סל הקניות של שחר 40

לפעעמים אריזות חדשות הן המסר, גם משקאות גלידה, חטיף אנרגיה, חטאים מתוקים, גלידות, מעדני ילדים, שניצל תרד, רסק עגבניות אורגני

מוצרי yellow fun to go של רשת yellow
סדרת מוצרים חדשה נכנסה בתקופה האחרונה לרשת חנויות הנוחות, ממותגת תחת מותג הבית. האריזות שובות הלב של המעצב ברוך נאה, הן הדבר הבולט והמיוחד במוצרים, שבשאר הפרמטרים לא מציגים שינוי כלשהו, אם בכלל הדבר מתבקש.
מגשיות הפרי הן אותן מגשיות הפרי, כמו גם הפיצוחים השונים. החידוש העיקרי הוא ליין משקאות הגלידה עם תוספות. מדובר במשקאות סמיכים, המזכירים במרקמם גלידה שנמסה, המגיעים בטעמים שונים עם תוספות המיועדות לערבוב עם המשקה.
זו שהגיעה לטעימה, בטעם ריבת חלב וקוקוס, היתה מוצלחת מאוד, אם כי טעם ריבת החלב בה היה מעודן מדי.
בשורה התחתונה: החידוש העיקרי הוא באריזה, וזו אכן מוצלחת. גם משקאות הגלידה מסתמנים כשוס.
12 ₪ למשקה גלידה, 3-8 ₪ לפיצוחים, 10-19 ₪ למגשי פירות.

Nature Valley Chewy בטעם פירות יער של Nature Valley
חטיף אנרגיה חדש של המותג, והפעם בטעם פירות יער. הבסיס הוא אותו בסיס – מדובר בחטיף רך ולח במידה גבוהה יחסית, עובדה ההופכת אותו לקל ללעיסה יחסית. הוא משלב דגנים שונים כתמיד והפעם עם מידה יפה של פירות יער שונים, שנותנים לחטיף טעם חמצמץ.
בשורה התחתונה: אידיאלי לחובבי המותג ופירות יער – השילוב ביניהם מתגלה כמוצלח.
18-21 ₪ למארז של חמישה חטיפים. כשר פרווה בהשגחת ה- OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג בכל רשתות השיווק, הסופרמרקטים, הפארמים והמינימרקטים.

עוגות חטאים מתוקים ברשת AM:PM
הקונדיטוריה הידועה מנווה צדק מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם רשת AM:PM, ומשיקה ליין של עוגות שישווקו בלעדית בסופרמרקטים. זאת תחת המותג חטאים מתוקים. ליין העוגות כולל עוגות שמרים שונות, עוגת ריבת חלב, עוגת דובוש, עוגת קרם דה פרומאג', עוגה ברזילאית, עוגת גבינה אפויה, עוגת תפוחים, סופלה שוקולד, פחזניות, כדורי שוקולד ועוד.
השיחוק הוא בשלישיית סופלה השוקולד האיכותיים, המכילים כמות מרשימה של שוקולד ואיכותם גבוהה מאוד. גם עוגת הגבינה פירורים בעלת המרקם הקליל מוצלחת מאוד.
בשורה התחתונה: המאנצ'יז של אמצע הלילה מקבלת תגבורת ראויה הודות לשיתוף הפעולה המוצלח. אהבנו.
29-40 ₪. להשיג בסניפי AM:PM.

גלידות קיץ ברשת ארלקינו
גלידות הסורבה תופסות את עיקר תשומת הלב בגלידות החדשות של ארלקינו לקיץ, למרות שגלידות שמנת עדיין תופסות את מרבית מקרר הגלידה. העראק חוגג גם ברשת זו, ומגיע עם לימון או עם אשכולית. ההבדלים ביניהם גדולים – גלידת הלימון ועראק הייתה עדינה, עם מידה כמעט לא מורגשת של אלכוהול; בעוד שגלידת האשכולית והעראק היתה חזקה הודות לכמות גדולה של אלכוהול. סורבה המנגו, שאינו כולל אלכוהול, היה מוצלח הרבה יותר, בזכות הטעם המוצלח והמרקם שהזכיר מאוד את הפרי המקורי; וגם סורבה פירות קיץ היה טעים מאוד. רכיביו משתנים בהתאם להיצע בשוק, וזה שנטעם הכיל בעיקר מלון. מצוין.
בשורה התחתונה: לכו על סורבה הפירות השונים, ולא תתאכזבו.
46-78 ₪ ל-750 מ"ל ועד 1.5 ליטר. להשיג בסניפי הרשת.

מעדני שטראוס לילדים
המעדנים החדשים שהשיקה שטראוס מיועדים בעיקר לילדים. חידוש אחד הוא בגביע, שאמור לדמות ופל גלידה, אך קשה לעיתים לשים לב לדימיון. התוכן שונה – יש מעדן חביב בטעם פונץ' בננה, מעדן קציפת וניל עם סירופ תותים שמזכיר יותר מכל את מעדן דניאלה המפורסם, ומעדן קיץ חביב בטעם שוקולד עם פצפוצים.
בשורה התחתונה: אף אחד מהמעדנים לא הפיל אותנו מהכסא, למרות שכולם היו טעימים.
3.65 ₪. להשיג בכל נקודות המכירה.

שניצל תרד של טבעול
מוצר חדש הוציאה חברת טבעול לשוק, הזוכה לכותרת המפתיעה 'בנוסח ים תיכוני'. לא ברור מדוע קציצת התרד המצופה בפירורי לחם היא למעשה בנוסח ים תיכוני, אם כי ייתכן מאוד שהמטבח שממנו הגיעה ההשראה למנה הזו אינו מוכר לי. החברה הוסיפה לו סיבים פרה-ביוטיים לטובת מי שמאמין שתוספים מלאכותיים עוזרים, וכל יחידה מכילה 100 קלוריות בלבד.
אפילו חימום במיקרוגל לא הצליח לקלקל את המוצר מצוין, העשיר בתרד מצד אחד, אך בעל הטעם העדין מצד שני.
בשורה התחתונה, ים תיכוני או לא, זה מוצר שכדאי לקנות.
33.2 ₪. כשרות רבנות נהריה. להשיג ברשתות ארציות, רשתות פרטיות ובחנויות נבחרות.

רסק עגבניות אורגני של תבואות
יצרנית המזון האורגני השיקה גם היא את הגרסה האורגנית שלה לרסק העגבניות הידוע. למרות השינוי בצורת הגידול של העגבניות וההכנה של המוצר, הוא עדיין מגיע באריזה נוחה לשימוש של 4 יחידות במשקל 100 גרם לכל יחידה.
טעם הרסק עדין יחסית, והוא השתלב מצוין בתבשילי ירקות וכבסיס לרוטב פסטה.
בשורה התחתונה: הרסק החדש נותן מענה מצוין לצרכני המזון האורגני.
14.9 ₪ ל-400 גרם. כשר בהשגחת רבנות נהריה. להשיג בבתי טבע ובחנויות ברחבי הארץ. www.tvuot.co.il.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר