סל הקניות של שחר 45

הפעם ניסינו תערובות תיבול לעוף, משקה תה, מחית פירות, חלב של פעם, גלידות לייט, עוגת שמרים, ונודלס אורגניים

תערובות תיבול להכנת עוף של אסם
במטרה לפשט את תהליך הכנת עוף בתנור – תהליך מהיר גם כך – השיקה חברת אסם סדרת מוצרים חדשה. כל מוצר הוא למעשה שקית מחולקת לשניים, כאשר בחלקה האחד יש שקית צלייה, ובחלקה השני תערובת תיבול. טעמי התערובת משתנים – יש על בסיס פפריקה, שום או צ'ילי, ללא מונוסודיום גלוטומט, צבעי מאכל או חומר משמר. הכמות מספיקה כמובטח ל-1 ק"ג של עוף, וגם אם נראה בתחילה כי הכמות גדולה מדי, בפועל היא מספיקה בדיוק.
כל שצריך הוא להכניס את העוף לשקית, לשפוך פנימה את התבלינים, קשור ולערבב שהתבלינים יכסו את כל העוף. הבעיה היחידה היתה עם השקית, שקצת נקרעה בשלב הערבוב, אם כי במידה שעדיין אפשרה להשתמש בה. מה עוד שבכל מקרה היה צריך לחורר אותה לפני הכניסה לתנור.
בשורה התחתונה: כל שצריך הוא לחזק את השקיות, והתוצאה תהיה מושלמת.
5.5-7.5 ₪. כשרות הרב חרל"פ ורבנות שדרות. להשיג ברשתות השיווק.

משקאות תה אריזונה
מותג חדש של תה קר הגיע ארצה, היישר מאמריקה הרחוקה. יצרני תה אריזונה משתמשים, כך לדבריהם, בחליטה של תה טבעי, ומציעים לצרכן הישראלי ארבעה סוגים שונים של תה: תה ירוק עם ג'ינסנג ודבש, תה ירוק ואפרסק, תה ירוק רימונים, ותה לבן אוכמניות.
כל המשקאות שהגיעו לניסיון היו טעימים מאוד – מתוקים במידה הנכונה, עם טעם ברור של תה כמו גם של התוספות השונות. ההתלהבות פגה מעט לאחר בדיקה של רשימת הרכיבים.
באמריקה כמו באמריקה, גם בתה אריזונה יש כמות גדולה מאוד של סירופ תירס. בתה הלבן עם האוכמניות, לדוגמא, המגיע בבקבוק זכוכית המכיל 473 מ"ל, סירופ התירס נמצא מספר 2 ברשימת הרכיבים. מיץ האוכמניות – והאגסים, משום מה – נמצאים רק במקום השלישי.
בשורה התחתונה: אי אפשר להכין תה לבן ואוכמניות מתה לבן ומיץ אוכמניות?
10-11 ₪. להשיג בחנויות הטבע, ברשתות הטבע וברשתות מובילות.

gogo Squeez של Materne
השם המוזר של המוצר החדש אינו מרמז בבהירות על מהותו. מדובר בחטיף פירות, המגיע באריזה רכה עם פיה, כך שאת תכולת החטיף ניתן לשתות.
הבנתם נכון. למרות שהחברה מגדירה את המוצר כחטיף פירות, למעשה מדובר במחית פירות, והאריזה מותאמת לכך. המוצר מגיע על בסיס תפוח, ובשלב זה מופצות בישראל שלוש אופציות: תפוח, תפוח–תות, ותפוח-בננה. אין בו תוספות מלאכותיות של סוכר, חומר משמר או צבעי מאכל, אך בחטיף תפוח-תות יש גם רסק בננה ודומדמניות שחורות.
מבחינה תזונתית, כל חטיף מכיל 67 קלוריות ל-100 גרם ו-1.2 גרם סיבים תזונתיים. רק חבל שהאריזה אינה מציינת את הערכים התזונתיים לכל חטיף, ששוקל 90 גרם. הטעם, בכל אופן, מוצלח, והתחבב גם על ילדים.
בשורה התחתונה: המוצר טעים ועדיף על פני חטיפים תעשייתיים יותר. רק חבל שהוא מכיל עוד תוספות פרי שתועלתן אינה ברורה, ואינו מציין בבירור ערכים תזונתיים לכל חטיף.
14 ₪ למארז של 4 חטיפים. להשיג בנקודות המכירה.

חלב בטעם של פעם של תנובה
אחרי שהתרגלנו לחלב נטול שומן, טעם והנאה, החליטה תנובה לנסות ולשווק מחדש חלב בצורתו הטבעית יותר. כלומר, במקום 1% שומן או 3%, אם אינכם מקפידים על דיאטה, קבלו מעתה חלב המכיל בין 3.5% ל-3.8% שומן. מדוע המספר אינו ברור? משום שלאורך השנה חלב הפרה נוצר עם אחוזי שומן משתנים, בהתאם לעונות השנה ופרמטרים נוספים.
הטעם של החלב אכן מוצלח יותר, בעיקר הודות למרקם השומני יותר שמעשיר את חוויית השתייה שלו.
בשורה התחתונה: חבל שמדובר במהדורה מוגבלת בזמן.
5.89 ₪. כשר בהשגחת הרב ויטמן, רב תנובה. להשיג בנקודות המכירה.

מאגדות גלידות לייט של גלידת שטראוס
טוב עשו בגלידות שטראוס כשהשיקו את הגלידות החדשות. זו אינה ההשקה הראשונה של שטראוס בתחום גלידות הלייט, אך נדמה כי זו המוצלחת מכולן. מצד אחד מגיעה מאגדת של אייס פרי, עם קרטיבים חביבים בטעמי תות או אפרסק. מצד שני, וכאן ההצלחה הגדולה, מאגדת של מיני וניל וריפל ריבת חלב. מאגדת זו כוללת 6 שלגונים חלביים בטעם וניל, כאמור עם ריפל ריבת חלב. במבחן הטעימה הם התגלו כשלגונים טעימים במיוחד, ללא טעמו של ממתיק מלאכותי בכלל. והקלוריות? 26 ליחידה.
בשורה התחתונה: סוף-סוף גלידה לייט טעימה לשומרים על הגזרה.
23 ₪ למאגדת. מאושר ע"י האגודה הישראלית לסוכרת. להשיג בנקודות המכירה.

עוגות שמרים של אחוה
החברה הוותיקה השיקה סדרה של 3 עוגות שמרים חדשות, האחת עם קרם שוקולד, השניה עם פרג, והשלישית מכילה קינמון עם אגוזים. מתוך השלוש הגיעה להתנסות העוגה הראשונה. זו התגלתה כעוגה רכה במידה הנכונה, עם מידה מספקת של לחות, וכן כמות יפה של קרם שוקולד. הסך הכל היה טעים, אם כי מתוק מדי. בירור קצר ברשימת הרכיבים גילה את הסיבה: סוכרים נמצאים בראש רשימת הרכיבים של המוצר.
בשורה התחתונה: אולי עליית מחירי הסוכר הצפויה תוריד את הסוכר מראש רשימת הרכיבים של מוצרים אלו ודומים לו. אחרי הכל, מתוק זה כיף, אבל במידה גדולה מדי זה מוביל למחלות.
10-11 ₪ ל-400 גרם. כשרות בד"ץ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק.

נודלס אורגניים של אדמה
יצרנית המזון האורגני הישראלית 'אדמה' השיקה באחרונה סדרה של נודלס חדשים, כולם כמתבקש אורגניים אך מיובאים מהמזרח. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים: נודלס מחיטה מלאה, נודלס מחיטה מלאה ואורז, נודלס מכוסמת ונודלס מכוסמת ותה ירוק.
מבין הארבעה הגיעו להתנסות הנודלס המסקרנים ביותר, המכילים כוסמת ותה ירוק. לשמחת כולנו, הנודלס מחולקים ל-3 קבוצות, כך שניתן להכין בכל פעם מנה מדודה של נודלס. ההכנה מהירה, וההוראות שעל האריזה נוחות ומדויקות. הטעם בסופו של דבר מוצלח, אם כי שונה מהמקובל ודורש פתיחות לטעמי המזרח המיוחדים.
בשורה התחתונה: טוב עשו באדמה עם השקת הסדרה החדשה.
10.9 ₪. כשר פרווה בהשגחת KF באישור הרבנות הראשית לישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר