סל הקניות של שחר 4

מים מינרליים בצד קשיות לשתייה בטעמים, צ'ילי קפוא לתיבול בצד יוגורט לבן, קרקרים דלי שומן בצד מיצי ירקות, ומסטיק לסיום הארוחה. שיהיה בתאבון

מי עדן Shape
ההתרחבות של המים הדיאטטיים בטעמים עושה לי רק טוב. סוף סוף נוצרת האלטרנטיבה הבריאה יחסית למשקאות הדיאטטיים, ללא גזים מיותרים, קרמל, קופאין, ושאר מרעין בישין.
החידוש של מי עדן בקטגוריה הצעירה מגיע בטעם הקלאסי ומעט נדוש, אפרסק. המשקה מגיע בבקבוק נוח לשימוש בנפח חצי ליטר או ליטר וחצי, ובתוכו מים שקופים בטעם מוצלח של אפרסק, כולל 2.5 קלוריות ל-100 מ"ל (12.5 קלוריות לבקבוק), ו-0.8 גרם סיבים תזונתיים ל-100 מ"ל, או 4.2 גרם בכל הבקבוק.
הממתיקים במשקה החדש הם סוכר פירות וסוכרלוז, כלומר הוא ידידותי יחסית לגוף.
בשורה התחתונה מדובר בהתפתחות מבורכת בתחום. המשיכו כך.
6.9 ₪ ל-0.5-1.5 ליטר. כשר בהשגחת הרב י.לוי, רבנות קצרין. להשיג בנקודות המכירה.

מגשיות צ'ילי של דורות
חברת דורות הוותיקה מרחיבה את מגשיות עשבי התיבול שלה, ומציעה מעתה גם מגשיות צ'ילי.
כדי לעדן את רמת החריפות ערבבו את הצ'ילי האדום עם פלפל אדום ופלפל שאטה, והתוצאה היא צ'ילי חריף אך במידה סבירה, מהסוג שיתבל בקלות תבשיל ביתי. אני הוספתי קוביה אחת לסיר בו התבשלה חצי כוס אורז, והתוצאה היתה אורז טעים ברמת חריפות בינונית.
רשימת הרכיבים חושפת נוכחות של עמילן מעובד, שמן צמחי וגם מלח, לידיעת חובבי המלח והבריאות. את הסוכר, שהיה בעבר במוצרי החברה, לא תמצאו כאן, וטוב שכך.
בשורה התחתונה, זוהי תוספת ראויה לסדרת המוצרים המוצלחת של החברה. חובבי הבישול שזקוקים לפתרונות תיבול מהירים יהנו מאוד.
10 ₪. להשיג בנקודות המכירה.

קשיות בטעמים לשתיית חלב של SIPAHHH
אם אתם חייבים כוס חלב אבל מתים משעמום מהטעם, המוצר הבא הוא בדיוק בשבילכם. מדובר בקשיות מיוחדות, ובכל אחת מהן סוכריות קטנות. את הקשית יש להכניס לכוס חלב, ואז, בכל לגימה, ממיס החלב את הסוכריות, ומקבל אל תוכו את רכיביהן, ובעיקר את הטעם שלהן.
הטעמים של הקשיות הם שוקולד, תות, בננה או קרם ועוגיות. האחרון הוא המוצלח מכולם, שעושה ממש חשק לעוד שלוק. הבננה טעים גם הוא, אך התות סובל מטעם לוואי, וגם השוקולד הוא לא יותר מחיקוי של הדבר עצמו.
בכל אחד מהמקרים, הטעם המתקבל בפה הוא מתוק במיוחד, גם אם הקלוריות לקשית עומדות על 13 בלבד.
רשימת הרכיבים על האריזה מבלבלת, מאחר והיא מציגה שתי טבלאות עם נתונים שונים מהותית. כך או כך, המוצר נטול צבעי מאכל וחומרי טעם מלאכותיים כמו גם חומרים משמרים; אך אל תצפו לבננה, תות, שוקולד או עוגיות של ממש ברכיבים.
בשורה התחתונה, זה מוצר חביב שמשדרג את חווית שתיית החלב. עכשיו נותרה השאלה המהותית פתוחה, האם זה באמת בריא לשתות כל כך הרבה חלב, כמו שמספרים לנו.
5 ₪ לאריזה של 4 קשיות בכל הטעמים, או 14 ₪ ל-10 קשיות בטעם אחד. להשיג בכל רשתות השיווק.

Natural Bianco Müller
אחרי שהצליחה לזעזע את שוק היוגורטים בישראל עם סדרות מוצרים מוצלחות למדי, נכנסת טרה עם המותג מולר לקטגוריית היוגורטים הלבנים.
היוגורטים מגיעים באריזה נוחה לשימוש – לא שונה משמעותית מאלו המוכרות בשוק. היוגורט עצמו נהנה ממרקם קרמי במיוחד, שמחליק בגרון היטב. רמת החמיצות סבירה שלו ביותר, והוא השתלב מצוין עם גרנולה ופירות.
לשמחתי אין בו תוספת סוכר, והוא מגיע עם 1.7% או 2.8% שומן. שניהם, אגב, טובים. וכמובן, הוא פרוביוטי מטבעו.
בשורה התחתונה, מולר ממשיכה לעשות סדר מחדש בשוק היוגורטים, ועל כך יש לברך.
3.2 ₪ לגביע של 150 גרם. 12 ₪ למארז של רביעייה. להשיג בנקודת המכירה.

חטיפי קרקר מופחתי שומן בטעמי בצל וזעתר של אסם
חברת אסם הרחיבה את סדרת חטיפי הקרקר מופחתי השומן שלה. עד כה כללה הסדרה 4 טעמים, ואילו כעת נוספו אליהם טעמי בצל וזעתר.
קשה לפספס כי מדובר בקרקרים מופחתי שומן – גם ללא בחינה של רשימת הרכיבים, מרגישים את ההבדל לאחר מגע עם הקרקרים, אז נותרת היד ללא עודפי שומן. יחד עם תוספת של סיבים תזונתיים הקרקר הוותיק הופך לקצת יותר ידידותי לגוף.
השילוב של הטעמים הוא די מוצלח – הבצל הוא בצל והזעתר הוא זעתר, קשה לפספס או לבלבל. כך שמי שאוהב את הטעמים ואוהב קרקרים, יאהב את השילוב. בשורה התחתונה, מדובר בהתרחבות ראויה של סדרת מוצרים מוצלחת, שמספקת מענה גם לטעם וגם לצורך בהתחשבות בגוף.
5.9 ₪ ל-150 גרם. כשר בהשגחת הבד"צ + חרל"פ. להשיג ברשתות השיווק וברשתות הפרטיות.

מסטיק אורביט Professional בתוספת סידן
קצת מוזר היה לי ללעוס מסטיק שהוסיפו לו סידן. בשנים האחרונות התחזקה עד מאוד המגמה בה מוסיפים רכיבים תזונתיים למאכלים השונים כדי לקרוץ לצרכן הבריאותי. מנגד, גדלים הקולות המטילים ספק בערך של הפעולות הללו.
המסטיק החדש חיזק אצלי את ההרגשה הזו. אמנם הוא מסטיק, כמיטב המסורת של אורביט; טעם המנטה דומיננטי אבל במידה סבירה, והוא נותר בפה לזמן ארוך יחסית. במקביל הוא כמובן מותיר את הפה עם תחושת רעננות. אך זה מה שיחזק לי את השיניים? קשה לי להאמין.
בשורה התחתונה, עד כמה שהמסטיק מוצלח, אני מעדיף להשאר עם אחיו הבכור, נטול התוספות.
2.95 ₪ באריזה של 10 מלבניות. להשיג ברשתות השיווק ובכל נקודות המכירה.

מיצי פירות וירקות של פרימור
כבר התרגלתי למיץ פירות בבקבוק. גם זה של פרימור – מוצלח כפי שהוא – אינו חידוש של ממש. החבר'ה לקחו מיצי אננס, מנדרינה ותפוזים, שילבו אותם עם חלקים מפירות הבננה, אגסים וגויאבה וורודה, ויצרו מיץ פירות טרופיים מוצלח מאוד, המגיע בבקבוק של 250 מ"ל ומכיל 48 קלוריות ל-100 מ"ל.
אך מיץ ירקות באותו הבקבוק, זה כבר סיפור אחר. לצורך כך ערבבו בפרימור מיץ עגבניות עם תרכיז שעשוי מגזר, פלפל ירוק, מלפפון, חסה, סלרי, בצל, פטרוזיליה, תרד וסלק אדום, והוסיפו מיץ לימון, מים ומלח. התוצאה היא מיץ מרוכז למחצה, עם טעמי ירקות בולטים גם אם לא מזוהים, ודי מלוח.
ההבטחה היא כי שתיית המיצים מכניסה לגוף 50% מההמלצה היומית של ירקות או פירות, אם כי זו אינה אותה ההמלצה לילדים, נשים או גברים, כך שההבטחה נותרת מעורפלת. בכל אופן, קשה להאמין כי מיץ סחוט יכיל את אותם אבות המזון כמו ירק או פרי טרי.
בשורה התחתונה, מיץ הפירות מתקבל בברכה. אך לגבי מיץ הירקות, אני חושב שאוותר.
6.9 ₪ ל-150 מ"ל. כשר בהשגחת הרבנות קרית מלאכי. להשיג ברשתות השיווק המובילות ובחנויות נוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר