fld.co.il

קראנצ' רולס נוגט של נסטלה
ההצלחה של אסם בפיתוח הבמבה במילוי נוגט – הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה מסחרית – הביאה את החברה האם, נסטלה, לפתח במפעל בשדרות את דגני הבוקר החדשים. מדובר בדגני בוקר המגיעים בשתי צורות – רובם ככדורונים רגילים בטעם שוקולד, ומיעוטם כגלילים ממולאים במילוי בטעם נוגט.
הדגנים עשויים דגנים מלאים – לפחות חלקם, חיטה ואורז מלאים – ומכילים 6.8 גרם סיבים ו-9.8 גרם שומן ל-100 גרם, כמו גם 428 קלוריות.
לא המוצר הבריא ביותר, יש להודות, אך הטעם שלו מצוין, למי שאוהב את השוקולד-נוגט, והפיתוח החדש רק מוסיף לחווית האכילה. המחיר קצת גבוה.
בשורה התחתונה: אם אתם רוצים דגני בוקר טעימים, לכו על זה. למחפשי הבריאות האדוקים, יש מוצרים טובים יותר.
21-25 ₪ ל-450 גרם. כשרות פרווה, בהשגחת הרבנות שדרות. להשיג בנקודות המכירה.

שירות משלוחים של פרה פרה
השם שבחרו לעצמם בעלי העסק הוא סוג של הברקה פרסומית-קולינרית. בנוסף, גם השירות שלהם הוא הברקה: נכנסים לאתר, בוחרים מתוך רשימת הבשרים הארוכה את סוג הבשר שאתם רוצים, ומזמינים משלוח הביתה.
לטובת העניין מחולקות האופציות באתר לפי סוג הבשר, כמו גם לפי אופן ההכנה המיועד שלו, כך שהבחירה קלה. מסיבה לא ברורה האתר אינו כולל אפשרות הזמנה, אלא לשלוח פרטים ולחכות לטלפון, או להתקשר בעצמכם ולבצע את ההזמנה.
הבשרים, בכל אופן, מגיעים בשעה המבוקשת הביתה, ארוזים היטב ובמצב טוב, וכאשר מתפנים להכינם, מגלים בשרים איכותיים שנבחרו בקפדנות.
בשורה התחתונה: נפלאות האינטרנט חושפות את עצמן פעם נוספת, ומאפשרות ליהנות מבשר איכותי שמגיע עד הבית. מצוין.
המשלוחים נעשים מאזור השרון ועד הדרום הרחוק.
להשיג בטלפון 1-700-500-170 או ב- www.para-para.co.il.

גלידות יווניות בד"ר לק
רשת הגלידות הידועה יצאה בהשקה חדשה, אותה היא מתכוונת להפוך למסורת שתתרחש בסניפי הרשת פעמיים-שלוש בשנה. בכל פעם יוצעו ללקוחות גלידות חדשות שקיבל ואת השראתן מאזור קולינרי מסוים בעולם. ההתחלה היא עם יוון, ובהתאם תוכלו לבחור בין ארבע גלידות חדשות.
גולת הכותרת היא גלידת שמנת עם שמן זית, מלח גס וקצח – שנויה מאוד במחלוקת עקב הטעם הבולט של שמן הזית; גלידת שמנים ורדים עם קדאיף – מצויינת, שילוב נכון של רכיבים וטעמים; סורבה אשכוליות אדומות ואוזו –עם טעם אשכוליות חזק מאוד וטאם אוזו עדין מדי, מכילה 50% פרי; שמנת וניל עם עוגיות שומשום – גלידה עשויה היטב שמכילה חתיכות של עוגיות שומשום יווניות, שיתחבבו על מרבית הישראלים.
בשורה התחתונה: ההשקה מוצלחת וצפויה להצליח, אם כי יש להניח שטעם שמן הזית לא יהיה מהפופולריים, ובצדק.
10 ₪ לכדור, 37 ₪ לחצי ק"ג. להשיג בסניפי הרשת עד סוף יולי.

משקאות קיץ של ג'אמפ
סדרה של 3 משקאות חדשים הוציאה חברת טמפו תחת המותג ג'אמפ. אננס-קיווי הוא הראשון, אליו הצטרפו אפרסק ופטל. הפיוז'ן של האננס עם הקיווי עובד טוב, שני טעמים ברורים שמשתלבים טוב ביחד למשקה ירוק ומרענן. הפטל לעומתם היה מאכזב. כלומר, טעים אמנם ומרענן, אך זה לא הפטל שציפינו לו, בוודאי לאור הכיתוב על הבקבוק, שמבקשש להחזיר אותנו לפטל של פעם.
בשורה התחתונה: לכו על האננס-קיווי, על הפטל אפשר לוותר.
5.5 ₪ ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר