סל הקניות של שחר 43

השבוע: צמח ממתיק, משקה אנרגיה, קרחוני פרי אורגניים, מיצים ממותקים, לימונים, סוכריות בטעם קפה, ותערובת תיבול אורגנית

צמח הסטיביה ממשתלת הצומחים
השתיל של צמח הסטיביה הגיע ממשתלת הצומחים, עם הכרזה כי הצמח הוא הממתיק הטבעי מספר 2 בעולם. היכולת של צמח פשוט למראה לשמש תחליף לסוכר היא דבר מסקרן, כך שהזדרזתי להוסיף כמה עלים לכוס התה.
לדאבוני גיליתי כי רמת המתיקות שהעלים הוסיפו למשקה היא עדינה מאוד. כלומר, מי שרגיל למשקאות מתוקים ייאלץ לגדל כמה וכמה עציצים בביתו; אך מי שנהנה ממתיקות מרומזת, מעודנת, יכול ליהנות מכמה עלים בלבד.
בשורה התחתונה: טבעי עדיף, אך לא תמיד יעיל.
6.9 ₪. להשיג במשתלת צומחים, כפר רות בסמוך למודיעין.

BLU CRANBERRY של BLU
גם למשקאות אנרגיה זה קורה – הם משנים מעט את טעמם ויוצאים במהדורה חדשה, במטרה לרגש, לחדש ולהגביר את נאמנות הצרכנים. מותג משקאות האנרגיה החדש יחסית בארצנו יוצא בגרסת חמוציות, וטעם זה אכן מורגש במשקה. עם זאת, התוצאה הסופית עדיין מזכירה לנו יותר מדי טעם של תרופה.
בשורה התחתונה: משקאות האנרגיה עדיין לא התחבבו עלינו, גם עם תוספת של חמוציות.
6-8 ₪. להשיג ברשתות השיווק, מועדונים, ברים, חנויות נוחות, פיצוציות ומסעדות מובילות.

קולים – קרחוני פרי אורגניים של אקוגרין דרך ירוקה
למדף הקרחונים השונים מצטרפת סוף סוף גרסה אורגנית. שם מעט מוזר ועם זאת חביב קיבל המוצר, המכיל מיצי פרי אורגניים עם סירופ אגבה אורגני המשמש כממתיק. כתוצאה מכך לא תמצאו במוצר סוכר, צבעי מאכל, חומרים משמרים וחומרי טעם וריח מלאכותיים.
המוצר מגיע בחמישה טעמים – דובדבן, תפוח, לימון, קולה ופירות אקזוטיים. בעוד שהדובדבן, התפוח והלימון היו מוצלחים למדי, הקולה היה מאכזב, וטעם הפירות האקזוטיים לא היה ברור או מלהיב. בכל קרחון, יש לציין, מצויות 18 קלוריות בלבד.
בשורה התחתונה: יש לברך על התוספת האחרונה לחנויות האורגניות ובתי הטבע. המשיכו כך.
14-16 ₪. להשיג בבתי ורשתות הטבע ובחנויות מובחרות.

GAZOZ plus של סודה-קלאב
בהמשך להשקה המחודשת של המכשיר הביתי להכנת סודה, ממשיכה החברה להשיק סירופים הממותגים תחת אותו שם. הסדרה החדשה מנסה להתחבר לטרנד הבריאותי, ומציעה ללקוחות שלושה טעמים. Vitality בטעם אשכולית- רימון, Balance בטעם פסיפלורה-ליים, ו- Relaxing בטעם תה ירוק-ליצ'י.
הבקבוקים השקופים למחצה מגבירים את תחושת הרעננות והבריאות, וגם הטעמים משתלבים היטב במגמה, בייחוד פסיפלורה-ליים הייחודי. עם זאת, הניסיון לשוות אפקט בריאותי למוצר תעשייתי הוא צעד שנוי במחלוקת, מה עוד שסוכר מככב גבוה ברשימת הרכיבים.
בשורה התחתונה: תנו לנו ליהנות ממשקאות טעימים, ואל תעמיסו עלינו הבטחות שקשה לעמוד בהן.
17 ₪ ל-750 מ"ל. להשיג ברשתות המזון, בחנויות קמעונאיות, 1-800-300-200 
www.gazoz4u.co.il.

לימונים של דוד משה
קשה למצוא בעונה הזו לימונים טובים. אלו הנקטפים בעונת הקיץ הם דלים במיץ, שכן עונתם הקלאסית של הלימונים היא החורף. קיבוצי חבל מעון שבנגב המערבי משתמשים בטכנולוגיות קירור ושימור מיוחדות, וכך הם שומרים את הלימונים הנקטפים בחורף לצרכי מכירה בקיץ.
התוצאה היא לימונים גדולים, מלאים בעסיס ומיץ, שכיף להשתמש בהם. תמצאו אותם בשווקים תחת המותג דוד משה. המחיר הגבוה שלהם הוא הדבר היחיד שמעיב על ההנאה.
בשורה התחתונה: כדי לקנות לימונים בקיץ צריך להיות עשיר.
20 ₪ לק"ג. להשיג בנקודות המכירה.

סוכריות וורטר'ס אורגינל בטעם קפה של Storck
המותג וורטר'ס הוא מותג ידוע בתחום הסוכריות, בעיקר בזכות סוכריות החמאה המצויינות שלהם. עכשיו מתווסף טעם חדש למשפחה – סוכריות קפה. עם מרקם חלק יחסית וטעם דומיננטי של קפה, הסוכריות החדשות מצליחות לשמור על האיכות של סוכריות החמאה. בנוסף, סוכריות אלו מגיעות ללא תוספת סוכר, לידיעת המקפידים.
בשורה התחתונה: חובבי סוכריות הקפה ייהנו מהמתחרה החדש על כיסם וטעמם.
9 ₪ ל-90 גרם. להשיג ברשתות השיווק, המרכולים והחנויות הפרטיות.

תערובת תיבול אורגנית פיקנטית של Herbamare מבית ד"ר ווגל
תערובות התיבול של Herbamare אינן חדשות על המדף. הן מצליחות לשלב ירקות וצמחי תבלין מיובשים לכדי תערובת תיבול, והכל כאמור אורגני. ההשקה החדשה היא של טעם חדש – שילוב של מלח עם פלפל חריף, צ'ילי ועוד רכיבים. מידת הפיקנטיות של התערובת אינה גבוהה, אלא אם כן שמים כמות נכבדה שלה. אם תבחרו בכמות עדינה תקבלו תוספת של פיקנטיות מעודנת לתוצאה הסופית, כזו שתשדרג את המנה. המוצר, חשוב לציין, אינו מכיל תוספי טעם מלאכותיים, לקטוז, וכמובן גלוטן.
בשורה התחתונה: המוצר יקר מאוד, אך מהווה תחליף ראוי ומוצלח לתבלינים המעובדים המסורתיים.
23.2-38.65 ₪ ל-125-250 גרם. כשר פרווה בהשגחת רבנות באזל שוויץ ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג בבתי הטבע נבחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר