סל הקניות של שחר 44

איזה שבוע… היוגורט ללא סוכר, השוקולד עם מלח, המלח מתובל, משקה הסויה מקיאטו, הוופלים במיקס, השף רפי כהן בקופסה

יוגורט ללא סוכר של Y יוגורט בר
קדחת היוגורטים מסרבת להרפות מאיתנו. להיפך, היא רק הולכת ומתרבה, וטוב שכך. אחת הנציגויות החדשות של המאכל המצוין היא היוגורטריה Y יוגורט בר שנפתחה בנמל תל אביב, על קו המים.
היוגורט המוצלח שלהם, נטול טעם אבקה ובעל מרקם עשיר כמצופה, יצא עכשיו בגרסה נטולת סוכר, המיועדת לסכרתיים. באופן מפתיע, המנה החדשה מתוקה פחות מזו הרגילה – וטעימה הרבה יותר.
בשורה התחתונה: יחד עם התוספות המקובלות של פירות ומתוקים אפשר ליהנות ממנה. מוצלחת גם אם סכרת אינה הבעיה שלכם.
16-27 ש"ח. להשיג ב- Y יוגורט בר.

אלפרו מקיאטו של אלפרו
גרסה חדשה ומפתיעה למשקה הסויה הוותיק אלפרו. זה מגיע עכשיו בטעם קפה, ומצליח לשלב בהצלחה את טעם חלב הסויה עם טעמו של קפה. כך מקבלים משקה קיצי אידיאלי, שכן את המשקה הזה שותים קר.
זאת בתנאי שהתרגלתם לטעמ ושל חלב הסויה, ואתם רק מחפשים חידוש במוצר.
בשורה התחתונה: חובבי המוצר שגם קפה חביב עליהם, ייהנו מאוד מהשילוב ביניהם.
18.2 ש"ח ל-1 ליטר. כשר פרווה בהשגחת בד"צ יוסף ובד"צ אנטוורפן. להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות.

מוצרי מלח של סוגת
אחרי שהתרגלנו שסוגת קשורים באורז, החליטו בהנהלת החברה שאנחנו צריכים לרענן את מגוון האסוציאציות שלנו. ובמילים פשוטות, החברה נכנסה לקטגוריה חדשה של מוצרי צריכה – מלח. וליתר דיוק, סדרה של מלחים מסוגים שונים, החל ממלח ים, דרך מלח מפולפל ומלח מתובל וכלה במלח עם עשבי תיבול. מתוך המוצרים ניסינו את מלח הים הגס, שהיה – כצפוי – מלוח מאוד.
בשורה התחתונה: קשה היה להבחין בהבדלים בינו לבין מתחרים אחרים בשוק. את האוכל המלח המליח כראוי.
5-8 ש"ח ל-300 גרם ועד 1 ק"ג. כשרות בד"צ בית יוסף וכשרות למהדרין – הרב אפרתי. להשיג בנקודות המכירה.

עוגיות רקורד וופל של באלסן
סידס, יבואית המותג באלסן לישראל, השיקה עוגיות חדשות של המותג הבינלאומי. מדובר על מיקס של וופלים בצורות שונות, המשלבים בתוכם שוקולד חלב ושוקולד מריר. חלקם מצופים מבחוץ, חלקם ממולאים בפנים, חלקם מצופים רק חלקית וחלקם מצופים במלואם.
השונות הופכת את האכילה למהנה יותר, מה עוד שהוופלים עצמם פריכים כראוי ולא מתוקים מדי. המחיר הגבוה קצת מרתיע.
בשורה התחתונה: אם יש לכם את המעות, זהו מוצר שכדאי להשקיע בו.
15 ₪ ל-300 גרם. כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק הנבחרות.

Lindt Excellence עם נגיעות שבבי מלח
השילוב של שוקולד עם מלח הוא אחד החידושים האחרונים בעולם השוקולד. הגרסה התעשייתית של השילוב הזה מגיעה מבית היוצר של חברת Lindt. זו מציעה חפיסת שוקולד מריר עשיר בטעם המשלב שבבים של מלח ים בתוכו. התוצאה היא שוקולד מתוק עם ניואנס מורגש אך לא משתלט של מלח.
בשורה התחתונה: צריך לאהוב את זה כדי ליהנות מזה, וקשה לדעת מי יהיו הצרכנים של השילוב החריג.
14 ₪ ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

סלטי השף רפי כהן של סלטי צבר
שיתוף הפעולה של סלטי צבר עם השף רפי כהן הניב סדרה חדשה של סלטים. כהן, הבעלים של מסעדת רפאל הידועה ומבכירי השפים בארץ, שיתף פעולה עם החברה במטרה ליצור סדרה של סלטים, על בסיס מתכונים ואופן הכנה מסורתיים. התוצאה כוללת סלטים שונים, כולל טחינה, חומוס עם גרגרים, חציל שרוף על האש עם טחינה, פלפלים קלויים, חציל בלאדי שרוף באש עם שמן זית סורי, סלט כרוב לבן וגבעולי סלרי כבושים עם חזרת לבנה וגי'נג'ר במיונז הבית, סלט ירקות שרופים על האש עם פלפלים, חציל בלאדי ועגבניות קלויים על האש בתיבול השף, ומטבוחה מרוקאית מעגבניות ופלפלים המבושלים בבישול ארוך עם פפריקה מרוקאית ותבלינים אותנטיים.
מבין הסלטים שטעמתי, כל אחד ואחד היה טעים יותר מקודמו. הטחינה התעלתה על כולם, ואחריה התייצבו בתור לקבל תו מצוינות החומוס, סלטי החציל וסלט הכרוב.
רמת השומן במוצרים אינה גובהה, גם לא בחומוס. הטעמים כה מוצלחים עד שקשה להאמין כי הם הגיעו ממפעל. המחירים, יש להודות, קצת מקשים על רכישה המונית.
בשורה התחתונה: הבו לנו עוד שיתופי פעולה כאלו.
14-17 ₪. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר